Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Het was echt een klote training, was al moe voor ik begon [3 km ofzo en in vrij open gebied met flinke tegenwind+bergop
] en was meteen na mn werk, te weinig gegeten ook ervoor. Chins gingen opzich makkelijk, kheb rustig aan gedaan met BW en BW+15 omdat ik toch met 30 kg wou chinnen. Helaas niet gelukt, grip liet me in de steek... Ff geprobeert te shruggen nog, maar zelfs de 70 kg was al moeilijk vast te houden :S Toen had ik me erbij neergelegt dat de training verder niet minder waardeloos kon worden, dus maar weer terug gefietst [wind mee!!!
]Toch netjes pik,gebruik zelf altijd straps bij zware gewichten.

nice, train je grip wel? voor mij helpt static holds heel goed.
ik doe meestal bijvoorbeeld na het shruggen na mn laatste setje met 100kg gooi ik er 20kilo bij dan 10sec. vasthouden dan weer 10 erbij 10sec vasthouden en dan weer 10 erbij 5sec vasthouden ofzo en dan zover gaan tot ik het niet meer kan vasthouden,zit nu bij de 150 kilo terwijl ik paar maandjes geleden nog moeite had om 100 kilo vasttehouden, het zou ook wel zonder powerrack kunnen alleen kan je het dan niet laten vallen. dus lijkt me niet echt fijn.
ik weet niet hoe het bij jullie bankdrukbankjes zit,maar die bij ons zijn verstelbaar en daar kon ik em wel zo zetten dat ik em fatsoenlijk trug kon leggen.misschien een optie?

Ik ga 1-1,5 week rust nemen en wat cardio doen. Kheb gewoon al 2 dagen geen energie en kracht. [al had ik van kracht zoiezo al niet veel
]
[heel interessant toch?
]
thx

]thanks
en niet echt jammer, iedereen heeft wel eens een weekje rust/deload nodig ^^ kzal er niet slechter van worden iig.
ik ga voor de triceps waarschijnlijk de dip erin gooien na de rust, of de JM-press weer terug. Ik vind dat ik nu te weinig met triceps doe. [ff kijken of ik eerder met BW+BW aan gewichten kan trainen dan jij!!]
Game on !!!!!