AndroidHealthClinic

||Jonko's Log||

• Topic Starter Topic Starter
Me shrugs en deadlifts moeten zeker zwaarder ja. Ik denk dat mn deadlift echt goed omhoog gaat de komende maanden, aangezien ik em nu eindelijk goed kan. Enigste waar die nog laag door kan blijven is de grip, maar dat komt nog wel :D

Dinsdag 17 Okt.

Borst+Schouders+Triceps:
Benchpress 2 sets, 12-12 reps, 70-80 kg
JM-Press 1 set, 12 reps, 70 kg
Inclined Bench 3 sets, 12-8-6 reps, 60-70-70 kg
Inclined Fly 3 sets, 12-10-8 reps, 16-26-24 kg
Inclined D. Press 3 sets, 8-8-7 reps, 26-24-24 kg
Mil. Press 3 sets, 12-8-5 reps, 20-40-40 kg
Sideraises, 3 sets, 12-10-8 reps, 12 kg
JM-Press 3 sets, 8-4-6 reps, 60-70-60 kg
Pressdown 2 sets, 12-10 reps, 30-35 kg

Yup, hele lage gewichten :D. het tempo is echt moordend. Wel lekker, maar ook vermoeiend :D. De mil. press kon hoger gewicht zijn, die weet ik ff niet meer. Ik kon na de eerste 6 sets ofzo al weinig meer doen, vooral bij de JM had ik er moeite mee. Ik kon het gewicht nauwelijks nog recht houden, laat staan wegduwen. Ik merk dus dat ik zonder rust veel minder gewicht aankan. Wel lekkere training gehad, maar zal erg moeten wennen denk ik :D

Hehe was afzien he menneke.
Misschien volgende week wel een UB/LB schema.
Net waar ik zin in heb. Wel klote om zo afgemat te worden door me of niet.
Misschien volgende week wel elke dag een andere oefening.

Maar dat zien we de volgende keer wel weer:)

Hehe was afzien he menneke.
Misschien volgende week wel een UB/LB schema.
Net waar ik zin in heb. Wel klote om zo afgemat te worden door me of niet.
Misschien volgende week wel elke dag een andere oefening.

Maar dat zien we de volgende keer wel weer:)

haha, nee niet klote :P
Ik klaag wel een beetje, maar dat betekent niet dat ik et erg vind :p zolang ik een goede training heb vind ik et goed. Het is alleen ff wennen, aan het tempo en ook aan het moeite hebben met flippogewichten :D

UB/LB vond je toch niks? ik ga gewoon meedoen iig, nog nooit gedaan dus lijkt me wel een keer leuk. HST wil ik ook nog een keer proberen.

haha, nee niet klote :P
Ik klaag wel een beetje, maar dat betekent niet dat ik et erg vind :p zolang ik een goede training heb vind ik et goed. Het is alleen ff wennen, aan het tempo en ook aan het moeite hebben met flippogewichten :D

UB/LB vond je toch niks? ik ga gewoon meedoen iig, nog nooit gedaan dus lijkt me wel een keer leuk. HST wil ik ook nog een keer proberen.

Full body is teveel imo. Trek ik niet.
UB/LB was al zwaar.
Maar denk dat ik daar next week wel weer ff aan begin:D

Gister wel ff getrained maar door omstandigheden schrijf ik et niet in mn log. Chinees eten waar ik diaree en buikpijn door had en moest na half uur weg om te werken. moeilijk om je benen dan te trainen :p [squatten was uitkijken, had geen extra broek bij :p]

Donderdag 19 Okt.

