- Waardering
- 2
Toch nette dips jonko,maar zoals jezelf zegt...het kan altijd beter he.![]()
volgende keer ga ik voor de +75 kg!
[54 ging best easy nog, al lag et erg oncomfortabel] BW+BW dips ftw!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch nette dips jonko,maar zoals jezelf zegt...het kan altijd beter he.![]()
[54 ging best easy nog, al lag et erg oncomfortabel] BW+BW dips ftw!Alleen press voor schouder?
Ik zal vanavond maar eens kijken of het wat word met mij.
Gisteren vast ingedronken voor zaterdag
Ben aardig brak nu!

lage gewichten iig [was best op]
Jonko zei:Nope, diprek bij Novio is TE breed, en bij FF hebben ze er geen.
Hey Jonko, wie is dat lekkertje op je avatar? Zou hem best in de raping area van ''dreadslet'' weleens seksueelwillen misbruiken.
FF? Qué? Tot hoeveel gaan de dumbbells daar eigenlijk? 30?

dan maar bij 2 gyms 
dat was een kloontje hier, die foto's gebruikte van een superdude... geil ventje he, nog nauwer dan de anus van een kabouter
dumbbells gaan maar tot 34 helaas, train liever bij Novio... maar FF is ehm... dichter bij mn werkdan maar bij 2 gyms
![]()
ik dacht dat je gewoon een foto van je eigen had?!
Hehe,heb dat topic eens ff door gespit waar je je avatar van hebt.......
BLUE STEEL
![]()

[was een streven die job, nu op naar mn volgende] maar heb het dus wat drukker nu, het eten schiet er ook een beetje bij in [zit nu pas aan 4e maaltijd]. Over een week of 2 zal ik minder uren krijgen op de andere job, dus kan ik beter gaan indelen. Helaas lukt een ander schema hanteren ook niet super, mn uren zijn elke dag anders en steeds meer [jeej 
]

nope, werken
heb een 2e job erbij, vind het echt super[was een streven die job, nu op naar mn volgende] maar heb het dus wat drukker nu, het eten schiet er ook een beetje bij in [zit nu pas aan 4e maaltijd]. Over een week of 2 zal ik minder uren krijgen op de andere job, dus kan ik beter gaan indelen. Helaas lukt een ander schema hanteren ook niet super, mn uren zijn elke dag anders en steeds meer [jeej
]
Oftewel, ik ben ERG blij nu. Maar ik moet ff wennen, en hopelijk binnenkort weer trainen als voorheen
BLUE STEEL![]()
![]()
je bent echt goed bezig jonko-san 

Is gewoon een watje. Sorry Ries, maar ik moet werken. Hoe wil je nu ooit een grote jongen worden??![]()
ff doorzetten nog, zodra ik mn minder uren heb met de ene, kan ik bij mn andere job de uren zelf indelen en kan ik bijna elke dag sporten
bwoah verheug me er echt op ^^ kan ik eindelijk weer wat serieuzer verder

]