Fitness Seller

||Jonko's Log||

damn hoe vaak deadlift je per week

• Topic Starter Topic Starter
damn hoe vaak deadlift je per week

ben van plan nu 2 keer per week te DL en SQ-en

Net heel ff wat cardio gedaan [25 min. maar, bored :p], en mn biceps getrained.

1 handed cable curl
8 x 7,5
8 x 10
8 x 12,5
8 x 15

double cable curl [weet echte naam niet ^^]
8 x 7,5
8 x 10
8 x 12,5

Concentration curl
8 x 10
8 x 16
6 x 20

Laatste rep conc curl beetje gecheat, mja :) Geen last gehad van mn pols, ging wel lekker.
Deze cablecross ding is trouwens anders dan die bij novio, 15 voelt beetje zelfde als 20+ bij novio.
Ik heb na mn rugtraining ff goed rust genomen en goed gegeten voor ik weer ging trainen, was eigenlijk van plan alleen cardio te doen. Maar toch maar iets erbij getrained, kan woensdag toch pas weer trainen waarschijnlijk.

Daarom hebben wij ook nog die andere pulley watje.
Die ie 2x zo zwaar!

thx :)

eerste keer in tijden dat ik het gevoel heb mn biceps goed aangepakt te hebben :) pols gaat weer stukken beter dus :D mn rug voel ik ook goed.

preacher curls, dumbbell rows en DL [met slechte pols pronated] lukken nog niet 100%, mja komt wel weer

nette training!

heb ik ook wel is last van, cardio gaat soms gewoon echt vervelen als je geen muziek hebt :D
Dat is et probleem niet :p ik heb genoeg muziek op me mp3 telefoon, en kan altijd nog tv kijken op 1 van de 9 plasma/lcd schermen daar terwijl ik bezig ben :D Maar ik hoef nog niet echt strict cardio te doen, dus is de discipline ook minder.

Gister trouwens weer wat cardio gedaan na et werk. 15 minuten, en half uurtje later nog eens 30 minuten. Was na die 15 minuten ff bored en afgeleidt dus iets anders gaan doen. :P

Nette trainingen,goede lifts man:thumb:

Okay:thumb:dan houden we vanaf nu 220kg aan;)je krijgt maximaal 2jr.om je stats te verdubbelen:D

prepare to be beaten! :devil: maar for real, ik ga er tegenaan! weet niet of dat gaat lukken in 2 jaar, maar kan et allicht proberen :D

Woensdag 21 Maart '07

Borst+triceps:

Benchpress
12 x 50
10 x 60
10 x 80
8 x 90

Laatste rep bleef bijna stilhangen, stond niemand achter maar 2 mensen zagen et en rende ernaar toe :D was zelf nog net gelukt, maar ben blij dat ze et deden. Ben blijkbaar niet zo sterk meer. Een van hen was Pito, een bekende in het wedstrijdcircuit. Die heeft mij de rest van de training begeleidt. Ondanks dat mn borst al een beetje leger was, helemaal opnieuw begonnen samen met hem. Weet het aantal reps niet meer precies, gewicht ook niet 100% :p maar et gaat om et principe. Bijna geen rust tussen de setjes, alleen de laatste set inc bench een beetje meer.

Benchpress
20 x 50
15 x 50
10 x 70
6 x 80

Inclined Bench [bijna shoulderpress, zo hoog ^^]
5 x 50
5 x 50
8 x 50

Inclined Dumbbell Fly
3 x 15 x 12

Rope Pushdown
20 x 15
15 x 15
10 x 20

Pulley Kickback
3 x 10 x 10

HELEMAAL op! :P Gewichten waren laag, maar hoge intensiteit. Lekker getrained dus. Ik ga volgende week ook een keer met hem benen doen :)

Goede begeleiding is altijd meegenomen. :)

Nette trainingen altijd, ga zo door. :thumbup:

Hehe benen met pito?
Hahahahaha.
Er is er maar 1 met wie je benen moet doen.

Maar train maar lekker met pito. Kan ik tenminste mijn eigen tempo weer aanhouden;)

O jammer :(

Hehe.
Ben er hopelijk vanaf maandag weer gewoon elke dag bij. Ga ook gewoon weer de ouderwets knallen, met korte cardio erachteraan. Maar wel weer puur gefocussed op massa!
Heb er weer zin in.

O jammer:(

Hehe.
Ben er hopelijk vanaf maandag weer gewoon elke dag bij. Ga ook gewoon weer de ouderwets knallen, met korte cardio erachteraan. Maar wel weer puur gefocussed op massa!
Heb er weer zin in.

fullbody toch niks? :D
Ik vond het opzich wel leuk, maar dan voor als je 2-3 keer per week gaat trainen denk ik :)

Jonko, met je ogen dicht red je dat joh. Met mijn begeleiding!

Jonko, met je ogen dicht red je dat joh. Met mijn begeleiding!

easy! :D

Vrijdag 23 Maart '07

Benen:

Full Squat
12 x 30
12 x 70
12 x 70
10 x 90

Leg Press
12 x 130
10 x 90 [1 legged]
8 x 100 [1 legged]

Leg Extension
10 x 35
8 x 35

Lying Leg Curl
10 x 30
6 x 35

Standing Calf raise
12 x 80

en toen ben ik em genokt..
Had et koud, maar wel aan et zweten, en was misselijk.... denk iets verkeerd gegeten ofzo, dacht dat et na de squat wel over zou gaan :(
1 legged leg press ging redelijk, merk alleen dat mn linkerbeen net een klein beetje hulp nodig had bij de 100 kg.
Nja, maandag weer beter hoop ik :D

Maandag 26 Maart '07

Borst:

Benchpress [opwarm]
15 x 60

Inclined D-Press
15 x 16
12 x 32
10 x 36

Inclined D-fly
12 x 16
10 x 22

Inclined Bench
12 x 50
10 x 70
6 x 80

Cable Crossover high
12 x 25
10 x 35

Cable Crossover low
8 x 25

tja, et ging wel lekker :D Volgende keer de D-press wat zwaarder doen :)

Terug
Naar boven