MuscleMeat

||Jonko's Log||

• Topic Starter Topic Starter
moet ik de hoop dan maar op gaan geven dat je je met ECHTE training bezig gaat houden?

/adema mode off

eens wat anders dan split zou je goed doen denk ik, vooral omdat ik het idee heb dat je redelijk kracht gericht bezig bent.. sowieso zal massa niet wegblijven als je zwaar traint.. powerlifting = zwaar trainen, dus zorgt voor brutal mass :D

misschien probeer ik dat nog wel hoor :) lijkt me opzich wel leuk [aangezien ik kracht gericht trainen wel leuk vind]
Maar ik train gewoon met Ries mee, en heb et wel naar me zin met de schema's die hij doet dus :). Ik ga er iig goed op vooruit, en dat zal nog wel beter worden.

Ik wil wel mn bench verhogen, dus als iemand daar tips voor heeft.

geef die geheimen nu eens prijs jonko !!!!

dan moet je deze leuke adonis dadelijk wat beter leren kennen, hottie ;)

RawR! ;)

maar anyway :p

Squat add ik over 1-2 maanden, wanneer ik een keer low reps ga doen. Kzou op et moment niet weten hoeveel kg ik kan.
Deadlift komt als ik em onder de knie heb, zal nu max rond de 110 liggen. Met het gewicht weinig moeite, maar de techniek...
Benchpress was 115 1rm.

geen impressive big3, maar komt nog wel. DL en squat doe ik beide nog geen 3 maanden dus :p

deadlift zal echt wel hoger liggen kerel, ga je wel voluit?

deadlift zal echt wel hoger liggen kerel, ga je wel voluit?

Das het probleem, de kracht is er wel maar de techniek niet ^^ Voluit qua kracht zal het een stuk hoger zitten.

Over paar maandjes zal ik een stuk zwaarder deadliften en squaten. ze gaan allebei goed vooruit dus.

Waarom een ander schema om sterk te worden RVR?
Jullie PL bithes kunnen het gewoon niet handelen als mensen op een split ook sterk worden:)

Di 14 Nov.

Armen:

Arm Curl 4 sets, 12-10-10-7 reps, 16-20-20-20 kg
Cros body hammercurl 1 set, 10 reps, 18 kg
JM-press 4 sets, 12-12-10-5 reps, 50-80-90-110 kg
Lying arm ext. 2 sets, 12-8 reps, 14-18 kg
Reversed cable pulldown [1 arm] 2 sets, 8-10 reps, 15-10 kg

Lekkere training :D kheb me kop bijna kaal, ben ineens sterker :p

Ben nu al een aantal trainingsdagen met kre-alkalyn bezig, maar merk er nog weinig van. Iets betere pomp alleen. Maarja, had geen wondermiddel verwacht :D

Hehe kapsel is nog niet klaar, maar wel al 1000 maal beter:D

foto?:)

Never! :eek:

Heb mn haar gisteravond nog wat bijgewerkt, ziet er nu tenminste redelijk uit :P

maargoed...

Woensdag 15 Nov.

Benen:

Squat 5 sets, 12-12-10-5-8 reps, 50-70-80-100-100 kg
GHR 2 sets, 3-4 reps [assisted]
Leg Ext. 3 sets, 10-8-8 reps, 30 kg [2 benen], 10-10 kg [1 been]
Lying Leg Curl 3 sets, 12-10-8 reps, 25-30-35 kg
Seated calf raise 3 sets, 12-10-10 reps, 40-50-60 kg

Laatste paar weken weinig kunnen doen voor benen, dus nu weer de eerste benen-training sinds een hele tijd :D
Squat was weer ff wennen en balans zoeken, gewicht relatief laag gelaten. Eerste 2 sets waren full squats, daarna ben ik overgegaan op paralel. De GHR's waren ook weer wennen, gingen ook niet echt geweldig. Verder redelijk normale gewichten gepakt. Voel mn benen nog steeds goed :D

Morgen moet je weer de halve dag gaan kruipen :D Kan je niet fatsoenlijk lopen :p

