AndroidHealthClinic

||Jonko's Log||

Bezoekers in dit topic

...
Maar ji jkijkt alleen naar mijn gewicht en dan naar het gewicht wat ik lift. Als ik 30 kg afval kan ik nog netzoveel liften. Val jij maar 30 kg af en kijken hoe jij er dan uitziet en wat je lift.

:orly: Laat dát maar eens zien!
 
Ik squatte het 1e jaar niet (voetbal), maar daarna ging het al erg hard hoor.
Na even twijfelen heb ik toch maar doorgelezen na deze zin.
Ik train ten 1e niet om sterker te worden.
Waarom haal je kracht dan aan? Je schreeuwt van de daken dat je jezelf zo sterk vindt, maar kracht is niet belangrijk? Haha.
O dus omdat ji iets niet traint heb je dat als excuus.
Ja, net als dat 'ik heb nog nooit gevoetbald' een valide reden is om er slecht in te zijn - ookal gebruik je de spieren etc wel. Ik zal er verder maar niet dieper op in gaan, want waarschijnlijk begrijp je me toch niet.
Jonko kan denk ik nu max 140 kg deadliften. Is bijna 2x bodyweight in 3 maanden. Niet zo slecht lijkt mij. Zijn squat zal op denk ik 120 kg liggen. Ook niet zo verkeerd in 3 maanden.
Goed op weg inderdaad, maar er verandert niets aan zijn verhoudingen.
Als we het zo gaan spelen zal ik maar even vermelden dat één van mijn volgelingen van 68kg bij 1.80 na eenzelfde trainingstijd 5x100 fullsquat en 5x120 deadlift.
Dat jij graag allerlei boeken en internet sites doorspit om je kennis te vergroten, ala, maar ga niet lopen janken als iemand niet op jouw manier traint.
Voor zover ik weet ben jij altijd degene met een blauwe pik als ik mijn opvattingen verkondig. Een kort lontje in combinatie met een gebrek aan inzicht waarschijnlijk. Komt het door de roids?
Maar ji jkijkt alleen naar mijn gewicht en dan naar het gewicht wat ik lift. Als ik 30 kg afval kan ik nog netzoveel liften. Val jij maar 30 kg af en kijken hoe jij er dan uitziet en wat je lift.
30kg van 150kg af is dus 20%, en 33% voor iemand van 90kg. Eerlijke vergelijkingen stellen is ook al niet je sterkste punt; ik stel voor dat we dit ook maar afschuiven op een gebrek aan inzicht.
Je hebt een grote mond, maar steld niet zo veel voor. Als je mij in het echt zou zien, zou je dnek ik wel indimmen
Maar knul, op internet mag jij babbels hebben. In een sportschool stel je nog steeds niet veel voor.
Je doet me denken aan een jongen genaamd Sjonnie. Sjonnie zat bij mij op de basisschool. Sjonnie was een niet zo snuggere jongen. Als je een moeilijk woord tegen hem zei, reageerde hij met 'moet ik je in elkaar rammen ofzo?'.
 
Ik had mn dit topic beter in het gare hanenhok kunnen zetten zo te zien :roflol:

maargoed dames, ontopic weer :D

Ik ga zo mn borst trainen, wish me luck!
 
good luck jonko ;)
 
Hehe powerlifting mannetjes met jaren ervaring weten 't natuurlijk allemaal beter ;) Ieder z'n eigen ding vind ik..
En nu afmatten die borst :D Succes!
 
Zo, HEEL erg afgemat nu :D voel me top :D
Heb mn borst eens wat anders aangepakt. Met hulp van Ries ben ik op de volgende training voor de borst gekomen:

Donderdag 16 Nov.

Borst:

Benchpress 2 sets, 8-6 reps, 70-80 kg
Benchpress top half 2 sets, 5-4 reps, 120-130 kg
Benchpress bottom half 2 sets, 6-4 reps, 70-70 kg [laatste gevolgt door 3 full reps]
Inclined Fly 2 sets, 10-10 reps, 20-26 kg
Inclined D. press 2 sets, 10-8 reps, 26-32 kg
Cable Crossover low 2 sets, 10-10 reps, 15-20 kg

De eerste 2 sets [gewone bench] waren gewoon easy, maar low rep gehouden. Daarna dus alleen het bovenste deel van de beweging, en lekker zwaar. Gevolgt door het onderste deel, met 1 sec op de borst. Ik was na dat echt helemaal op, mn flyes gingen nog net. Maar na de flyes kon ik nog maar weinig. Heerlijk dus :D. Naast dat heb ik lekkere spierpijn in mn benen [hams, quads en kuiten], en voel me dus toppie :D

Deze borsttraining zal ik de komende weken dus gaan doen, hopen dat ik er leuke gains mee ga maken.
 