Rug:
BOR 2 sets 12-7 reps, 40-70 kg
BOR rev. 1 set, 10 reps, 60 kg
Deadlift 3 sets, 12-10-8 reps, 60-70-85 kg
Shrugs 3 sets, 10-7-5 reps, 70-90-100 kg
Pull up small grip 1 set, 10 reps, BW+16 kg
Pull up widest grip 1 set, 7 reps, BW

Ging allemaal wel goed. Deadlift gaat steeds beter, het gewicht is nog steeds laag maar dat zal per training hoger worden. Shrugs voor de eerste keer 100 geprobeert en het lukte aardig. Ik heb alleen wel moeite met de grip vanaf 90 kg, ik had denk ik meer reps kunnen maken anders. Bij de laatste 2 reps van de laatste 2 sets hing het gewicht aan mn vingertoppen :p. De weighted pull ups ga ik volgende keer zwaarder pakken denk ik, 10 volledige reps zonder erg veel moeite. Maargoed, lekkere training gehad dus :) Richard vond het snelle schema schijnbaar ook minder, dus hebben we weer met pauze kunnen trainen. Wat een stuk meer gewicht oplevert.

Hehe watje.
Enige reden dat ik weer meer rust neem, is omdat meerdere spiergroepen op 1 dag niet werkt. Als ik bijna niet kan bewegen van de spierpijn schiet het imo niet echt op om weer te trainen.
Dus gewoon weer lekker 1 op 1 dag.

Hehe watje.
Enige reden dat ik weer meer rust neem, is omdat meerdere spiergroepen op 1 dag niet werkt. Als ik bijna niet kan bewegen van de spierpijn schiet het imo niet echt op om weer te trainen.
Dus gewoon weer lekker 1 op 1 dag.

hehe :p en dan noem je mij watje? :D

Ik vind 1 spiergroep per dag al goed gaan, fijner qua kracht en gewicht en de groei is ook goed :)

Vrijdag 20 Okt.

Triceps+Schouders:
JM-press 3 sets, 12-8-5 reps, 80-90-90 kg
Lying arm extension 1 set, 10 reps, 14 kg
Pressdown 2 sets, 12-12 reps, 25-30 kg
Mil. Press 3 sets, 12-7-5 reps, 40-50-55 kg

JM ging best goed, mil press heb ik al tijdje niet zwaar gedaan en ga ik nu weer opbouwen. Schouders dus alleen de mil. press voor gedaan, vooral omdat ik schouders al goed heb aangepakt deze week en ik het wel goed genoeg vond. Niet zo heel veel gedaan verder, maar toch wel lekkere training gehad :)

Beetje vergeten mn log te schrijven, maar hier dus mn training van de afgelopen dagen:

Maandag 24 Okt.

Rug:

BOR 2 sets, 12-10 reps, 60-70 kg
Deadlift 3 sets, 12-10-8 reps, 60-70-90 kg
Pulldown 2 sets, 12-6 reps, 60-80 kg
1handed cable row 2 sets, 12-8 reps, 35-40 kg
Shrug 3 sets, 12-8-6 reps, 70-80-100 kg

Deadlift gaat steeds beter, maar ga het niet forceren. Ik ga nu vrij snel vooruit nu ik de techniek eindelijk onder de knie heb. 90kg was qua kracht niet moeilijk, dus ik denk dat die nog wel een tijdje zo vooruit gaat. Verder ging alles goed, extra rep gepakt op de 100 kg shrug, misschien volgende keer eens de 105 pakken.

Dinsdag 25 Okt.

Borst:

BP 2 sets, 11 reps, 80 kg
Inclined Fly 2 sets, 12-10 reps, 22-26 kg
Cable Crossover 2 sets, 12-10 reps, 25-35 kg
Cable Crossover low 2 sets, 10-7 reps, 15-20 kg

Iets kortere training, met slechte BP. Het lukte gewoon niet, best demotiverend ^^. Mn bp gaat al een tijd niet echt vooruit, dus heb besloten em even te vervangen voor inclined bench. Zal toch een keer vooruit moeten gaan :)

Woensdag, niet getrained, no time

nette training, ik heb het gevoel bij deadlift dat ik ook nog wel een stuk zwaarder kan,maar verhoog maar met 5/10 kg per week,want heb geen zin in blessures. en nette shrugs man :D

Sissy vind benen trainen te zwaar en dan komt ie gewoon niet:)

Vanavond dus benen en armen voor Jonko!