Ik wil wel mn bench verhogen, dus als iemand daar tips voor heeft.
Ik zou eerst maar eens serieuze tijd en effort in je squat en deadlift steken. Je bent al 3 maand bezig, maar kunt nog steeds geen fatsoenlijke deadlift pullen? Waarom steek je er niet meer tijd in? Waarom wacht je met het leren van een fatsoenlijke techniek, en daarbij zware pulls? Is RichardV bang dat je enige vorm van posterior chain ontwikkeling gaat krijgen? Met die 3 sets per week schiet het natuurlijk voor geen zak op. Bij een +- 120 bench zouden je deadlift en squat op 200kg moeten zitten.
Jullie PL bithes kunnen het gewoon niet handelen als mensen op een split ook sterk worden
Goede potentie die slechts deels benut wordt. In RichardV's fysiologieboeken staat dat neurale efficiëntie op een dergelijk motorpatroon optimaal betert bij een zo laag mogelijke frequentie:rolleyes: . Oh wacht, RichardV weet er geen zak van - bijna vergeten. Het is zonde dat jij zo snel genoegen neemt hiermee, ik zie mensen met de allerslechtste genetische aanleg gelijkwaardige gains maken.

Ik zou eerst maar eens serieuze tijd en effort in je squat en deadlift steken. Je bent al 3 maand bezig, maar kunt nog steeds geen fatsoenlijke deadlift pullen? Waarom steek je er niet meer tijd in? Waarom wacht je met het leren van een fatsoenlijke techniek, en daarbij zware pulls? Is RichardV bang dat je enige vorm van posterior chain ontwikkeling gaat krijgen? Met die 3 sets per week schiet het natuurlijk voor geen zak op. Bij een +- 120 bench zouden je deadlift en squat op 200kg moeten zitten.

Goede potentie die slechts deels benut wordt. In RichardV's fysiologieboeken staat dat neurale efficiëntie op een dergelijk motorpatroon optimaal betert bij een zo laag mogelijke frequentie:rolleyes: . Oh wacht, RichardV weet er geen zak van - bijna vergeten. Het is zonde dat jij zo snel genoegen neemt hiermee, ik zie mensen met de allerslechtste genetische aanleg gelijkwaardige gains maken.

Adema, denk nu niet altijd alles te weten.
Benchen doet ie al veel langer. Vind ie ook een geweldig leuke oefening.
Squat en deadlift doet ie nu pas een paar maanden, en zoals hij zelf al aangeeft heeft ie deze al een aantal weken niet gedaan (squat).
Heb jij hem zien deadliften/squaten? Wat zeur je over zijn techniek?
En idd hij traint volgens een split, en niet volgens een UB/LB schema of een fullbody schema.
Dat is een keuze die hij maakt.

En praat alsjeblieft geen poep over frequentie en dergelijke en dat ik dingen niet zou weten.
Als ik kijk naar jou stats en de tijd die jij traint kun je wel mooi babbelen over al je theorieen, maar was ik toen ik zolang bezig was als jou met een normale split een stuk sterker als jij bent. En ga nu niet over aanleg praten.
Over een jaar ofzo, is hij sterker dan jou en praat je nergens meer over.
Ga lekker MMA doen ofzo. Misschien is dat een sport welke jou beter ligt.
Dag Adema:D

Laatst bewerkt:
Wat zeur je over zijn techniek?
Dat geeft hij zelf aan, liefje :)
Als ik kijk naar jou stats en de tijd die jij traint kun je wel mooi babbelen over al je theorieen, maar was ik toen ik zolang bezig was als jou met een normale split een stuk sterker als jij bent. En ga nu niet over aanleg praten.
Inderdaad, toen jij zo lang trainde deed je al lang quartersquats met 1.5x bodyweight. Ik was al even bang dat bodybuilders niet écht dom waren, maar gelukkig. Een diepe buiging van mijn zijde is hier op zijn plaats.