Na even twijfelen heb ik toch maar doorgelezen na deze zin.

Waarom haal je kracht dan aan? Je schreeuwt van de daken dat je jezelf zo sterk vindt, maar kracht is niet belangrijk? Haha.

Ja, net als dat 'ik heb nog nooit gevoetbald' een valide reden is om er slecht in te zijn - ookal gebruik je de spieren etc wel. Ik zal er verder maar niet dieper op in gaan, want waarschijnlijk begrijp je me toch niet.

Goed op weg inderdaad, maar er verandert niets aan zijn verhoudingen.
Als we het zo gaan spelen zal ik maar even vermelden dat één van mijn volgelingen van 68kg bij 1.80 na eenzelfde trainingstijd 5x100 fullsquat en 5x120 deadlift.

Voor zover ik weet ben jij altijd degene met een blauwe pik als ik mijn opvattingen verkondig. Een kort lontje in combinatie met een gebrek aan inzicht waarschijnlijk. Komt het door de roids?

30kg van 150kg af is dus 20%, en 33% voor iemand van 90kg. Eerlijke vergelijkingen stellen is ook al niet je sterkste punt; ik stel voor dat we dit ook maar afschuiven op een gebrek aan inzicht.

Je doet me denken aan een jongen genaamd Sjonnie. Sjonnie zat bij mij op de basisschool. Sjonnie was een niet zo snuggere jongen. Als je een moeilijk woord tegen hem zei, reageerde hij met 'moet ik je in elkaar rammen ofzo?'.

Hehe te makkelijk om hier weer op te replyen.
Voetbal is simpel. Voetbalde landelijk. 3 trainingen soms 2 wedstrijden in het weekend.
Dus erg belastend. Plus ik trainde in het begin maar gewoon raak. Ging gewoon naar de sportschool om wat dikkere armen te kweken. Niet om een BB te worden ofzo.
Maar zoals bij de meeste veranderen je doelstellingen soms iets.

Wie haalt kracht nu aan? Doe jij toch? En ik schreeuw van de daken dat ik zo sterk ben? Ik heb tegenover een gemiddeld persoon veel kracht, dat is gewoon een feit. Maar screeuw ik dat van de daken? Valt volgens mij wel mee.

Waarom denk je toch dat ik dingen niet zal begrijpen? Hoe komt je gedachte dat ik geen hersens zou hebben? Verklaar je nader.

1 van je volgelingen? Zie je jezelf als een soort halfgod ofzo?
Plus Jonko red die stats ook wel. En dan doet ie niet eens jouw magische schema.

Ik een blauwe pik? Nee hoor. Ik draai al iets langer mee als jou met trainen. Zelfs na 2 jaar niks te kunnen doen, gewoon weer begonnen.

Met die kg's noemde ik maar een voorbeeld. Rekenkundig zul je mij niet zo heel veel wijsmaken hoor.

Ken geen Sjonnie:)
En ben geen Sjonnie.
Ik gebruik nooit fysiek geweld. Heb ik niet nodig.
Verbaal kan ik meer als voldoende uit de voeten vooral tegen zo'n broekie als jou.

En roids?? Hahahaha
 
Jonko kan denk ik nu max 140 kg deadliften. Is bijna 2x bodyweight in 3 maanden. Niet zo slecht lijkt mij. Zijn squat zal op denk ik 120 kg liggen. Ook niet zo verkeerd in 3 maanden.


Maar ji jkijkt alleen naar mijn gewicht en dan naar het gewicht wat ik lift. Als ik 30 kg afval kan ik nog netzoveel liften. Val jij maar 30 kg af en kijken hoe jij er dan uitziet en wat je lift.

Allereerst een compliment voor Jonko!
:D

idd gaat je kracht behoorlijk omlaag wanneer je afvalt............ik heb behoorlijk moeten inleveren toen ik was afgevallen van 86 naar 79 kilo!

:cool:
 
Ja maar jij trainde ook nog maar 1x pw he klus:p
 
Pff ik trainde met 110 kg niet veel zwaarder als nu hoor. IMo maakt dat niet bij elke oefening uit. Als of je meer kan bankdrukken omdat je 40 kg zwaarder weegt.
Imo zeker niet.
 
Goed op weg inderdaad, maar er verandert niets aan zijn verhoudingen.
Als we het zo gaan spelen zal ik maar even vermelden dat één van mijn volgelingen van 68kg bij 1.80 na eenzelfde trainingstijd 5x100 fullsquat en 5x120 deadlift.

