MuscleMeat

||Jonko's Log||

toch een nette squat je kan meer maar dit is toch ook netjes

• Topic Starter Topic Starter
Maandag 5 maart '07

Rug:

Deadlift
10 x 40
10 x 70
10 x 70
8 x 90
5 x 90
8 x 100
1 x 120
1 x 120

Dumbbell Row
10 x 22
10 x 32

Pull-up [wide]
8 x BW
6 x BW

Pull-up [small]
6 x BW

Machine Shrug
10 x 80
10 x 120

Zoals te zien heb ik me geconcentreerd op DL deze training. Ik was gewend om bij DL mn linkse hand pronated te hebben en rechte supinated, maar door mn blessure doe ik liever nog even andersom. Ik heb deze training wel even geprobeert hoe het gaat met mn pols, en ben er al tevreden over. Ik denk niet dat het nog lang gaat duren voor ik mn pols weer op 100% heb :). De 40, 70 en 90 kg heb ik vrij snel achter elkaar gedaan, elke 2e set ervan heb ik dus links pronated geprobeert. Bij de 90 kg maar 5 keer gedaan, geen last ervan ofzo maar omdat het snel achter elkaar ging enzo was het toch vrij zwaar ^^. De 100 ging nog goed, maar 120 ben ik totaal niet tevreden over.
Na de deadlifts was mn grip sterk vermindert, en aangezien mn eelt ook weg is gegaan in die maanden rust zit ik nu met rode handen met kleine blaren :P maargoed, lekker doorgegaan. Dumbbell rows gingen redelijk, maar bij de 32 voelde ik mn pols een beetje dus ben maar niet zwaarder gegaan. Pull-ups erbij gedaan omdat ik dat rare pull-up videotje wou nadoen, naar de zijkanten toe bewegen tijdens de pull up enzo :p ging nog best goed eigenlijk. Shrugs kon ik niet bij het rek waar ik het normaal doe, dus moest maar ff de machine proberen. 120 kg voelde ongeveer hetzelfde als 80-90 kg los en vond de beweging ook minder fijn. Was dus de laatste keer dat ik die daar deed.

best redelijke training dus, niet helemaal tevreden nog mja :D

nette training!!!!:D

Dinsdag 6 Maart '07

Armen:

JM-Press
10 x 40
10 x 60
10 x 70
6 x 80

Cable Pushdown
10 x 18
10 x 23
10 x 32
10 x 38

Cable Rope Pushdown
10 x 18
10 x 21

Biceps Curl
12 x 10
8 x 16

EZ-bar Curl
10 x 27,5
10 x 27,5
10 x 32,5

Was eigenlijk van plan alleen wat cardio te doen na mn werk, maar heb toch maar mn armen getrained. :)
Gewichten zijn een beetje raar, zitten eigenlijk nog ,00 getallen achter mja die weet ik zo niet :p. Biceps curl voelde ik een beetje in mn pols, en de EZ curl zo goed als niet. Nog steeds erg licht allebei, ik zal de EZ curl wel stukkie zwaarder doen volgende keer. JM-press ben ik niet echt tevreden over, uitvoering op de 80 werd minder dus ben maar opgehouden, stuk zwakker mee geworden ook merk ik.

Lekkere training, goede pomp in mn armen wat ik normaal bijna niet heb :p Gister ook al in mn rug, misschien dat de creatine dan toch aanslaat ofzo.

je training gaat wel aardig de goede kant op, maar je avatar lijd me een beetje af van je zwakkere punten!
:D

je training gaat wel aardig de goede kant op, maar je avatar lijd me een beetje af van je zwakkere punten!
:D

Gewichten gaan redelijk goed, met biceps en rug kan ik alleen nog niet voluit gaan. De rest ben ik weer aan het opbouwen :)

Ik ga straks trouwens toch geen KT, kheb zo'n beetje overal spierpijn dus ff dagje rust :) Ik ga wel wat cardio doen, aangezien ik die gister eigenlijk zou doen. Gister 7 minuten cardio ofzo gedaan low intensity meteen na de KT, en mn hartslag vloog omhoog. :p zo 45+ minuten cardio voor et werk :)

Leuke ava he? :p

Lelijke t**ten man:(

Haha, deze week ben ik er trouwens de hele week niet. No time.
Ben gisteren ook niet geweest, omdat ik verder moest met de verbouwing.
Next week weer.
Probeer dan wel weer de hele week te gaan!

