- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat weighted dippen is laatste wel een hot item hoor![]()

Dippen is overrated!!
Plus je bent echt een p*ssy. Ik heb andere tijden Ries, dus ik kom later. Je hebt gewoon andere tijden gevraagd zodat je niet met mij hoeft te trainen.
Kleine homo!

Dippen is overrated!!
Plus je bent echt een p*ssy. Ik heb andere tijden Ries, dus ik kom later. Je hebt gewoon andere tijden gevraagd zodat je niet met mij hoeft te trainen.
Kleine homo!

woensdag zie je me weer hoor (K)dat weighted dippen is laatste wel een hot item hoor![]()

als we nu squatten en deadliften eens "hip en cool" kunnen maken, krijgen we monsters van breezahs!
![]()
wat is dat?
maar voelde em niet in de pols.
Netjes Jonko congratz.Minder rukken bro,dan komt het wel goed met die pols.![]()
waarschijnlijk daardoor 
thanks
en komt wel joh 
rustig aan met die pols bro gaat weer lekker zo te zien
reversed curls volgende keer gewoon tot 20-25 

Heb je eigenlijk ook het idee als je makkelijk boven de 18kg/dumbbell zit dat je ook makkelijk en snel aan de 22kg/dumbbell zit? En dat het begin van bijvoorbeeld 10kg naar 18kg/dumbbell moeizamer ging?
hahahaha, nee, mn rechterpols is wel sterkwaarschijnlijk daardoor
en thx ^^

Dippen is overrated!!
Kleine homo!