Dat geeft hij zelf aan, liefje :)

Inderdaad, toen jij zo lang trainde deed je al lang quartersquats met 1.5x bodyweight. Ik was al even bang dat bodybuilders niet écht dom waren, maar gelukkig. Een diepe buiging van mijn zijde is hier op zijn plaats.

Hij gaf aan dat zijn techniek in het begin te wensen over liet!
Waarom noem je nu alleen squat?
Deadlift bench, barbell curl
overhead press
triceps
Overal was ik toen al sterker in hoor.

Maar voel je niet gekrenkt knul:D

Hij gaf aan dat zijn techniek in het begin te wensen over liet!
Als die nu goed is, is zijn posterior chain strength om te janken, in verhouding tot upperbody press-power bijv.
Waarom noem je nu alleen squat?
Het was even een voorbeeld, naast je bovenmenselijke military presses met 100kg - maar liefst 2/3e van je bodyweight - en je 'brutal' cheatrows. Moet je nagaan, je bent al 28 en hoe lang train je inmiddels?
Dan heb je wel jankend weinig progressie geboekt op die lift; kennelijk ben je alleen dikker geworden de afgelopen jaren.
Wow, al één lift.
Diep respect - oefeningen die ik nauwelijks tot nooit doe. Ik ben nog niet eens over de genenkwestie begonnen, goed dat je het zegt. Ik heb echter geen moeite gehad om een 2/3e van m'n bodyweight te overheadpressen, om sets te deadliften met 2x bodyweight, en om véél meer dan 2x bodyweight te partial squatten. Misschien ben jij ook gewoon een ecto? Wel een heel dikke dan, maar toch.

Als die nu goed is, is zijn posterior chain strength om te janken, in verhouding tot upperbody press-power bijv.

Het was even een voorbeeld, naast je bovenmenselijke military presses met 100kg - maar liefst 2/3e van je bodyweight - en je 'brutal' cheatrows. Moet je nagaan, je bent al 28 en hoe lang train je inmiddels?

Dan heb je wel jankend weinig progressie geboekt op die lift; kennelijk ben je alleen dikker geworden de afgelopen jaren.

Wow, al één lift.

Diep respect - oefeningen die ik nauwelijks tot nooit doe. Ik ben nog niet eens over de genenkwestie begonnen, goed dat je het zegt. Ik heb echter geen moeite gehad om een 2/3e van m'n bodyweight te overheadpressen, om sets te deadliften met 2x bodyweight, en om véél meer dan 2x bodyweight te partial squatten. Misschien ben jij ook gewoon een ecto? Wel een heel dikke dan, maar toch.

Haha je bent een kind.
Ik train ten 1e niet om sterker te worden. Ik drukte binnen 4-5 maanden idd al (140 kg Bench).
Ik deadlifte binnen een jaar al 210 kg (misschien waardeloze uitvoering).
Ik squatte het 1e jaar niet (voetbal), maar daarna ging het al erg hard hoor.
O dus omdat ji iets niet traint heb je dat als excuus.

Jonko kan denk ik nu max 140 kg deadliften. Is bijna 2x bodyweight in 3 maanden. Niet zo slecht lijkt mij. Zijn squat zal op denk ik 120 kg liggen. Ook niet zo verkeerd in 3 maanden.

Dat jij graag allerlei boeken en internet sites doorspit om je kennis te vergroten, ala, maar ga niet lopen janken als iemand niet op jouw manier traint.

Reden dat ik nu in verhouding minder sterk ben?
Ik heb bijna 2 jaar met een onderarm blessure gelopen, en momenteel ga ik bij het minste of geringste al door mijn onderrug heen, dus kan nu niet echt superzwaar trainen.

Maar ji jkijkt alleen naar mijn gewicht en dan naar het gewicht wat ik lift. Als ik 30 kg afval kan ik nog netzoveel liften. Val jij maar 30 kg af en kijken hoe jij er dan uitziet en wat je lift.

Je hebt een grote mond, maar steld niet zo veel voor. Als je mij in het echt zou zien, zou je dnek ik wel indimmen:D
Maar knul, op internet mag jij babbels hebben. In een sportschool stel je nog steeds niet veel voor.

Terug
Naar boven