- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Woensdag 22 November
Benen:
Squat
8 x 50
8 x 70
8 x 100 PR
3 x 120 PR
GHR [assisted]
3 x BW
6 x BW
6 x BW
Leg Ext [1 been]
8 x 5
8 x 15
Lying Leg Curl
8 x 30
8 x 35 PR
Standing Leg Curl
8 x 15
8 x 15
Standing Calf Raise
8 x 100
6 x 120 PR
Seated Calf Raise
10 x 40
8 x 55
Squat ging redelijk, de 100 was vrij easy. Bij 120 had ik moeite met balans, bij de 3e rep ging die niet goed dus mee opgehouden. Mja, best lekker getrained opzich. Al was ik er niet echt helemaal bij soms![]()

Ik doe ze met 1 arm, andere hou ik een bankje/paal vast. Als ik em strict uitvoer met bijde armen kan ik 18 kg ofzo.
[et luie leventje dus
]
. Heb 5 dagen niet getrained, dus rustweekje gehad. Voelde me nog niet super, ik denk dus dat mn max inmiddels iets hoger ligt. De 4 keer 100 ging niet echt goed, de 3 keer 110 al stukken beter. Volgende keer misschien triples en 1 RM's doen, eens kijken hoeveel mn echte 1RM nu is
. Ik denk dat op een goede dag die 120 of 125 er wel inzit
[als de 1 RM goed lukt ga ik mn sig eens editen]
Niet dat ik geen zin in het trainen had, maar was vrij moe en had meer zin in bankdrukken alleen.Je had echt geen **** gedaan nee!
Mijn log zal de komende weken verwaarloosd worden, dus kalk ik die van jouw maar vol.
Aangezien ik tegen overtraining aan zit te hikken (mede door werk enzo), doe ik ff wat minder fanatiek trainen (komende 1,5 week) en dan 3 weken rust.
Zal wel mijn kritische blik geven op dit watje!!
Beetje bankdrukken en dat was het.
[wel dat zweepje meenemen he
]

. De GHR's lukten echt veel beter als de voorgaande weken, als het zo blijft duurt het niet lang voor ik ze helemaal goed kan