Lelijke t**ten man:(

Haha, deze week ben ik er trouwens de hele week niet. No time.
Ben gisteren ook niet geweest, omdat ik verder moest met de verbouwing.
Next week weer.
Probeer dan wel weer de hele week te gaan!

Is goed kerol! Ik ga misschien vandaag, maar weet niet zeker ^^ Triceps heb ik spierpijn en hamstrings ook nog een beetje dus borst en benen zal iets minder gaan. Onderrug ook nog lekkkere spierpijn van mn DL sessie :)
Wanneer naar die winkel trouwens voor gasp? :)

En btw, laat die arme breezahs nou es met rust op partyflock. Ze hebben zelf nog niet door dat ze geowned zijn :roflol: Dat vrouwtje met die mega-jaw [vrouwelijke jay leno] is zo dom als et achtereind van een varken :D

Is goed kerol! Ik ga misschien vandaag, maar weet niet zeker ^^ Triceps heb ik spierpijn en hamstrings ook nog een beetje dus borst en benen zal iets minder gaan. Onderrug ook nog lekkkere spierpijn van mn DL sessie :)
Wanneer naar die winkel trouwens voor gasp? :)

En btw, laat die arme breezahs nou es met rust op partyflock. Ze hebben zelf nog niet door dat ze geowned zijn :roflol: Dat vrouwtje met die mega-jaw [vrouwelijke jay leno] is zo dom als et achtereind van een varken :D

Hehe. PF is grapppig.
Hij stuurt me daar ook PM:D
Ik heb gewoon een relatie met Kemmy:D

Zaterdag 17 maart gaan we ff toch?
Moet wel vroeg, want in de middag vrijgezelle feestje en dan moet ik drinken:D

Maandag 12 Maart '07 a.k.a. Doomsday

FULLBODY!
Full Squat
10 x 70
10 x 70
10 x 80

Deadlift
10 x 70
10 x 90
8 x 90

Lying Leg Curl
10 x 30
10 x 30
8 x 30

Seated Calf Raise
10 x 45
10 x 50
10 x 50

BOR
10 x 70
8 x 70
6 x 70

Inclined Benchpress
10 x 50
7 x 70
10 x 50

Sideraise
10 x 10
10 x 14
10 x 14

Dumbbell Biceps Curl
10 x 14
8 x 16
8 x 14

Cable Arm Extension [pronated]
10 x 10
10 x 10

Machine Crunch
10 x 35
10 x 50

Bahbah, wat een training :p Ik ben echt moe nu, mn eerste echte fullbody training ever! Ik mocht van Ries geen pauze nemen [terwijl hij het wel deed toen et hem uitkwam :rolleyes: :D] Squat ging easy, laatste paar reps bij 80 kg waren niet full, mn box ging bijna uit dus durfde niet verder. Het gewicht ging goed, na de squat ging het moeilijker. Geen pauze tussen de sets, dus de laatste DL set voelde echt al zwaar aan. Om een of andere [vreemde] reden wou ries er crunches bij doen, maar daar hadden we na 2 sets genoeg van :p Heerlijk moe, liep de helft van de tijd te hijgen. Heb vanmiddag al 45 minuten cardio gedaan en nu dus eigenlijk weer 45-60 minuten :p geen kracht meer over nu

