Fitness Seller

||Jonko's Log||

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag 17 Nov.

Rug:

Deadlift
10 x 70
10 x 90
8 x 100 PR
6 x 110 PR
2 x 120 PR

Pendlay Row
10 x 70 PR

BOR
8 x 80 PR
3 x 90 PR

Shrugs
10 x 70
10 x 90
8 x 110 PR

Pulldown Wide
8 x 80
5 x 90 PR

Pulldown v-bar
6 x 80 PR

Dumbbell Row
1 x 50
7 x 42

Een keer wat anders erneer gezet, misschien wat overzichtelijker [?].
Ik had een goede rug-dag en dus ook best wat PR's. Deadlift ging best lekker, gaat steeds beter. Ik denk dat mn max al redelijk hoog ligt nu, ik doe het gewicht nog steeds zonder al te veel moeite.
Na de Shrugs had ik 0.0 grip over, dus echt super ging de D. row niet.
Mja, lekkere training dus :D Voel ook mn benen en borst goed van de vorige trainingen :D

Meer loggen, minder geouwehoer graag. Kritiek is toegestaan, maar degenen die blijven bashen riskeren een waarschuwing.

idd goeie training aan de pr's te zien :D

Jonko, je mag wel iets rustiger aan gaan doen want je komt steeds meer in de buurt bij mijn stats. en dat willen we toch niet hebben he? (als beste nijmegenaar onder de 80kg)
Als je zo door blijft gaan zit er maar 1 ding voor mij op, dan zal ik een volgeling van adema moeten gaan worden!;)

Geschoond en nu opfl*kkeren met dat gezeik over en weer. De volgende die doorgaat mag een weekje zonder DBB de tijd doorbrengen.

hadden maar een appart topic moeten openen konder we elkaar het hoofd in bashen

maar zoals ik al poste
ik vind deze manier van je training posten stukken overzichtelijker vooral met die rode pr's erbij lijkt het gelijk een stuk stoerder:cool:

en het gaat lekker zo te zien keep up the work

Jonko, je mag wel iets rustiger aan gaan doen want je komt steeds meer in de buurt bij mijn stats. en dat willen we toch niet hebben he? (als beste nijmegenaar onder de 80kg)
Als je zo door blijft gaan zit er maar 1 ding voor mij op, dan zal ik een volgeling van adema moeten gaan worden!;)
Hehehe :D Ik voel me super bij het trainen de laatste weken, en dan heb ik ook goede trainingen met goede gewichten. Dus rustiger aan doen komt pas als mn trainingen minder goed gaan, wat hopelijk niet gebeurt :p Ik hoop over een paar maandjes ook over die 80kg bw heen te komen.

Geschoond en nu opfl*kkeren met dat gezeik over en weer. De volgende die doorgaat mag een weekje zonder DBB de tijd doorbrengen.
:kiss:
hadden maar een appart topic moeten openen konder we elkaar het hoofd in bashen

maar zoals ik al poste
ik vind deze manier van je training posten stukken overzichtelijker vooral met die rode pr's erbij lijkt het gelijk een stuk stoerder:cool:

en het gaat lekker zo te zien keep up the work

Bedankt MWB :D [jij alweer bezig met trainen? en loggen?]

Maandag 20 Nov.

Schouders:

Mil. Press
12 x 40
10 x 60 PR
6 x 70 PR
2 x 75 PR

Side raises [1 arm]
10 x 10
10 x 14
8 x 18
8 x 20 PR

Reversed Dumbbell Fly
6 x 14
7 x 14

Mil. Presses zitten nog maar 1-2 kg van mn eigen lichaamsgewicht af, gaat lekker :D. De 75 was echt enorm zwaar voor me, voelde het gewicht zelfs in mn rug [niet pijnlijk ofzo hoor ^^]
Mja, ging lekker dus :D:D

Jep, bijna BW gepressed.
Ik zit er nog flink vanaf. En zal nu ook ff niet meer zo snel gaan denk ik:(

MP's gaan goed :thumbs: Wat push press je?

ook nette mp jah:)

Dinsdag 21 Nov.

Armen:

Barbell Curl
10 x 20 PR
8 x 30 PR
8 x 40 PR
10 x 30 PR

Dumbbell Curl [1 arm]
10 x 16
8 x 20
8 x 22 PR
5 x 22
6 x 20

JM Press
12 x 60
10 x 80
8 x 90
5 x 100

Lying Arm Ext.
10 x 14
5 x 20 PR

Seated Arm Ext.
6 x 14
6 x 14

Kick Back
8 x 10 PR
3 x 10

Barbell Curl voor de eerste keer gedaan, nog nooit gedaan met rechte stang [wel met EZ]. Voelde mn onder-armen weer beetje trekken, vooral bij de 40 bij het neerleggen. Het gewicht was niet echt een probleem, maar voor mn onderarmen is het niet zo heel fijn. Van de week toch maar eens een verwijzing naar fysio vragen aan de dokter. Dumbbell Curls gingen wel goed, de 8 x 22 is niet echt een PR, maar heb al een maand of 3-4 niet meer zo zwaar kunnen trainen met mn biceps. Mn echte PR is overigens 7 x 24, gaat voor het einde van het jaar nog makkelijk lukken lijkt me :p.
Triceps ging een heel stuk minder, voelde me wel sterk maar schijnbaar lukte de JM toch een stuk minder. Techniek was echt minder goed, dus hopen dattie volgende week weer beter gaat. Lying arm ext ook eens zwaarder geprobeert, nog niet echt een succes maar dat komt wel weer :D. Kick backs gingen nergens over... met relatief laag gewicht ging het al niet goed. Voelde het raar genoeg in mn schouder, niet echt fijn. 2e set dus halverwege opgehouden.
Al met al toch een lekkere training gehad, ben heel erg blij met de curls :D

ik vind dat rood wel erg lekker hoor:o
nette curls

Terug
Naar boven