MuscleMeat

||Jonko's Log||

• Topic Starter Topic Starter
thanks Jimi :D

Ik heb vandaag nog even wat UB werk gedaan, weet aantal herhalingen niet en gewicht niet heel goed.. gewoon aangevoelt voor mn pols, en toch nog geprobeert een goede training te hebben. Wel veel door mekaar gedaan, maar opzich lekker getraint.

Beetje gedeadlift, mn grip is nog slechter geworden :p 15 x 70 kg en kreeg al moeite met mn grip, bijna meteen erna een kg of 80 met een herhaling of 6-8 al moeite met grip. [qua kracht was het echt easy nog] Shoulderpress in de smith met 50+ eraan, ging erg easy een keer of 10+ maar toch even opgelet met de pols [los/dumbbells krijg ik wel last van mn pols]. Inclined bench voelde ik het een klein beetje in mn pols maar tot de 15x50 nog niet pijnlijk. Ook biceps curls een paar reps geprobeert met 8/10/14 kg en geen last van, ook het indraaien niet echt. Triceps met cable [rope pushdown] voelde ik er niks van, met stang wel een beetje. BOR ook heel even een setje geprobeert met 10 of 12 reps x 50 kg en zo goed als geen last van.

Kortom, ik kan em weer redelijk belasten maar ik blijf er nog de komende maanden voorzichtig mee. Tevreden dus :D

Ik heb gehoord dat jonko helemaal niet traint en alleen op de kids in de balleboek moet letten van een health center..:mad: :eek:

Ik heb gehoord dat jonko helemaal niet traint en alleen op de kids in de balleboek moet letten van een health center..:mad: :eek:

half goed... Ik zie al dat je BW training zwaar onderschat.
Ik schat het gewicht van de blagen en til ze op, alle Pull/bend/press/squat/lunge/arm/core oefeningen kun je ermee doen, mits je een beetje inventief bent.

Goed herstellende van de blessure nu :D Ben flink afgevallen, gelukkig was een beetje daarvan ook vet :p zit nu op een 73-74 kg, zat op 78+. Maar komt weer :D probeer zo vaak mogelijk cardio te doen [2-3 keer per week +-40 minuten] en ook kracht, probeer dan van alles en nog wat, en niet te zwaar. Dingen als pulldown en cable row voel ik mn pols pas boven de 75 kg, dus die lukken nog wel :)
Vandaag ben in weer bij Novio gaan trainen en morgen weer :D heerrrrlijjkkk.

Dinsdag 15 Mei '07

Triceps, Biceps, Schouders:

Dips
2 x 15 x BW

Dips tussen bankjes
20 x BW
15 x BW + 22
15 x BW + 40

Rope Pushdown
2 x 15 x 15

Lying Arm Extension
12 x 7
8 x 16

dumbbell Curl
12 x 16

Machine Curl
12 x 20 [1 arm]
12 x 40 [2 arm]

Mil. Press
12 x 40
8 x 50

SideRaise
10 x 12

Soms beetje door elkaar gedaan, maar ging bijna allemaal wel lekker. Gewone pushdown [met rechte stang] voel ik te goed in mn pols. Met rope strict uigevoerd, ging lekker. Dip rek is te breed imo :p voel em tussen bankjes beter in mn triceps, maar dan issie veel te makkelijk. Ging met die zware dumbbell erop nog makkelijk. Machine curls ga ik toch erbij doen, fijn apparaat die er staat. Totaal geen last van mn pols of wat dan ook. Mil. Press ging wat onwennig, maar wel weer lekker. Bij sideraise voelde ik mn pols wel weer ^^

Ff pic geschoten meteen, kzie mn aders weer wat beter, ook die op mn biceps [al is me huid nog veel te wit :roflol:]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Netjes bro,nu kan je tenminste weer gaan knallen.;) Kilo's vliegen er toch zo weer aan na een blessure.

Pics:Aardige bicep man.;)

Netjes bro,nu kan je tenminste weer gaan knallen.;) Kilo's vliegen er toch zo weer aan na een blessure.

Pics:Aardige bicep man.;)

hihi, ben nu alweer zwaarder :p ben ballonnetje geworden door de vocht :D
Gister nog ff mn benen getraint, weet niet wat allemaal precies. Maar iig 120 kg squat, wat ghr's [gingen slecht], leg extensions en curls [gewicht en reps weet ik niet meer ^^] 6 sets kuiten en 3 sets crunches op machine :p

6gl5zcw.jpg

de speelplaats :D

leuke speelplaats :D

lekkere hardcore gym aan de apparatuur te zien

Vrijdag 25 Mei '07

Rug:

Deadlift
15 x 70
12 x 90
1 x 140!!!!!!!!! PR!
8 x 110 [geloof ook PR, maar weet ff niet zeker]

BOR
12 x 50
12 x 60

Pulldown
8 x 80 [hele wijde grip]
12 x 80 [narrow grip]

1 armed cable row
8 x 35

cable row
12 x 70

Na de training heeft Ries ff picca's geschotUhH:

en na mn tiet-training gister een poging tot most muscular:

[ziet er echt vreemd uit en twijvelde de foto te posten, aangezien ik er niet uitzie op de pic :roflol: ]

borst training weet ik zo niet meer de gewichten, maar was niet denderent [80 kg inclined ofzo 30 kg press keer of 15 ofzo]

net fisiek en nette training

Netjes hoor jonko! :thumb:

de fotoshop contest zal deze keer wel meevallen ;)
:D

ziet er goed uit jonko-san, monsterback :D

congrats met je pr'tje op dl :cool:

NEt logje Jonko en goede foto's ... die most muscular is idd ook een rotpose als je em niet kent ... zo haat ik dus de latspread... als ik andere poses doe staan die lats mooi naar buiten, maar moet ik een latspread doen .,. nergens lats te vinden .. klote pose

Sowww,nette pics bro:thumb:

Er zijn trouwens heel wat most-musculars,gewoon ff uitvissen welke bij jou het beste tot zn recht komt pik.;)

Terug
Naar boven