MuscleMeat

||Jonko's Log||

• Topic Starter Topic Starter
Bah, slecht geslapen. 20 keer wakker omdat mn pols klote lag, vorige keer ook al. Toen voelde ik het ook pas in de nacht/volgende dag goed. Voelt nu net iets minder slecht, maar toch ff een stuk rustiger aan doen weer :( het is me niet gegunt om biceps te trainen :p onderarm, toen pols, nu pols weer. Achja, ff kijken of die polsband-ding me gaat helpen ermee.

vanavond lekker benen trainen als het goed is :D voel me naast de pols goed, dus misschien zit er een PR in :D

Ik heb maar 1 titel voor je!

VENOM HYPDERDRIVE!!!!!!!!!!!! :D

Kan je niet ontstekingsremmers halen bij de dokter? En je pols een week insmeren met tijgerbalsem(meerder malen per dag), dat heeft bij mij prima geholpen

Woensdag 11 April '07

Benen

Squat
15 x 40
12 x 70
12 x 90

Full Squat
12 x 70

Leg Press [1 been]
2 x 12 x 90

Leg Extension
8 x 35
5 x 35

Lying Leg Curl
10 x 30
10 x 35

Standing Calf Raise
10 x 100
6 x 140 PR!

Seated Calf Raise
6 x 75 PR!

Squaten niet zwaarder gedaan vanwege mn pols, moet het gewicht toch een beetje op je nek houden. Niet veel kracht voor nodig, mja...
Leg Extension kon ik mezelf moeilijk op de stoel houden vanwege mn pols, 2e set was helemaal klote. Voor de rest ging het wel redelijk. Volgens mij merk ik de Hyperdrive [Ryubolic] eindelijk goed. Sinds gister heb ik de hele tijd een droge mond, zelfs iets nadat ik water heb gedronken. Tijdens trainen was het helemaal erg ^^ En had beetje koude rillingen en was sneller buiten adem. :thumb:

btw, ik heb mn pols ingezwachteld gehad... maar volgens mij helpt het niet veel.

Nette PR's pik,ga zo door.;)

Misschien front squats, met je armen gekruist over elkaar; belast je je pols niet.

Gaat lekker kerel!!

Nog geen foto's laten nemen van je pols? Want door rust gaat ie klaarblijkelijk al niet over en door extra belasting ook niet. Beter nu iets aan laten doen zodat het sneller geneest, dan binnen 2 maand als de pijn niet te verdragen is.

Gl!

jep nette pr

ik heb in men bulk 1x 8 reps 180kg gedaan

Nog geen foto's laten nemen van je pols? Want door rust gaat ie klaarblijkelijk al niet over en door extra belasting ook niet. Beter nu iets aan laten doen zodat het sneller geneest, dan binnen 2 maand als de pijn niet te verdragen is.

Gl!

denk dat ik ermee naar de dokter ga als ik er over een paar dagen nog last van heb.
En heel erg pijn doet het niet atm [snachts alleen als ik erop lig]. Voelt nu zowiezo minder pijnlijk dan vorige keer, dus misschien valt het heel erg mee....

Front squats misschien eens proberen. Maar opzich lukken squats wel, mn pols is nu nog erg gevoelig maar over een paar dagen zal et zeker wel minder zijn hoop ik, dus dan kan ik weer iets zwaarder squaten.

@iedereen, thanks voor de replies :D

Woensdag 18 April '07

Benen:

Squat
12 x 70
12 x 90
12 x 100
10 x 130 PR!

Leg Press [1 been]
2 x 10 x 100

GHR
2 x 8 [assisted]
1 x 7 [assisted]

Lying Leg Curl
10 x 35
8 x 35

Standing Leg Curl
2 x 8 x 15

Standing Calf Raise
10 x 100
8 x 120

Seated Calf Raise
2 x 8 x 80 [full block] PR!

Het ging best redelijk, had wat problemen met de platen van de bar halen bij de squat door de pols maar dat hebben de trainingspartners maar overgenomen [et ging ze te traag ^^]. Vanaf volgende week als alles goed gaat weer andere spiergroepen licht trainen, kheb er zin in!

netjes die one leg legpress

Woensdag 2 Mei '07

Benen:

Squat
2 x 12 x 70
10 x 100
7 x 140 PR

Leg Press [1 been]
12 x 100 PR
10 x 120 PR

GHR
11 x assisted PR
8 x assisted

Standing Calf Raise
10 x 100
10 x 120

Seated Calf Raise
8 x 80 [full block]

Ging best redelijk eigenlijk :p 2 weken terug sinds de laatste krachttraining. maar voelde me toch sterk. Ik heb vorige week wel 4 dagen BW/gymbal/kettlebell/bosun/etc trainingen gedaan, heeft me iig met balans en conditie geholpen :D
De squats waren ff wennen [1ste keer boven de 130] en de eerste paar gingen ook niet zo gek diep eerlijk gezegt :p maar het voelde wel goed. Vorige keer met mn 130kg moest ik mn balans heel erg zoeken en daar had ik nu geen last van. Leg Press ging erg goed, en GHR's al helemaal. Hoef bijna niks meer te assisten, paar herhalingen met 1 vinger zelfs maar [per hand ^^]. Hierna was ik helemaal op, ff beetje gerust en staan kletsen en toen maar kuiten gaan doen en erna weer naar huis toe.

Lekker getraint dus :D Ook Ries nog even gespot met 140 kg JM :eek: beest!!!! :D

Netjes Jonko,heel wat PR's gezet deze week:thumb:congratz

HEy jonko netjes hoor! Mooi die PR's. Wat betreft je pols, als je ff langs het ziekenhuis gaat de EHBO dan kijken ze er naar en dan krijg je een soort kous eromheen (als het niet gebroken is). Dit helpt erg en dan ben je er binnen een paar dagen vanaf

succes

HEy jonko netjes hoor! Mooi die PR's. Wat betreft je pols, als je ff langs het ziekenhuis gaat de EHBO dan kijken ze er naar en dan krijg je een soort kous eromheen (als het niet gebroken is). Dit helpt erg en dan ben je er binnen een paar dagen vanaf

succes

Ik heb inmiddels wel zo'n pols-ding aangeschraft, pols voelt al wat beter aan. Ik ga vanaaf even wat upperbody werk doen, ff aanvoelen :)

netjes bro knalle met die squats

Terug
Naar boven