- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. De 40, 70 en 90 kg heb ik vrij snel achter elkaar gedaan, elke 2e set ervan heb ik dus links pronated geprobeert. Bij de 90 kg maar 5 keer gedaan, geen last ervan ofzo maar omdat het snel achter elkaar ging enzo was het toch vrij zwaar ^^. De 100 ging nog goed, maar 120 ben ik totaal niet tevreden over.
maargoed, lekker doorgegaan. Dumbbell rows gingen redelijk, maar bij de 32 voelde ik mn pols een beetje dus ben maar niet zwaarder gegaan. Pull-ups erbij gedaan omdat ik dat rare pull-up videotje wou nadoen, naar de zijkanten toe bewegen tijdens de pull up enzo
ging nog best goed eigenlijk. Shrugs kon ik niet bij het rek waar ik het normaal doe, dus moest maar ff de machine proberen. 120 kg voelde ongeveer hetzelfde als 80-90 kg los en vond de beweging ook minder fijn. Was dus de laatste keer dat ik die daar deed.

. Biceps curl voelde ik een beetje in mn pols, en de EZ curl zo goed als niet. Nog steeds erg licht allebei, ik zal de EZ curl wel stukkie zwaarder doen volgende keer. JM-press ben ik niet echt tevreden over, uitvoering op de 80 werd minder dus ben maar opgehouden, stuk zwakker mee geworden ook merk ik.
Gister ook al in mn rug, misschien dat de creatine dan toch aanslaat ofzo.je training gaat wel aardig de goede kant op, maar je avatar lijd me een beetje af van je zwakkere punten!
![]()

Ik ga wel wat cardio doen, aangezien ik die gister eigenlijk zou doen. Gister 7 minuten cardio ofzo gedaan low intensity meteen na de KT, en mn hartslag vloog omhoog.
zo 45+ minuten cardio voor et werk 

Lelijke t**ten man
Haha, deze week ben ik er trouwens de hele week niet. No time.
Ben gisteren ook niet geweest, omdat ik verder moest met de verbouwing.
Next week weer.
Probeer dan wel weer de hele week te gaan!

Dat vrouwtje met die mega-jaw [vrouwelijke jay leno] is zo dom als et achtereind van een varken 
Is goed kerol! Ik ga misschien vandaag, maar weet niet zeker ^^ Triceps heb ik spierpijn en hamstrings ook nog een beetje dus borst en benen zal iets minder gaan. Onderrug ook nog lekkkere spierpijn van mn DL sessie
Wanneer naar die winkel trouwens voor gasp?
En btw, laat die arme breezahs nou es met rust op partyflock. Ze hebben zelf nog niet door dat ze geowned zijnDat vrouwtje met die mega-jaw [vrouwelijke jay leno] is zo dom als et achtereind van een varken
![]()

Ik ben echt moe nu, mn eerste echte fullbody training ever! Ik mocht van Ries geen pauze nemen [terwijl hij het wel deed toen et hem uitkwam
] Squat ging easy, laatste paar reps bij 80 kg waren niet full, mn box ging bijna uit dus durfde niet verder. Het gewicht ging goed, na de squat ging het moeilijker. Geen pauze tussen de sets, dus de laatste DL set voelde echt al zwaar aan. Om een of andere [vreemde] reden wou ries er crunches bij doen, maar daar hadden we na 2 sets genoeg van
Heerlijk moe, liep de helft van de tijd te hijgen. Heb vanmiddag al 45 minuten cardio gedaan en nu dus eigenlijk weer 45-60 minuten
geen kracht meer over nu
Morgen weer hardcore trainen als Ries ook komt 
beste training weer, die fullsquat komt nog wel boven de 100!
suc6
![]()
begin met alles weer een beetje mn kracht terug te krijgen dus. volgende week 100 kg fullsquat denk ik.Bahbah, wat een trainingIk ben echt moe nu, mn eerste echte fullbody training ever! Ik mocht van Ries geen pauze nemen [terwijl hij het wel deed toen et hem uitkwam
![]()
] Geen pauze tussen de sets, dus de laatste DL set voelde echt al zwaar aan. Om een of andere [vreemde] reden wou ries er crunches bij doen, maar daar hadden we na 2 sets genoeg van
Heerlijk moe, liep de helft van de tijd te hijgen. Heb vanmiddag al 45 minuten cardio gedaan en nu dus eigenlijk weer 45-60 minuten
geen kracht meer over nu
lekkere training dus
edit: was de sideraises vergeten![]()

Haha wat ben je toch ook een kleine homo. Gastjes denken dat ze Ries op conditie er uit kunnen trainen.
Ik langer rusten? Jij begon het aller eerste setje en je was later klaar als mij? Wie heeft er dan de meeste rusttijd gehad.
Zelfs met pussytrainingen train ik je eruit![]()
Vanavond om 16:50 ben ik paraat. Trek jij het ook?![]()
maar ik ga het proberen ^^met jouw tempo? vast nietmaar ik ga het proberen ^^
danke

ben nu al moe, straks al helemaal. half 8 beginnen 
Ik ben zelf ook bezig met cardio en cutschema, moet zeggen dat ik gefrustreerd word van die kr8afname... you 2?
cardio genoeg lijkt me. Ik eet nog redelijk veel, maar word wel iets droger nu [cutschema]. Ik merk wel dat ik vrij veel vocht vasthou, maar dat pis ik er nog wel uit aankomende weken
ik hoop minimaal de 8% te halen deze zomer