MuscleMeat

||Jonko's Log||

• Topic Starter Topic Starter
Straps ;). Als het goed is krijg ik Dinsdag straps binnen, aangezien ik de DL echt zwaarder moet. Dan maar een p*ssy zijn ff :) Zal dan ook alleen boven de 140 met straps gaan pakken

Straps are for p*ssy's!!!!!!! If you can't hold it,don't lift it!!!!!!
:p

Deadlift moet idd zwaarder,hoewel ik het natuurlijk altijd prima vind als er mannen zijn die minder liften dan ik :p
Goed en serieus,kan ik ook niet tegen iedereen die wel eens straps gebruikt tekeergaan maar als je nog geen 140 KG kunt vasthouden is toch wel erg zielig.Misschien moet je eens iets aan je grip gaan doen :) (erop trainen bijvoorbeeld:p )

Deadlift moet idd zwaarder,hoewel ik het natuurlijk altijd prima vind als er mannen zijn die minder liften dan ik :p
Goed en serieus,kan ik ook niet tegen iedereen die wel eens straps gebruikt tekeergaan maar als je nog geen 140 KG kunt vasthouden is toch wel erg zielig.Misschien moet je eens iets aan je grip gaan doen :) (erop trainen bijvoorbeeld:p )

Dat vroeg ik dus net, hoe train je dat??

Als ik deadlift kunnen mijn rug en benen makkelijk zwaarder maar mijn vingers/onderarmen houden het op een gegeven moment gewoon niet meer.

tja, mn grip verminderde weer door mn blessure. Ik ga liever iets zwaarder en meer reps trainen met straps dan te wachten op mn grip die eerder achteruit gaat dan vooruit terwijl ik het met kracht wel aankan. De 140 kg lukte wel zoals je al hebt kunnen lezen ;)
Grip training komt er dan naast dat ook bij.

En iets aardiger reageren mag wel he ;) Ik doe mn best, lijkt me niet zo zielig :)

KARMA waardige post!!
:D

Het was niet zo onaardig bedoeld hoor Jonko ;)
een beetje stoken om je wat aan te moedigen.Maar ik kan me wel voorstellen dat je het vervelend vind,ik kan er zelf nl ook niet zo goed tegen.Wat eigenlijk jammer is,want je krijgt zo'n opmerkingen sowieso wel eens en dat is het goed als je je erdoor laat motiveren.

Maar hoezo denk je dat je grip nu nog slechter gaat worden? Ik had het wel gezien van die blessure dus maar hoe het verder zit is niet zo duidelijk.Wat ga je nu doen als griptraining?
Want heel eerlijk gezegd,heb ik ook niet veel verstand van griptraining ik heb het nog nooit gedaan.Behalve gewoon oefeningen doen waar je grip bij nodig hebt en doorgaan als alles onder het zweet zit en ik meer moeite met vasthouden dan met tillen heb,waar het tillen dan wel weer zwaarder van wordt.Hoewel mijn grip dus niet echt slecht is,wil ik het ook nog wel beter hebben want onder boven genoemde omstandigheden vind ik zelf wel dat-ie zuigt.

Gaat de goede kant op kerel! Een stuk droger geworden! Voorkant ziet er al puik uit, maar werk wel een je rug/onderrug en dan met name de dikte. Komt wel goed met jou ;)

Het was niet zo onaardig bedoeld hoor Jonko ;)
een beetje stoken om je wat aan te moedigen.Maar ik kan me wel voorstellen dat je het vervelend vind,ik kan er zelf nl ook niet zo goed tegen.Wat eigenlijk jammer is,want je krijgt zo'n opmerkingen sowieso wel eens en dat is het goed als je je erdoor laat motiveren.

Maar hoezo denk je dat je grip nu nog slechter gaat worden? Ik had het wel gezien van die blessure dus maar hoe het verder zit is niet zo duidelijk.Wat ga je nu doen als griptraining?
Want heel eerlijk gezegd,heb ik ook niet veel verstand van griptraining ik heb het nog nooit gedaan.Behalve gewoon oefeningen doen waar je grip bij nodig hebt en doorgaan als alles onder het zweet zit en ik meer moeite met vasthouden dan met tillen heb,waar het tillen dan wel weer zwaarder van wordt.Hoewel mijn grip dus niet echt slecht is,wil ik het ook nog wel beter hebben want onder boven genoemde omstandigheden vind ik zelf wel dat-ie zuigt.

:kiss:

Ik wil zowiezo al een paar grippers gaan kopen, towel chins komen denk ik ook op het schema. En ik denk dat ik ff wat boerderijen afga voor van die hele grote flessen [dunno wat het zijn] voor farmerswalk/static holds thuis. Gewoon vullen met zand of water, en lopen maar :D Denk dat je daar zowiezo sneller grip opbouwt dan met een deadlift alleen. Ik heb nog nooit met straps getraint, weet ook niet hoeveel ze gaan helpen. Ik merk wel dat ik onder mn gewicht aan et trainen ben, iig met deadlift en chins. Als ik die kan verbeteren door bij de zwaarste set straps te gebruiken en daardoor misschien ook iets beter massa gain, why not? :D. Mn grip is door blessure-leed sinds december er niet beter op geworden, ik was nu al blij dat ik de 140 van de grond af kreeg.

Misschien zit ik er wel helemaal naast met mn grip/straps probleem, maar kan et allicht zo proberen, toch? :)

@kale: thx kerol, motiverende woorden :D:D ooit word ik zo beestig als jou ^^

Ga pronated holds doen en pas 'n hookgrip toe.

Gewoon vaker zware gewichten hanteren verbeterd de grip vanzelf. Een jaar geleden deed je de oefeningen haast nooit. En je zit dadelijk al op 150 kg. Over een jaar 50 kg weer erbij dan is het al 200.
Komt vanzelf goed. Rome is ook niet in een dag gebouwd!

Gewoon vaker zware gewichten hanteren verbeterd de grip vanzelf. Een jaar geleden deed je de oefeningen haast nooit. En je zit dadelijk al op 150 kg. Over een jaar 50 kg weer erbij dan is het al 200.

:cool::thumbs:

goedzo coach!!

je hebt de laatse 24u...

voor augustus vorig jaar nog niet gesquat of gedeadlift, allemaal aan jou te danken :D

die 150 moet idd wel lukken ja, 400 totalllll :D woah, heb nu alweer zin in de volgende rugtraining :D

vanaf 1 juni krijg ik een contract met minder uren en kan ik mn andere uren zelf indelen, dus weer meer trainen eindelijk :cool: heeerlijkkk

Je moet jezelf proberen op te fokken voor de lift, dan trek je zo die 150kg..

Voordeel van hem. Hij hoeft zichzelf niet op te fokken.

Ik noem hem zo vaak wijf mietje p*ssy, sukkel totdat hij 150 erop doet en hem gewoon doet.
Anders zet ik hem voor schut bij de anderen:)

knalle jonko

go ries fok hem op hahah

Voordeel van hem. Hij hoeft zichzelf niet op te fokken.

Ik noem hem zo vaak wijf mietje p*ssy, sukkel totdat hij 150 erop doet en hem gewoon doet.
Anders zet ik hem voor schut bij de anderen:)

doe maar, misschien haal ik de 200 nog wel deze week :p

Terug
Naar boven