- Waardering
- 2
is toch duidelijk genoeg?
vorige week voor de eerste keer de 100 kg gedaan. Die vorige week deed ik 80 of 90
en daarvoor alleen een paar keer in de smith gedaan.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vorige week voor de eerste keer de 100 kg gedaan. Die vorige week deed ik 80 of 90
en daarvoor alleen een paar keer in de smith gedaan.Thxgoeie trainingen spamneus............leer nu eerst eens fatsoenlijk squatten !!
![]()
begin anders eens met zerchersquat !
![]()
ik kan wel eens goed trainen 

Gewoon reguliere squats zijn voldoende o waarde klus!

Vrijdag 1 September, Benen
Leg Extension 2 sets, 5-8 reps, 40-35 kg [1 opwarm setje 25 kg]
Lying Leg Curl 2 sets, 10-8 reps, 25-35 kg
Standing Leg Curl, 8-8 reps, 15-15 kg
Leg Press 2 sets, 12-12 reps, 170-220 kg
Squat 2 sets, 4-8 reps, 120-100 kg [2 opwarmsetjes, 70-90 kg]
Standing Calf Raise 2 sets, 10-8 reps, 90-120 kg
Seated Calf Raise 2 sets, 10-8 reps, 55-65 kg
.ik snap echt niet hoe je hiermee vooruitgang boekt. Dat is allemaal isolatiegedoe op een laag volume, waarbij je dan 2 sets squat bijdoet middenin..
Als je nu eens van compound -> isolatie ging, en alleen maar variaties van squats voor je quads deed, dan zou je imo veel vlugger vooruitgaan. Hoe je na 4 maand benen trainen al 120kg lift is me een mysterie.

Kijk dat is nu het verschil. Ik bouw met de zogenaamde isolatie oefeningen ook massa. En de mensen die met mij trainen ook.![]()
Hoeft niet alleen maar compound oefeningen te doen. Ook extensions kunnen voor goede massa zorgen.
En het zegt genoeg dat hij aan het eind van de training nog 120 kg kan squaten of niet?
Niet alleen op PL manier is goed hoor![]()

Blijkbaar zijn er idd ook "andere" wegen, als ik jullie resultaten bekijk. Mss moet ik stoppen met de mensen in mn gym uit te lachen als ik ze van de ene machine naar de andere zie gaan?
Zij zijn echter helemaal niet groot dus ik blijf nog even lachen, maar met voorbehoud![]()
hahahahhahahahttp://forum.dutchbodybuilding.com/f16/benen-wimmos-69708/
Laatste foto's na 10 maand trainen. Graag jouw quads na 10 maand trainen op foto? Hou je onzinnige comments gewoon voor jou kerel.

No offence, je hebt goede quads... Maar om nu mensen uit te lachen ( of was het sarcastisch bedoeld ?) vind ik een beetje krom
WAHHAHAH niet te hard van stapel lopen kerel![]()
Iedereen z'n quads zien er monsterachtig uit zittend op een stoel
Ik heb geen foto's van mijn quads na 10 maanden, maar kan wel zeggen dat ze groter waren dan 58cm na het eerste jaar.
No offence, je hebt goede quads... Maar om nu mensen uit te lachen ( of was het sarcastisch bedoeld ?) vind ik een beetje krom
en nu weeer ontopic
Ik vind isolatie daarna compound goed te doen en voel het goed 

En nog best breed voor 53 jaar [?]. Ik moet maandag tot en met donderdag een eetschematje bijhouden van wat ik precies op de dag eet. Die moet ik naar em toe mailen, en zondag ga ik er weer heen om te meten, wegen, vet meten en een voedingsschema. Ik zal er ook wat basis posseer-werk bijkrijgen, en verdere wedstrijdbegeleiding als ik het goed heb begrepen
.
was leuk om te zien 
Thanx Marrie!lachen Jonko ... komt wel goed met jou .
Met de goede connecties kom je ver , durf je murf open te doen en er gaan deuren open voor je![]()
succes man![]()

Allemaal offtopic gebazel ja.
En over beenformaat na 10 manden benen trainen? Zal ergens op 73 hebben gezeten. Ik zat voordat ik begon al op 66![]()