MuscleMeat

||Jonko's Log|| (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Thanks :)




De Deadlift ga ik de komende maanden flink verhogen zodra ik em helemaal onder de knie heb [vind het nog steeds een onwennige oefening]. Zelfde met de squat. De DL heb ik voordat ik van gym wisselde al een paar keer gedaan, maar gewoon licht gewicht. Nu 1,5 maand mee bezig denk ik, niet echt tevreden nog. Maar komt nog wel :)


edit: ik wist dat ik iets vergeten was, kheb ook nog gechinned :p

Die deadlift verhogen?:) Het gewicht vind ik nu al netjes,:D
Ik raad je wel aan ze gewoon te blijven doen dl en squat
Hoe zwaar doe jij je squat en het went vanzelf wel.


groetjes Jacqueline:)
 
Die deadlift verhogen?:) Het gewicht vind ik nu al netjes,:D
Ik raad je wel aan ze gewoon te blijven doen dl en squat
Hoe zwaar doe jij je squat en het went vanzelf wel.


groetjes Jacqueline:)

De deadlift is lichter dan mn BP en JM press ;) Mn squat ben ik opzich tevreden over, sinds ik em pas 3 keer los heb gedaan nu en pas 4-5 maanden mn benen train. Die zit nu op 120. En ik vind eigenlijk dat het een ratio als 3:3:2 [DL, SQ, BP] moet zijn op zn minst :)
De Squat maak ik me weinig zorgen om, mn benen worden redelijk snel sterk en denk dattie toch best snel omhoog kan gaan [voorzichtig ofcourse]. De deadlift moet ik alleen hard aan werken, maar gaat ook nog komen :)

En ofcourse blijf ik ze doen :p ben geen breezah! :P
 
Laatst bewerkt:
De deadlift is lichter dan mn BP en JM press ;) Mn squat ben ik opzich tevreden over, sinds ik em pas 3 keer los heb gedaan nu en pas 4-5 maanden mn benen train. Die zit nu op 120. En ik vind eigenlijk dat het een ratio als 3:3:2 [DL, SQ, BP] moet zijn op zn minst :)
De Squat maak ik me weinig zorgen om, mn benen worden redelijk snel sterk en denk dattie toch best snel omhoog kan gaan [voorzichtig ofcourse]. De deadlift moet ik alleen hard aan werken, maar gaat ook nog komen :)

En ofcourse blijf ik ze doen :p ben geen breezah! :P

Kijk uit met dit soort uitspraken:D
Anders vertel ik je hoe je rond loopt in de gym!;)
 
De deadlift is lichter dan mn BP en JM press ;) Mn squat ben ik opzich tevreden over, sinds ik em pas 3 keer los heb gedaan nu en pas 4-5 maanden mn benen train. Die zit nu op 120. En ik vind eigenlijk dat het een ratio als 3:3:2 [DL, SQ, BP] moet zijn op zn minst :)
De Squat maak ik me weinig zorgen om, mn benen worden redelijk snel sterk en denk dattie toch best snel omhoog kan gaan [voorzichtig ofcourse]. De deadlift moet ik alleen hard aan werken, maar gaat ook nog komen :)

En ofcourse blijf ik ze doen :p ben geen breezah! :P

haha gelukkig maar!!!;)
120 squat???echt netjes!!!

Ik vind zelf die deadlift ook moeilijker en ik kan eigenlijk niet wachten tot ik mijn stang mag neerleggen.
 
Laatst bewerkt:
Kijk uit met dit soort uitspraken:D
Anders vertel ik je hoe je rond loopt in de gym!;)

Owwww :rolleyes: Bring it onnnnnn! BrEeZaH RiEs!


:p


@jacoba: DL is niet vervelend hoor, doe em graag. maar krijg de juiste techniek nog niet goed onder de knie. eerstvolgende keer ga ik een paar extra sets doen, en gewoon wat lichter nog.
 
Owwww :rolleyes: Bring it onnnnnn! BrEeZaH RiEs!


:p


@jacoba: DL is niet vervelend hoor, doe em graag. maar krijg de juiste techniek nog niet goed onder de knie. eerstvolgende keer ga ik een paar extra sets doen, en gewoon wat lichter nog.