Donderdag 26 Okt.

Armen:

Arm Curl 4 sets, 12-10-10-10 reps, 16-18-18-18 kg
Crossbody Hammercurl 1 set 10 reps, 16 kg
JM-press 3 sets, 12-12-8 reps, 60-80-90 kg [9e rep bleef stilhangen, tel ik niet]
Lying arm ext. 2 sets, 12-10 reps, 14-16 kg
Pressdown 2 sets 10-10 reps, 25-35 kg

Ging heerlijk :D de arm curls een keer zwaarder gepakt, nog steeds laag gewicht maar dat komt nog wel. Ik voel het bijna helemaal niet meer in mn onderarm. Geen preachers gedaan dit keer, want vorige keer voelde ik het daar nog wel bij. Triceps ging lekker, volgende training hoop ik 9-10 keer de 90 te kunnen.
Na de armen heb ik ook heel even benen nog gedaan, maar heb alles een beetje laag gehouden. Ik voelde bij de lichte squat [70kg] weer een beetje mn lies, volgende keer misschien een beetje cardio ervoor doen ofzo. En anders misschien de squat er even uitlaten [2-3 weken] zodat het iig helemaal is geheelt.

Al met al een lekere training dus :D veel beter als die demotiverende borst training die ik had van de week.

Donderdag 26 Okt.

Armen:

Arm Curl 4 sets, 12-10-10-10 reps, 16-18-18-18 kg
Crossbody Hammercurl 1 set 10 reps, 16 kg
JM-press 3 sets, 12-12-8 reps, 60-80-90 kg [9e rep bleef stilhangen, tel ik niet]
Lying arm ext. 2 sets, 12-10 reps, 14-16 kg
Pressdown 2 sets 10-10 reps, 25-35 kg

Ging heerlijk :D de arm curls een keer zwaarder gepakt, nog steeds laag gewicht maar dat komt nog wel. Ik voel het bijna helemaal niet meer in mn onderarm. Geen preachers gedaan dit keer, want vorige keer voelde ik het daar nog wel bij. Triceps ging lekker, volgende training hoop ik 9-10 keer de 90 te kunnen.
Na de armen heb ik ook heel even benen nog gedaan, maar heb alles een beetje laag gehouden. Ik voelde bij de lichte squat [70kg] weer een beetje mn lies, volgende keer misschien een beetje cardio ervoor doen ofzo. En anders misschien de squat er even uitlaten [2-3 weken] zodat het iig helemaal is geheelt.

Al met al een lekere training dus :D veel beter als die demotiverende borst training die ik had van de week.

Gaat lekker evil halfgod! ;)

hoe staat het met de voorbereidingen==
lekkere trainingen bro goed bezig .zie dat je de deads al onder de knie krijgt .

hoe staat het met de voorbereidingen==
lekkere trainingen bro goed bezig .zie dat je de deads al onder de knie krijgt .

ik doe volgend jaar pas mee ;) en met die voorbereidingen gaat het al goed. DL gaat inmiddels idd al beter ja, lekker rustig vooruit in gewicht, ookal gaat dit gewicht gewoon easy.

Super!-training gehad :D ging lekker

Vrijdag 27 Okt.

Schouders:

Mil press 3 sets, 12-10-3 reps, 40-60-70 kg
Side raises [1 handed] 5 sets, 12-10-8-4-5 reps, 12-14-16-16-16 kg
standing rear delt raises 2 sets, 12-10 reps, 12-12 kg
Cable rear delt 2 sets, 12-10 reps, 15-20 kg
Face Pull 2 sets, 10-10 reps, 20-15 kg

hoop over een paar weken eigen gewicht te kunnen met mil. press. heerlijke training, net als gister :D

Als ik je maar achter je box aan zit train jij lekker!

nice die MP

ik zal nooit mn eigen gewicht met MP aankunnen :P

Terug
Naar boven