XXL Nutrition

||Jonko's Log||

• Topic Starter Topic Starter
thanks heren, en dame! :D

Vind mn MM best verrot, maar leek me toch leuk om te posten om een iets totaler beeld te geven. Ik zal er iig op moeten oefenen :D

was mn commentaar bij de training nog vergeten :p
ERG lekker getraint, alles ging easy. De 140 kg kreeg ik eerst niet van de grond, maar na wat inspiratie van Ries ging ie niet zo moeilijk. Vooral grip is nog een probleem, ik hield de 140 nog maar net. De 110 viel bij rep 4 al bijna uit mn handen :p BOR was best licht, maar toch ff voorzichtig nog :p

Je bent gewoon een p*ssy. Gewoon luisteren. En gewoon vasthouden. Knijpen tot je een ons weegt.

Foto's zijn aardig geworden.
Valt niks tegen.
Ja die MM doen we van de week maar een keer over.
Doen we wel een duo pose;)

Je bent gewoon een p*ssy. Gewoon luisteren. En gewoon vasthouden. Knijpen tot je een ons weegt.

Foto's zijn aardig geworden.
Valt niks tegen.
Ja die MM doen we van de week maar een keer over.
Doen we wel een duo pose;)

Ik zal een groothoeks-lens ofzo voor je meenemen :p

Hey, leuke log, Jonko. Zal hem in de gaten houden.

Je hebt overigens wel een bekende kop. Kan hem alleen niet precies plaatsen. Maar dat komt nog wel.

Zeker een leuk log .. had vanmiddag al een deel gelezen

Hey, leuke log, Jonko. Zal hem in de gaten houden.

Je hebt overigens wel een bekende kop. Kan hem alleen niet precies plaatsen. Maar dat komt nog wel.

Brad Pitt ben ik niet hoor, zien ze me wel vaker voor aan... :cool:

:p

laat jouwe zien dan, misschien herken ik je

Zal er binnenkort eens een paar laten schieten (ben nu nog niet geheel tevreden ;) ).

half goed... Ik zie al dat je BW training zwaar onderschat.
Ik schat het gewicht van de blagen en til ze op, alle Pull/bend/press/squat/lunge/arm/core oefeningen kun je ermee doen, mits je een beetje inventief bent.

als je maar van die blagen van RichardV af kan blijven.................anders kun je beter gaan emigreren!
:eek::D

No way!
Met zijn 2-en winnen ze het, maar apart niet hoor:)

thanks heren, en dame! :D

Vind mn MM best verrot, maar leek me toch leuk om te posten om een iets totaler beeld te geven. Ik zal er iig op moeten oefenen :D

was mn commentaar bij de training nog vergeten :p
ERG lekker getraint, alles ging easy. De 140 kg kreeg ik eerst niet van de grond, maar na wat inspiratie van Ries ging ie niet zo moeilijk. Vooral grip is nog een probleem, ik hield de 140 nog maar net. De 110 viel bij rep 4 al bijna uit mn handen :p BOR was best licht, maar toch ff voorzichtig nog :p

Ja dat heb ik dus ook altijd! Ik kan niet veel zwaarder gaan want op een gegeven moment hou ik die stang gewoon niet meer!! Wat kan je daaraan doen?? Niks? Gewoon, zoals Richard zegt, geen p*ssy zijn?

grip can be a pain in the asse sometimes :(

Leuk logje idd, goeie pica's ook!

Ja dat heb ik dus ook altijd! Ik kan niet veel zwaarder gaan want op een gegeven moment hou ik die stang gewoon niet meer!! Wat kan je daaraan doen?? Niks? Gewoon, zoals Richard zegt, geen p*ssy zijn?
Straps ;). Als het goed is krijg ik Dinsdag straps binnen, aangezien ik de DL echt zwaarder moet. Dan maar een p*ssy zijn ff :) Zal dan ook alleen boven de 140 met straps gaan pakken.
grip can be a pain in the asse sometimes :(
yup :p
No way!
Met zijn 2-en winnen ze het, maar apart niet hoor:)
duurt iig niet lang meer :p
Leuk logje idd, goeie pica's ook!

thank you :D :cool:

Vrijdag 25 Mei '07

Rug:

Deadlift
15 x 70
12 x 90
1 x 140!!!!!!!!! PR!
8 x 110 [geloof ook PR, maar weet ff niet zeker]

BOR
12 x 50
12 x 60

Pulldown
8 x 80 [hele wijde grip]
12 x 80 [narrow grip]

1 armed cable row
8 x 35

cable row
12 x 70

Na de training heeft Ries ff picca's geschotUhH:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en na mn tiet-training gister een poging tot most muscular:

[ziet er echt vreemd uit en twijvelde de foto te posten, aangezien ik er niet uitzie op de pic :roflol: ]

borst training weet ik zo niet meer de gewichten, maar was niet denderent [80 kg inclined ofzo 30 kg press keer of 15 ofzo]

Mooie fysiek ja, goeie foto's. (En die kop, tja... :p )

Terug
Naar boven