MuscleMeat

||Jonko's Log||

Bezoekers in dit topic

waarom incline benchen in de smith als ries naast jou staat?
 
waarom incline benchen in de smith als ries naast jou staat?

waarom niet? Inclined bench in smith is prima hoor, rest is allemaal los. Plus dat we em allemaal doen [ries dus ook], en dat de gewone inclined bench te hoog en krom is.

nog meer dingen die ik verkeerd doe? :p
 
Snap ook niet waarmo mensen zo'n hekel aan smith hebben.
Bij een squat oke, maar bij een press, no problem. Kan beter focussen op de chest.
 
Snap ook niet waarmo mensen zo'n hekel aan smith hebben.
Bij een squat oke, maar bij een press, no problem. Kan beter focussen op de chest.

omdat het meer isoleert (minder stabiliserende spieren die belast worden) wordt mij altijd gezegd. Op hoeveel graden zetten jullie het bankje meestal? Ikzelf rond de 20 graden.
 
ik snap echt niet hoe je hiermee vooruitgang boekt. Dat is allemaal isolatiegedoe op een laag volume, waarbij je dan 2 sets squat bijdoet middenin..

Als je nu eens van compound -> isolatie ging, en alleen maar variaties van squats voor je quads deed, dan zou je imo veel vlugger vooruitgaan. Hoe je na 4 maand benen trainen al 120kg lift is me een mysterie :).

pre exhausting is niks mis mee..

------------------

over de smith.. tja.. het wordt een stuk makkelijker in een smith lijkt mij..

ziet er goed uit jonko
 
pre exhausting is niks mis mee..

------------------

over de smith.. tja.. het wordt een stuk makkelijker in een smith lijkt mij..

ziet er goed uit jonko

Precies :)

Smith is niet echt lichter, ik vind deze smith trouwens ook heel anders als de smith bij FF. Voor mij maakt het weinig uit of het nou smith of los is met inclined, kzal denk ik hetzelfde gewicht pakken in deze smith met inclined als inclined los.

en thx :)
 
Ik druk los nog altijd meer als vast. (juist omdat je isoleert. Hulpspieren doen minder.

@wimmos: omdat je al bankdrukken doet, vind ik dat je 2e oefening niet perse ook compound hoeft te doen.
Anders zou ik ook 10 sets kunnen bankdrukken en klaar.
 
overigens he jonko, ik vind de gewichten er goed uitzien, jou vind ik maar een lelijk ventje..

j/k bro! :P

nog 3 maandjes en dan is het zover..
 
overigens he jonko, ik vind de gewichten er goed uitzien, jou vind ik maar een lelijk ventje..

j/k bro! :P

nog 3 maandjes en dan is het zover..

ben aangestoken door Ries :(


:p

Gewichten gaan al redelijk hoog bij sommige oefeningen, maar hopelijk nog stukken meer over een jaartje ofzo :D

Nog 3 maandjes ja, kheb er echt heel veel zin in :D
 
ben aangestoken door Ries :(


:p

Gewichten gaan al redelijk hoog bij sommige oefeningen, maar hopelijk nog stukken meer over een jaartje ofzo :D

Nog 3 maandjes ja, kheb er echt heel veel zin in :D


Ja logisch toch over een jaar dan kan je je niet meer voorsyellen dat je moeite hebt gehad met de gewichten waar je nu mee traint .;)
 
Ja logisch toch over een jaar dan kan je je niet meer voorsyellen dat je moeite hebt gehad met de gewichten waar je nu mee traint .;)

Zit nu pas in mn eerste jaar training dus dat is idd vrij logisch lijkt me :p Ik hoop eind volgend jaar ook flink wat kg's hoger te zitten met mn eigen gewicht :)
 
Zit nu pas in mn eerste jaar training dus dat is idd vrij logisch lijkt me :p Ik hoop eind volgend jaar ook flink wat kg's hoger te zitten met mn eigen gewicht :)


Ok, doe je best dan gaat dat zeker lukken.;)
 
Danke Jacoba :)

Dinsdag 5 September, Rug

One handed Dumbbell Rows 2 sets, 10-7 reps, 42-47 kg [2 sets opgewarmt met 22-30 kg]
Dumbbell Deadlift 2 sets, 10-7 reps, 30-42 kg [per hand]
Deadlift 1 set 6 reps, 90 kg
Pulldown [Vbar] 2 sets, 10-6 reps, 70-90 kg
Chins close grip reversed, 1 set, 11 x BW
Barbell Shrugs 1 sets, 6 reps, 90 kg
One armed cable row 2 sets, 8-6 reps, 35-40 kg

Beetje aangepast schema vandaag, had wel zin in een beetje variatie. Voor de eerste keer Dumbbell Deadlifts gedaan, wel leuke oefening :). Dumbbell rows gingen ook goed. Moet alleen nog wel aan de grip werken, ik had bij de laatste oefening bijna geen grip meer en mn rechter arm kan ik eigenlijk meer reps mee als links [doe ik niet overigens]. Shrugs had ik na 1 setje wel genoeg van aangezien ik bij de dumbbell DL de traps ook wel voelde, iets meer als gewone DL.

Weer een lekkere training gehad :)

edit: chins erbij gezet, was al flink moe, ging niet echt lekker meer.
 
Laatst bewerkt:
lekkere training goeie gewichten ook
 
lekkere training goeie gewichten ook

Thanks :)




De Deadlift ga ik de komende maanden flink verhogen zodra ik em helemaal onder de knie heb [vind het nog steeds een onwennige oefening]. Zelfde met de squat. De DL heb ik voordat ik van gym wisselde al een paar keer gedaan, maar gewoon licht gewicht. Nu 1,5 maand mee bezig denk ik, niet echt tevreden nog. Maar komt nog wel :)


edit: ik wist dat ik iets vergeten was, kheb ook nog gechinned :p
 
Back
Naar boven