SanderM
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

goed kunnen lachen daaro, en maar kibbelen met zn vrouw 
nou, kommaar op dan![]()
schijnbaar niet genoeg energie gehad, en geen oppepende Ries.
DL
12 x 50
12 x 70
6 x 100
3 x 120
1 x 140
0 x 150 [failed]

watje!!
ik geef je echt geen negatieve karma, maar je moet wel wat beter gaan trainen!
die gewichtjes in rood pak ik ook................met FULL-squat ( deadlift zit ik nog 50 kilo HOGER!!)
![]()

kheb je squat filmpjes gezien klussie...watje!!
ik geef je echt geen negatieve karma, maar je moet wel wat beter gaan trainen!
die gewichtjes in rood pak ik ook................met FULL-squat ( deadlift zit ik nog 50 kilo HOGER!!)
![]()
chapeauthanks kerolja en kale en andere kerels doen weer meer als jou, stoer hoor klus
@jonko: toch goed gedaan hoor, volgende keer gewoon weer proberen, zoals ries ook zei: rome is niet in 1 dag gebouwd!
je krijgt positieve karma als ik weer kan geven om te motiveren![]()
gaat zeker lukken. Opzich maakt 10 kg meer of minder me niet al te veel uit, maar met deze 10 kg zit ik eindelijk op de 400 totaal
Mja, volgende training ga ik gewoon op reps trainen, over paar weken misschien weer eens 1 rm 
kheb je squat filmpjes gezien klussie...chapeau
thanks kerolgaat zeker lukken. Opzich maakt 10 kg meer of minder me niet al te veel uit, maar met deze 10 kg zit ik eindelijk op de 400 totaal
Mja, volgende training ga ik gewoon op reps trainen, over paar weken misschien weer eens 1 rm
toepasselijk postnummer bij jouw post![]()

Die ROM van jou lusten zelfs sumo-worstelaars nog geen pap van, klusmier.watje!!
![]()
Ik wilde ook al "klusmier-rom" opmerkingen gaan maken, maar dat hoeft al niet meer![]()

thx
en maak die ene post nog ff in mn log joh, dan heb je er 15 duizend![]()
spamsletje 
nou, kommaar op dan![]()
schijnbaar niet genoeg energie gehad, en geen oppepende Ries.
DL
12 x 50
12 x 70
6 x 100
3 x 120
1 x 140
0 x 150 [failed]
t/m 120 ging best makkelijk, 140 ging een stuk moeilijker dan vorige keer. Daarna geen zin meer gehad, en moest toch nog ff naar Ries fietsen om meet-geld te dokken dus. Ff de BOR geprobeert, 5x70 easy, maar had geen zin meer. Meteen weer goed gemaakt met een aantal koude biertjes bij Riesgoed kunnen lachen daaro, en maar kibbelen met zn vrouw
![]()