lekkere training dus

edit: was de sideraises vergeten :D

Laatst bewerkt:
Woensdag 14 Maart '07

Fullbody

Full Squat
10 x 70
10 x 80
10 x 90

Leg Extension
10 x 30
10 x 35
10 x 35

Inclined Dumbbell Press
10 x 24
10 x 32
10 x 32

Military Press
10 x 40
10 x 40
9 x 40

Dumbbell Shrug
10 x 32
10 x 36
10 x 36

EZ-bar curl
10 x 30
10 x 35
10 x 35

Pulley Pressdown
10 x 35
10 x 35
10 x 35

Rug en kuiten niet gedaan, zat in tijdsnood ^^ Khad overal nog een klein beetje spierpijn van eergister fullbody, maar et ging toch nog best goed. Fullsquat 90 was vrij zwaar, maar ging allemaal wel goed. Meeste dingen gingen opzich wel beter, iig makkelijker dan eergister. Komt omdat ik nu een stuk slower heb getrained :p Morgen weer hardcore trainen als Ries ook komt :)

beste training weer, die fullsquat komt nog wel boven de 100!

suc6
;)

Bahbah, wat een training :p Ik ben echt moe nu, mn eerste echte fullbody training ever! Ik mocht van Ries geen pauze nemen [terwijl hij het wel deed toen et hem uitkwam :rolleyes: :D] Geen pauze tussen de sets, dus de laatste DL set voelde echt al zwaar aan. Om een of andere [vreemde] reden wou ries er crunches bij doen, maar daar hadden we na 2 sets genoeg van :p Heerlijk moe, liep de helft van de tijd te hijgen. Heb vanmiddag al 45 minuten cardio gedaan en nu dus eigenlijk weer 45-60 minuten :p geen kracht meer over nu

lekkere training dus

edit: was de sideraises vergeten :D

Haha wat ben je toch ook een kleine homo. Gastjes denken dat ze Ries op conditie er uit kunnen trainen.
Ik langer rusten? Jij begon het aller eerste setje en je was later klaar als mij? Wie heeft er dan de meeste rusttijd gehad.
Zelfs met pussytrainingen train ik je eruit:D

Vanavond om 16:50 ben ik paraat. Trek jij het ook?;)

Haha wat ben je toch ook een kleine homo. Gastjes denken dat ze Ries op conditie er uit kunnen trainen.
Ik langer rusten? Jij begon het aller eerste setje en je was later klaar als mij? Wie heeft er dan de meeste rusttijd gehad.
Zelfs met pussytrainingen train ik je eruit:D

Vanavond om 16:50 ben ik paraat. Trek jij het ook?;)

met jouw tempo? vast niet :p maar ik ga het proberen ^^

Ik ben zelf ook bezig met cardio en cutschema, moet zeggen dat ik gefrustreerd word van die kr8afname :D... you 2?

Sleep je er wel weer doorheen kleine homo!
Werd net gebeld of ik vanavond weer kon werken, beetje spijt van dat ik ja heb gezegt eigenlijk :P ben nu al moe, straks al helemaal. half 8 beginnen :D

Ik ben zelf ook bezig met cardio en cutschema, moet zeggen dat ik gefrustreerd word van die kr8afname :D... you 2?

ik doe deze week niet echt cardio, alleen een fullbody training zonder pauze :p cardio genoeg lijkt me. Ik eet nog redelijk veel, maar word wel iets droger nu [cutschema]. Ik merk wel dat ik vrij veel vocht vasthou, maar dat pis ik er nog wel uit aankomende weken :p ik hoop minimaal de 8% te halen deze zomer

Hmm je word al aardig droger/kleiner.

Hehe blijft lekker geen rust en helemaal leeg pompen.
Alleen je massa vasthouden is zo lastig.

Donderdag 15 maart '07

Fullbody

Leg Press
10 x 90
10 x 140
10 x 170

Standing Leg curl
10 x 10
10 x 10
10 x 10

Standing Calf raise