Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
viel bijna lopend in slaap 
mis nog best wat kracht, maar dat komt wel weer. 
kracht komt al beetje terugmis nog best wat kracht, maar dat komt wel weer.
Cut verloopt best redelijk, ripped op de spring meeting, daar doe ik et voor![]()

]
. Schouders erg licht gedaan, beetje verrekt eergister ofzo. Verder ging alles vrij easy opzich.thx
Squats niet full gedaan, lukte allemaal voor geen meter. Paralel wel gewoon gehaald. Deadlift ging ook niet goed.Verder ging alles vrij easy opzich.

Denkt met dezelfde kleding als mij ook dezelfde krachten te krijgen. De lolbroek![]()

dankeziet er wel goed uit kerel
en succes met die kleding
kga straks me Weider trainingsshirtje eens testen, ik verwacht een minimale krachttoename van 60%!!!1!
Kerel, vandaagword van mij weer niks.
Morgen tot en met donderdag normaal gesproken wel.
Het is een ramp
Moet vanavond zolder afmaken, en vrijdag bruiloft.
ik hou et waarschijnlijk op rug alleen vandaag, morgen doe ik ff armen bij FF na et werk. ben er woensdag en donderdag gewoon weer om 5 uur.
hehe isgoedik hou et waarschijnlijk op rug alleen vandaag, morgen doe ik ff armen bij FF na et werk. ben er woensdag en donderdag gewoon weer om 5 uur.
have fun met schilderen he![]()
![]()

ging allemaal wel aardig, merk alleen goed dat ik een stuk zwakker ben nu. BOR's gingen bij 70 moeilijk en de chins gingen ook moeilijker dan verwacht. De laatste set moest ik er echt uitpersen
Laatste set DL en shrug had ik wat problemen met de grip, ook achteruit gegaan dus.. Maar was wel leuk, misschien een keer een echt Bill Star schematje proberen.