Fitness Seller

||Jonko's Log||

negatieve karma als hij onder de 190 ge-dl heeft :D

:jk:

waar is ie nou?!

• Topic Starter Topic Starter
En negatief als hij het niet haalt?

nou, kommaar op dan :( :sad:

schijnbaar niet genoeg energie gehad, en geen oppepende Ries.

DL
12 x 50
12 x 70
6 x 100
3 x 120
1 x 140
0 x 150 [failed]

t/m 120 ging best makkelijk, 140 ging een stuk moeilijker dan vorige keer. Daarna geen zin meer gehad, en moest toch nog ff naar Ries fietsen om meet-geld te dokken dus. Ff de BOR geprobeert, 5x70 easy, maar had geen zin meer. Meteen weer goed gemaakt met een aantal koude biertjes bij Ries :D goed kunnen lachen daaro, en maar kibbelen met zn vrouw :roflol:

DL
12 x 50
12 x 70
6 x 100
3 x 120
1 x 140
0 x 150
[failed]

watje!!

ik geef je echt geen negatieve karma, maar je moet wel wat beter gaan trainen!

die gewichtjes in rood pak ik ook................met FULL-squat ( deadlift zit ik nog 50 kilo HOGER!!)
:D

watje!!

die gewichtjes in rood pak ik ook................met FULL-squat ( deadlift zit ik nog 50 kilo HOGER!!)

ja en kale en andere kerels doen weer meer als jou, stoer hoor klus :cool:

@jonko: toch goed gedaan hoor, volgende keer gewoon weer proberen, zoals ries ook zei: rome is niet in 1 dag gebouwd!
je krijgt positieve karma als ik weer kan geven om te motiveren :D

Homo!!!! :D

watje!!

kheb je squat filmpjes gezien klussie... :p chapeau
ja en kale en andere kerels doen weer meer als jou, stoer hoor klus :cool:

@jonko: toch goed gedaan hoor, volgende keer gewoon weer proberen, zoals ries ook zei: rome is niet in 1 dag gebouwd!
je krijgt positieve karma als ik weer kan geven om te motiveren :D
thanks kerol :D gaat zeker lukken. Opzich maakt 10 kg meer of minder me niet al te veel uit, maar met deze 10 kg zit ik eindelijk op de 400 totaal :p Mja, volgende training ga ik gewoon op reps trainen, over paar weken misschien weer eens 1 rm :)

toepasselijk postnummer bij jouw post :roflol:

kheb je squat filmpjes gezien klussie... :p chapeau

thanks kerol :D gaat zeker lukken. Opzich maakt 10 kg meer of minder me niet al te veel uit, maar met deze 10 kg zit ik eindelijk op de 400 totaal :p Mja, volgende training ga ik gewoon op reps trainen, over paar weken misschien weer eens 1 rm :)

toepasselijk postnummer bij jouw post :roflol:

whaha vet :D

Ik wilde ook al "klusmier-rom" opmerkingen gaan maken, maar dat hoeft al niet meer :roflol:

Svp wel respectvol blijven tegenover elkaar.

volgende keer beter jonkomans, je moet er 100% zin in hebben, dan own je die shizzle man :cool:

DL
12 x 50
12 x 70
6 x 100
3 x 120
1 x 140
0 x 150 [failed]

t/m 120 ging best makkelijk, 140 ging een stuk moeilijker dan vorige keer. Daarna geen zin meer gehad, en moest toch nog ff naar Ries fietsen om meet-geld te dokken dus. Ff de BOR geprobeert, 5x70 easy, maar had geen zin meer. Meteen weer goed gemaakt met een aantal koude biertjes bij Ries :D goed kunnen lachen daaro, en maar kibbelen met zn vrouw :roflol:

ben je recreatief gaan trainen?

Gister even triceps biceps en schouders getraint. Gelukkig kan ik binnenkort weer meer trainen [werk etc], ik kom nu echt soms niet aan trainen toe.

Dumbbell Curl
10 x 14
10 x 18
10 x 20

Dips [tussen bankjes]
20 x BW
20 x BW+20
15 x BW+34
17 x BW+54

Rope press down
2 x 10 x 21

Shoulder press
10 x 40
10 x 50
10 x 60

na de dips waren mn armen een beetje op, niet al te slecht getraint, maar kan beter...

Toch nette dips jonko,maar zoals jezelf zegt...het kan altijd beter he.;)

Terug
Naar boven