Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

bobbydildoing

In , full body schema geen optie ? gain er zelf heel goed op nu , met 1 assistance dag erbij :)

• Topic Starter Topic Starter
In , full body schema geen optie ? gain er zelf heel goed op nu , met 1 assistance dag erbij :)

het enigste fullbody schema waar ik goed op gainde was HST, maar dit was 3 dagen schema.. ik ben verslaafd aan trainen dus wil minimaal 4x :P

Ik zit nu in me laatste jaar van HBO, hierna wil ik nog 2 jaar verder studeren, en dat is twee avonden per week, dan heb ik dus maar 3 trainingsdagen over dus dan ga ik waarschijnlijk over op fullbody.

kleine update:

Laatste week van me cut, ben nu weer twee weken bezig sinds me vakantie, durf geen cardio toe te voegen omdat ik me kcals al iets had gedropt. BW zit op 71kg nu. Zit overdag onder de 80 carbs, en nuttig savonds de meeste carbs in me avondmaal (voor me training). Zal van de week nog even alles op meten zodat ik het in de gaten kan houden :) voor de geintresseerde heb ik nog een grafiekje van me vetverlies op me telefoon.

mijn voeding is nu:

7:15 - 4 eieren gebakken in kokosolie
10:00 - Appel
11:30 - 40gr rijst + 150gr kipfilet + 100gr groenten(ui+champignons) + surinaamse sambal
13:00 - cola zero 33cl
14:00 - Perfect whey protein aardbei
15:00 - Tomaat + 2 eieren gekookt
18:00 - wat de pot schaft
20:15 - 450gr milde kwark + WF pancake syrup

~2100 kcals

Laatst bewerkt:
innnnn voor deze worstenbroodjes log alles.
hoe is de WF pancake syrup? heb de dressing en die is niet zo lekker :/

innnnn voor deze worstenbroodjes log alles.
hoe is de WF pancake syrup? heb de dressing en die is niet zo lekker :/

yeahhh, ik wacht met smart op dat worstenbroodje!

en ik vind deze srs lekker door me kwark. heb em nog niet voor pancakes geprobeerd.

Ik zou lekker gaan HIT-en! Heb even je beginpost gelezen, en toen ik jouw leeftijd had ben ik ook van de volume-approach afgestapt, en gewoon echt gaan trainen. Daarna kwam ik wel deftig aan i.c.m met 5000 kcal. :D

Laatst bewerkt:
Ik zou lekker gaan HIT-en! Heb even je beginpost gelezen, en toen ik jouw leeftijd had ben ik ook van de volume-approach afgestapt, en gewoon echt gaan trainen. Daarna kwam ik wel deftig aan i.c.m met 5000 kcal. :D

HIIT in krachttraining? weet niet precies hoe ik dat moet zien?

Sunday foodprep.

1 van me maaltijden voor tussendoor:

242g9zt.jpg - 357373

28s99o5.jpg - 357374

zometeen nog wat gegevens opmeten om me stats wat beter aan te vullen en te progressen.

Ga je nog trainen of wa dikke?

In dat geval blijf ik in :o

goede prep. Hoelang mee bezig?

goede prep. Hoelang mee bezig?

half uur / drie kwartier.

doe het altijd zondag ochtend. tijdens et ontbijt alvast water koken en rijst / pasta koken.
vervolgens nog drie kwartier voor het marineren en bakken van de kip en wokgroenten.

mijn ontbijt bestaat voorlopig uit overnight oats / brinta, dus nacht van te voren alles preppen en in de koelkast, en voor de rest nog wat eitjes koken en dat was et.

Maandag 25 Augustus.

Lief dagboek,

Vandaag was de eerste dag in me bulk.
Mijn dag op het werk begon direct goed, want er was iemand van de directie jarig. Dat betekende taart, jippie!
Van die lekkere slagroomtaart omhult met witte chocola.
Ik kon eindelijk weer veel eten, en zat vol energie. Savonds heb ik nog wat gewichtjes getild, dat zal ik vanavond via mijn computer loggen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
sow is die slagroomtaart direct naar je biceps gegaan ofwa

Terug
Naar boven