Sorry voor de logvervuiling, maar wil hier even op reageren.
Na 3 maanden of 15, 5 x 120 deadlift? Ik kan me herinneren dat je in D. zijn trainingslog zei dat 1 x 125 kg het gewicht is wat een gemiddelde ongetrainde deadlift. Ik neem aan dat je dan een ongetrainde bedoelt in de zin van, nog nooit een gewicht aangeraakt in de sportschool. Beetje hoog gegrepen vind je niet? Anders had je volgeling nu toch wel een stuk hoger gezeten lijkt me ondanks aanleg. Ik zit zelf nu op 6 x 120 na dik jaar trainen, waarvan een maand deadliften, en ben zeker geen talent. Ik train met een collega die een stuk forser is dan mij (valt zeker onder de noemer gemiddelde) en die deadlift nu een paar weken en nog zeker niet zomaar even 120 kg.

btw @ts goed bezig voor zo'n 15 (toch?) maand trainen.
 
nett training jonko, ik zag vandaag ook iemand dat doen van die halve reps maken, opzich lijkt me dat best goed als je lang op een zelfde gewicht blijft steken, ik ga het iig ook eens proberen :)
 
Sorry voor de logvervuiling, maar wil hier even op reageren.
Na 3 maanden of 15, 5 x 120 deadlift? Ik kan me herinneren dat je in D. zijn trainingslog zei dat 1 x 125 kg het gewicht is wat een gemiddelde ongetrainde deadlift. Ik neem aan dat je dan een ongetrainde bedoelt in de zin van, nog nooit een gewicht aangeraakt in de sportschool. Beetje hoog gegrepen vind je niet?
Niet echt, hij pullde na 2 trainingen al 110. Dat zijn deadlift niet super veel is gestegen komt simpelweg omdat hij weinig deadlift, en elke training fullsquat. Die is dan inmiddels ook meer dan verdubbeld.

Een maat van me deed er 4 maand over om tot 3x150 te komen, ikzelf had er langer dan een jaar voor nodig, maar het schiet ook weinig op als je in het eerste jaar amper mogelijkheden tot het trainen van benen hebt.

Natuurlijk speelt de make-up van je skelet een rol; door m'n aaparmen heb ik bijv. een zwakke bench, en juist een goede deadlift.
 
Niet echt, hij pullde na 2 trainingen al 110. Dat zijn deadlift niet super veel is gestegen komt simpelweg omdat hij weinig deadlift, en elke training fullsquat. Die is dan inmiddels ook meer dan verdubbeld.

Een maat van me deed er 4 maand over om tot 3x150 te komen, ikzelf had er langer dan een jaar voor nodig, maar het schiet ook weinig op als je in het eerste jaar amper mogelijkheden tot het trainen van benen hebt.

Natuurlijk speelt de make-up van je skelet een rol; door m'n aaparmen heb ik bijv. een zwakke bench, en juist een goede deadlift.

Jonge, ga ermee trouwen ofzo....

Voeg iets nuttigs/leuks aan mn topic toe of blijf weg.
 
Na even twijfelen heb ik toch maar doorgelezen na deze zin.

Waarom haal je kracht dan aan? Je schreeuwt van de daken dat je jezelf zo sterk vindt, maar kracht is niet belangrijk? Haha.

Ja, net als dat 'ik heb nog nooit gevoetbald' een valide reden is om er slecht in te zijn - ookal gebruik je de spieren etc wel. Ik zal er verder maar niet dieper op in gaan, want waarschijnlijk begrijp je me toch niet.

Goed op weg inderdaad, maar er verandert niets aan zijn verhoudingen.
Als we het zo gaan spelen zal ik maar even vermelden dat één van mijn volgelingen van 68kg bij 1.80 na eenzelfde trainingstijd 5x100 fullsquat en 5x120 deadlift.

Voor zover ik weet ben jij altijd degene met een blauwe pik als ik mijn opvattingen verkondig. Een kort lontje in combinatie met een gebrek aan inzicht waarschijnlijk. Komt het door de roids?

30kg van 150kg af is dus 20%, en 33% voor iemand van 90kg. Eerlijke vergelijkingen stellen is ook al niet je sterkste punt; ik stel voor dat we dit ook maar afschuiven op een gebrek aan inzicht.

Je doet me denken aan een jongen genaamd Sjonnie. Sjonnie zat bij mij op de basisschool. Sjonnie was een niet zo snuggere jongen. Als je een moeilijk woord tegen hem zei, reageerde hij met 'moet ik je in elkaar rammen ofzo?'.
:mad:
moet ik je in elkaar rammen ofzo



:D

lekkere trainingen jonko!! keep it going
trek je niks aan van halfgod adema:D
 
Laatst bewerkt:
Jonge, ga ermee trouwen ofzo....

Voeg iets nuttigs/leuks aan mn topic toe of blijf weg.

Je houdt je log hier bij omdat je geen kritiek kunt verdragen? Nuttige dingen toevoegen kan niet, want er zit een 145kg wegende hamburger in de weg.
 
Back
Naar boven