Fitness Seller

||Jonko's Log||

Bezoekers in dit topic

Squat hoop ik in Januari of Februari, DL duurt misschien iets langer nu, door de pols. BP gaat ook iets langer duren, maar de 120 komt er zeker begin 2007 :D
Eindelijk op weg naar de 500 dan.. :D

thanks beide, pols zal wel goedkomen als ik het ff laat rusten.

ga dan eens lekker zwaar zerchersquatten..........WATJE!

:D :p
 
nette stats kerel. beterschap met je pols ;)
 
eeh jonko heb je je pols ook ooit gebroken gehad? zo k*t he last van je pols hebben,ik heb het ook vaak gehad,laatste tijd gelukkig minder.
 
eeh jonko heb je je pols ook ooit gebroken gehad? zo k*t he last van je pols hebben,ik heb het ook vaak gehad,laatste tijd gelukkig minder.

nope, nog nooit iets gebroken gehad.
Het is nog iets erger geworden, ben vanochtend wakker geworden ervan ^^ voelt echt niet lekker. Als het morgen nog hetzelfde is ga ik ermee naar de doc.
 
EINDELIJK weer getrained :D HEERLIJK was het :D

Ik ga nu proberen 2 keer in de week benen/buik/alles wat lukt te trainen, tot ik mn pols weer gewoon kan gebruiken.
Het was echt heerlijk om na die lange afwezigheid weer te trainen, zat echt te springen om weer te gaan trainen :)
Ik heb de training bij FF gedaan, dus de gewichten zullen heel anders zijn, plus dat er geen squatrek is maar een smith-machine. [stang tel ik als 10 kg]

Za 6 Jan.

Benen+buik:

6 minuten loopband, helling 10, 6-6,5 km/u

Squat
12 x 50
12 x 70
10 x 90
8 x 110

Leg Extension
12 x 45
10 x 65
10 x 75
8 x 95

Leg Curl
10 x 45
10 x 65
8 x 75

Seated calf raise [lijkt meer op een toe press though...]
10 x 45
10 x 85
10 x 115

en wat grondwerk voor de buik.

Opzich zijn de gewichten niet veel achteruit gegaan, ging wel lekker.
 
Lekkere training, is je hand weer helemaal genezen?
 
Lekkere training, is je hand weer helemaal genezen?

nope :(

Hopelijk soon. Ik probeer zo geduldig mogelijk te zijn, en hopen dat ie snel heelt. Wel moeilijk, heb heel erg zin om bovenlichaam ook weer te trainen. Armen zijn al een cm dunner geworden, en voel me stuk minder sterk.
Al sinds ik niet train eet ik ook minder, nu ik een dag weer getrained heb heb ik honger de hele tijd weer :D heerlijk. [normaal heb ik altijd honger]

mja, zoals het er nu voor staat denk ik dat ik over een week of 2 weer kan beginnen met lichte dingen.
 
lekkere trainingen , beterschap nog met je pols................

suc6 verder!
;)
 
Tering, wat een flexxe stats

Maar het duurt nog wel ff voor je die van mij gaat kloppen!!!
 
Ik ben sinds vorige vrijdag weer begonnen met trainen. Elke oefening met een erg licht gewicht, eerst ff rustig aan doen voordat ik er direct weer 2 maanden uitlig. Ik begin weer met mn logje zodra ik een regelmaat heb qua oefeningen en gewicht. Zal hoop ik over 1-2 weken zijn.
Vanmiddag voor de eerste keer een redelijk gewicht gebruikt bij een oefening, 60 kg benchpress [3 x 10]. Voelde er iig iets van, was nog steeds vrij easy maar ik merk dat ik een stuk zwakker ben geworden.
Ik ben ook begonnen met het zoeken naar RC oefeningen en iets voor de pols. Dus mocht iemand een oefening weten die goed heeft geholpen, post hier plz ^^

Ik ga mn oefeningen stricter uitvoeren zodra ik helemaal hersteld ben, en ik ga me schema een beetje veranderen. Er zal iig meer cardio bijkomen, er zal 1 trainingsdag afgaan hoogstwaarschijnlijk, en ik ga wat oefeningen veranderen/bijvoegen. :)
 
Als ik ergens last van heb dan smeer ik meestal dat gedeelte in met tijgerbalsem voordat ik ga trainen, hierdoor heb ik minder last omdat ik dan een betere doorbloeding heb.
 
eeh jonko,hoe is het nou? wanneer ga je je log weer bijhouden?
 
eeh jonko,hoe is het nou? wanneer ga je je log weer bijhouden?

Misschien straks al :)
Mn pols voelt goed aan weer, ik kijk alleen nog even uit met biceps/schouder/ rug oefeningen. Met deadlift merkte ik dat ik met links supinated grip een beetje last kreeg van mn pols, dus ik ben aan het wennen aan mn hand andersom. Met pronated links heb ik er geen last van.
Sideraises en Frontraises zijn ook een beetje gevoelig nog, die hou ik gewoon op 10-14 kg max. Biceps curl valt het nog enigsinds mee, als ik ver indraai voel ik het nog wel.
Mn kracht is wel achteruit gegaan, ik heb van de week Squat op 100 kg [8 reps of meer] gedaan en bp op 90 [5-6 reps maar]. Vond ik al "best" zwaar.

Mja, straks eens kijken hoe het gaat. Denk dat ik mn armen ga trainen.

Ik doe nu trouwens ook een keer of 3 cardio per week, 35-45 minuten.
 
goedzo :)
suc6 ermee
 
Borst + beetje schouders gedaan,

Inclined bench
10 x 30
10 x 50
10 x 60

Inclined Dumbbell Press
10 x 16
10 x 30

Inclined Dumbbell Fly
10 x 10
5 x 16 [failure door scheet]

Cable Cross high
10 x 25 [per kant]
10 x 30

Cable Cross low
10 x 15
10 x 20

Side raise
10 x 6
10 x 12

Allemaal easy, ging best goed met de pols. Volgende week eens wat meer gewicht. Morgen armen, hopen dat de curls weer beter gaan :)
 
lol ik moest serieus hardop lachen om die failure:P
 
Ik niet. Was niet normaal die lucht!

Hij had geen failure door de scheet, maar omdat hij moest lachen omdat ik bijna out ging.
 
Back
Naar boven