Adema
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom doe je een bodybuilding schema, terwijl je gewicht/progressie op bijv. de flat bench belangrijk vindt?

ok ok, ik ga het wel redden.. de vraag is alleen: wanneer?
je moet gewoon powerliftgericht gaan trainen.. gewoon een 5x5 van Bill Star.. in combinatie met goede voeding groei je echt goed en je lifts gaan met zekerheid omhoog..
Ik houd me wijselijk stil.
Je was 100% zeker sterker geweest; speed zou omhoog zijn gegaan, meer lifts met een hoog percentage van je 1rm, plus het totaal aantal lifts per week zou omhoog zijn gegaan(daarmee een effectievere aansturing). Dit zijn allemaal fysiologische 'regels' die voor iedereen gelden, ongeacht lichaamstype etc - it's how the body works.Misschien dat ik op bepaalde oefeningen nog sterker was geweest als ik PL style had getraind. Echter misschien ook niet?
.geef dan es een voorbeeld wat zou werken?

OT:
Waarom die deads met zo weinig gewicht, als het super makkelijk gaat.

Lekkere training gehad met een stuk meer gewicht als vorige trainingen. Het eerste setje van de 100 kg DL had ik mn handen verkeerd waardoor mn rug en benen ook niet zo goed gingen [niet extreem ofzo maar moet er beter op letten]. 2e set ging wel gewoon goed. Shrugs heb ik mn handen ook es gedaan zoals bij DL voor wat grip [hiervoor rolde de bb bijna uit mn handen boven 80kg]. Het hielp zoveel dat de 90 heel easy ging en de 110 best goed. Eindelijk es een goed gewicht met shrugs
DL gaat goede kant op, het gewicht is nog steeds geen groot probleem, nog steeds de uitvoering zelf die beter moet gaan. BOR ging ook lekker, en ga ik best goed mee vooruit 

Hey Jonko man ... alles ok met je training zie ik .
Ik ben aan het aftellen man ... nog een week yessss.
Ik spreek je wel op msn ok![]()
tot msn marrie 
vond et erg lekker gaan allemaal 
]. Ging heerlijk, had natuurlijk ook meer kracht over omdat ik geen BP had gedaan ervoor. Fly had wel iets zwaarder gekunnen, maar ging toch wel lekker.

valt wel mee
hijs alleen net zoals jij nog steeds jaloers dat ik wel haar heb![]()

[7x24]