- Waardering
- 2
thanks Jimi 
Ik heb vandaag nog even wat UB werk gedaan, weet aantal herhalingen niet en gewicht niet heel goed.. gewoon aangevoelt voor mn pols, en toch nog geprobeert een goede training te hebben. Wel veel door mekaar gedaan, maar opzich lekker getraint.
Beetje gedeadlift, mn grip is nog slechter geworden
15 x 70 kg en kreeg al moeite met mn grip, bijna meteen erna een kg of 80 met een herhaling of 6-8 al moeite met grip. [qua kracht was het echt easy nog] Shoulderpress in de smith met 50+ eraan, ging erg easy een keer of 10+ maar toch even opgelet met de pols [los/dumbbells krijg ik wel last van mn pols]. Inclined bench voelde ik het een klein beetje in mn pols maar tot de 15x50 nog niet pijnlijk. Ook biceps curls een paar reps geprobeert met 8/10/14 kg en geen last van, ook het indraaien niet echt. Triceps met cable [rope pushdown] voelde ik er niks van, met stang wel een beetje. BOR ook heel even een setje geprobeert met 10 of 12 reps x 50 kg en zo goed als geen last van.
Kortom, ik kan em weer redelijk belasten maar ik blijf er nog de komende maanden voorzichtig mee. Tevreden dus

Ik heb vandaag nog even wat UB werk gedaan, weet aantal herhalingen niet en gewicht niet heel goed.. gewoon aangevoelt voor mn pols, en toch nog geprobeert een goede training te hebben. Wel veel door mekaar gedaan, maar opzich lekker getraint.
Beetje gedeadlift, mn grip is nog slechter geworden
15 x 70 kg en kreeg al moeite met mn grip, bijna meteen erna een kg of 80 met een herhaling of 6-8 al moeite met grip. [qua kracht was het echt easy nog] Shoulderpress in de smith met 50+ eraan, ging erg easy een keer of 10+ maar toch even opgelet met de pols [los/dumbbells krijg ik wel last van mn pols]. Inclined bench voelde ik het een klein beetje in mn pols maar tot de 15x50 nog niet pijnlijk. Ook biceps curls een paar reps geprobeert met 8/10/14 kg en geen last van, ook het indraaien niet echt. Triceps met cable [rope pushdown] voelde ik er niks van, met stang wel een beetje. BOR ook heel even een setje geprobeert met 10 of 12 reps x 50 kg en zo goed als geen last van.Kortom, ik kan em weer redelijk belasten maar ik blijf er nog de komende maanden voorzichtig mee. Tevreden dus

Kilo's vliegen er toch zo weer aan na een blessure.