Fitness Seller

||Jonko's Log||

dat weighted dippen is laatste wel een hot item hoor :P

Dippen is overrated!!

Plus je bent echt een p*ssy. Ik heb andere tijden Ries, dus ik kom later. Je hebt gewoon andere tijden gevraagd zodat je niet met mij hoeft te trainen.

Kleine homo!

• Topic Starter Topic Starter
Dippen is overrated!!

Plus je bent echt een p*ssy. Ik heb andere tijden Ries, dus ik kom later. Je hebt gewoon andere tijden gevraagd zodat je niet met mij hoeft te trainen.

Kleine homo!

whahahah :p

je mist me zo erg? :P woensdag zie je me weer hoor (K)

Dinsdag 10 April '07

Biceps:

Biceps curl
15 x 10
12 x 14
10 x 22 [volume PR!]
7 x 24 PR!

Reversed Curl
15 x 17,5
12 x 20

Cable Curl
10 x 11
10 x 16

Reversed curls wou ik naar de 30, gewicht ging redelijk, maar voelde k*t aan in mn pols dus gekapt. Pols is weer ff gevoelig nu, hopen dat ik niet weer zelfde blessure krijg ^^
D-curls gingen nice, pols voelde toen nog erg goed en kon lekker zwaar. Cable curls voelde ook lekker zwaar :) maar voelde em niet in de pols.

Naast dat de pols ff tegenzit is het goed gegaan. Zover ik me kan herinneren is 24 x 7 een nieuw pr dus :p

Netjes Jonko congratz.Minder rukken bro,dan komt het wel goed met die pols.:D

sterke curls man!! mijn curls zuigen:P

rustig aan met die pols bro gaat weer lekker zo te zien

je kan ook van die bands dragen voor je pols bro;)

Heb je eigenlijk ook het idee als je makkelijk boven de 18kg/dumbbell zit dat je ook makkelijk en snel aan de 22kg/dumbbell zit? En dat het begin van bijvoorbeeld 10kg naar 18kg/dumbbell moeizamer ging?

Heb je eigenlijk ook het idee als je makkelijk boven de 18kg/dumbbell zit dat je ook makkelijk en snel aan de 22kg/dumbbell zit? En dat het begin van bijvoorbeeld 10kg naar 18kg/dumbbell moeizamer ging?

10-18 ging sneller dan 18-22 volgens mij. Duurt vast nog wel ff voordat ik de 26-28 doe met 6+ reps.

Dippen is overrated!!

Kleine homo!
:roflol:

Ik ben terug aan het opbouwen naar max belasting na al dat blessureleed ...dus kom binnenkort maar eens op met die p*ssy rugtraining van je ...

@ Jonko : hij gaat lekker !!!!

Terug
Naar boven