XXL Nutrition

||Jonko's Log||

Biceps only day intensief?

• Topic Starter Topic Starter
Dinsdag 3 April '07

Rug:

Deadlift
15 x 40 [of 50, was licht iig]
12 x 70
12 x 80
12 x 90
5 x 100 [.....grip]

Chins
12-13 x BW [dunno]
5 x BW+15
BW+30 failure

T/m 90 gingen de DL's goed, na 9 reps 90 moest ik ff snel opnieuw oppakken... Mn grip is echt slechter aan het worden, terwijl ik toch probeer zo ver mogelijk ermee door te gaan elke training. Ik denk dat ik soon straps haal, ik merk dat ik qua kracht nog een stuk meer kan, maar mn grip word niks beter :(. Het was echt een klote training, was al moe voor ik begon [3 km ofzo en in vrij open gebied met flinke tegenwind+bergop :p] en was meteen na mn werk, te weinig gegeten ook ervoor. Chins gingen opzich makkelijk, kheb rustig aan gedaan met BW en BW+15 omdat ik toch met 30 kg wou chinnen. Helaas niet gelukt, grip liet me in de steek... Ff geprobeert te shruggen nog, maar zelfs de 70 kg was al moeilijk vast te houden :S Toen had ik me erbij neergelegt dat de training verder niet minder waardeloos kon worden, dus maar weer terug gefietst [wind mee!!! :D]

Overhandse grip bij 't deadliften?

Nette chins. :thumbup:

Toch netjes pik,gebruik zelf altijd straps bij zware gewichten.

Toch netjes pik,gebruik zelf altijd straps bij zware gewichten.

Thx :)

Ik ga binnenkort ff kijken of ik ze hier in de buurt ergens kan kopen. Ik hoopte dat mn grip beter zou worden, maar helaas. Ik denk dat ik meer baat heb bij meer gewicht en reps op oefeningen dan geen straps gebruiken.

netjes bro straps zou in jou geval met je pols beter zijn

nice, train je grip wel? voor mij helpt static holds heel goed.

nice, train je grip wel? voor mij helpt static holds heel goed.

nee, niet echt. vooral na een rugtraining kan ik nog weinig met mn grip dus.
Zat wel te denken om in een andere training towel chins ofzo te doen. Die static holds is gewoon stang volladen, uit het rek pakken en zolang mogelijk vasthouden? En is dat mogelijk zonder powerrack?
Krijg ook altijd soort van blaren onder de eelt tijdens de training, ook niet fijn ^^

ik doe meestal bijvoorbeeld na het shruggen na mn laatste setje met 100kg gooi ik er 20kilo bij dan 10sec. vasthouden dan weer 10 erbij 10sec vasthouden en dan weer 10 erbij 5sec vasthouden ofzo en dan zover gaan tot ik het niet meer kan vasthouden,zit nu bij de 150 kilo terwijl ik paar maandjes geleden nog moeite had om 100 kilo vasttehouden, het zou ook wel zonder powerrack kunnen alleen kan je het dan niet laten vallen. dus lijkt me niet echt fijn.

ik doe meestal bijvoorbeeld na het shruggen na mn laatste setje met 100kg gooi ik er 20kilo bij dan 10sec. vasthouden dan weer 10 erbij 10sec vasthouden en dan weer 10 erbij 5sec vasthouden ofzo en dan zover gaan tot ik het niet meer kan vasthouden,zit nu bij de 150 kilo terwijl ik paar maandjes geleden nog moeite had om 100 kilo vasttehouden, het zou ook wel zonder powerrack kunnen alleen kan je het dan niet laten vallen. dus lijkt me niet echt fijn.

bah... er is dus geen powerrack aanwezig, wel een squatrek waar ik em eerst uit moet tillen, ligt ook net te hoog om normaal terug te kunnen leggen [ben een mini-midget]

ik weet niet hoe het bij jullie bankdrukbankjes zit,maar die bij ons zijn verstelbaar en daar kon ik em wel zo zetten dat ik em fatsoenlijk trug kon leggen.misschien een optie?

Net ff borst getrained, ging helaas niet zoals gehoopt. Bankdrukken voelde niet fijn aan mn schouder [waarschijnlijk omdat het bankdrukbankje niet fijn is daar] en zelfs de 80 kg voelde zwaar aan... Dumbbell press voelde de 28 al zwaar aan. Ik denk dat mn lichaam me verteld om te deloaden of rust te nemen, dus dat ga ik ook doen :D Ik ga 1-1,5 week rust nemen en wat cardio doen. Kheb gewoon al 2 dagen geen energie en kracht. [al had ik van kracht zoiezo al niet veel :D]

Dus tot volgende week mensen! als ik zin heb zal ik nog ff hier typen wat ik aan cardio heb gedaan :) [heel interessant toch? :p]

succes met deloaden en luister naar je lichaam bro

succes met deloaden en luister naar je lichaam bro

aye :) thx

ik heb weinig aan deze half-assed trainingen, plus ik heb net een nieuw contract op het werk dus mn trainingstijden enzo zijn anders... kan ik in die week ff allemaal beter regelen en indelen misschien :)

Jammer pik,toch succes ermee:thumb:

Jammer pik,toch succes ermee:thumb:

en niet echt jammer, iedereen heeft wel eens een weekje rust/deload nodig ^^ kzal er niet slechter van worden iig.

ik ga voor de triceps waarschijnlijk de dip erin gooien na de rust, of de JM-press weer terug. Ik vind dat ik nu te weinig met triceps doe. [ff kijken of ik eerder met BW+BW aan gewichten kan trainen dan jij!! :o ]

en niet echt jammer, iedereen heeft wel eens een weekje rust/deload nodig ^^ kzal er niet slechter van worden iig.

ik ga voor de triceps waarschijnlijk de dip erin gooien na de rust, of de JM-press weer terug. Ik vind dat ik nu te weinig met triceps doe. [ff kijken of ik eerder met BW+BW aan gewichten kan trainen dan jij!! :o ]

Hehehe we zullen zien bro ;) Game on !!!!!

Terug
Naar boven