Uhhmm handschoentjes:D
Ennnuuhhhh Mutsje:roflol:
 
Zo'n sterke squat al, in zo'n korte tijd dat je hem doet, impressive ... voor de rest ook goede gewichten.
Komt wel goed met jou, ben benieuwd hoe de rest zich gaat vorderen.
 
Uhhmm handschoentjes:D
Ennnuuhhhh Mutsje:roflol:
:grumble: :shut:
kheb gewoon sneller zweethanden! :p bij benentraining heb ik ze niet aan. En die muts heb ik maar de helft van de keren op, als ik geen zin heb me haren te doen. :(

Zo'n sterke squat al, in zo'n korte tijd dat je hem doet, impressive ... voor de rest ook goede gewichten.
Komt wel goed met jou, ben benieuwd hoe de rest zich gaat vorderen.
:D

lol.. mutsje :P das echt nutteloos! :D
:grumble:



:p :P
 
Lekkere trainingen.. nice gewichten ook.. Wilde eigenlijk ook naar je stats vragen.. maar die zijn blijkbaar 'top secret' :P
 
Woensdag 6 September, Triceps

JM Press 2 sets [1ste set 8-3-3 reps met 15 sec rust elke keer] 90 kg, 2e set 10 reps met 80 kg. [2 opwarmsetjes met 60 kg]
Pushdown 2 sets, 10-8 reps, 30-35 kg
Pushdown reversed grip 2 sets, 8-8 reps, 25-25 kg

Flink snel doorgetrained, en was na de reversed grip pulldowns helemaal op. Khad nog lying arm extensions geprobeert met 16 kg, maar leek nergens meer op :p De JM presses gingen best lekker, meteen ff een doggcrap achtig iets geprobeert ermee. Was weer een lekkere training!
Wederom de biceps niet gedaan, over 2 weken als het goed is weer wel :)
 
Woensdag 6 September, Triceps

JM Press 2 sets [1ste set 8-3-3 reps met 15 sec rust elke keer] 90 kg, 2e set 10 reps met 80 kg. [2 opwarmsetjes met 60 kg]
Pushdown 2 sets, 10-8 reps, 30-35 kg
Pushdown reversed grip 2 sets, 8-8 reps, 25-25 kg

Flink snel doorgetrained, en was na de reversed grip pulldowns helemaal op. Khad nog lying arm extensions geprobeert met 16 kg, maar leek nergens meer op :p De JM presses gingen best lekker, meteen ff een doggcrap achtig iets geprobeert ermee. Was weer een lekkere training!
Wederom de biceps niet gedaan, over 2 weken als het goed is weer wel :)

Haast zonde om naar de sportschool te komen;)
 
Haast zonde om naar de sportschool te komen;)

haha neehoor :P et ging in een snel tempo en was goed moe, kwam niet veel kracht meer van me triceps :P En heb me cardio weer gehad [helemaal naar novio toe fietsen :eek: ]
 
En weer een lekkere training gehad :D

Do 7 Sept, schouders
Mil. Press 2 sets, 8-5 reps, 60-65 kg [2 opwarmsetjes 20-40 kg]
Seated Dumbbell Press 2 sets, 10-6 reps. 28-32 kg
Standing one handed Sideraises 2 sets, 8-7 reps, 14-16 kg
Standing one handed Frontraises 2 sets, 8-7 reps, 14-16 kg
Dumbbell rear delt raises 2 sets, 10-8 reps, 14-20 kg


De cables vervangen voor rear delt raises [ook wel reversed flyes genoemt door sommige geloof ik]. Wist niet precies hoeveel ik moest pakken dus was laag begonnen, maar pas vanaf 14 meegetelt. Face Pull hebben we er vandaag uitgelaten. Mil. press gaat langzaam maar zeker beter. Al had ik bij de eerste echte set [60] bij de eerste rep moeite met balans en viel ik onderhand om :p
 
tering man, je hebt echt dikke militairy press, keep on goin' bro!:thumbs:
 
tering man, je hebt echt dikke militairy press, keep on goin' bro!:thumbs:

thx :D vind het zelf ook al de goede richting op gaan :o
 
zit in een flinke kuur die jonko






















j/k :p
gaat goed man :D
 
interessant logje.. ben even oud en gewichten liggen ook ongeveer even hoog... :D die mp zal ik morgen ook weer is in het squatrek gaan doen ... succ6
 
nette mp kerel gaat lekker met die oef he
 
Back
Naar boven