joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit vandaag een dagje extern, dus zal tren van vandaag vanavond loggen. Voeding van vandaag is al goed begonnen, net een blik monster en gevulde koek op als tweede maaltijd

Yeaaa
Monster was suikervrij, en heb braafjes vanochtend al me bak havermout en whey opBeide wel suikervrij hoop ik? Anders kan je beter maar heel snel wat BCAA's nemen... Hele week trainen naar de klote nu.
Haha dan moet ik me collega meenemen, maar werken meestal door in de pauze dan kan ik lekker om 3 uur naar huis :$
Haha dan moet ik me collega meenemen, maar werken meestal door in de pauze dan kan ik lekker om 3 uur naar huis :$

Pfff, maakt je zus dat voor je of heb je zelf zulke kookkunsten? Kom ik aan met m'n bak rijst en pasta![]()
Dit was bij een truckstopPfff, maakt je zus dat voor je of heb je zelf zulke kookkunsten? Kom ik aan met m'n bak rijst en pasta![]()
Hahaha
Mwa is ook wel zo denk ik.. Ben nogal bang dat ik teveel ga eten, maar zat gister nog op 75,5 dus valt meeZiet eruit als een lekker uitsmijtertje!
Ik vind meestal dat ik op dergelijke dagen veel te weinig voedsel krijg. Dus netto kom je waarschijnlijk onder je onderhoud uit, waardoor een gevulde koek hier en daar geen 'probleem' is..

Misschien omdat je op een eenpersoonsbed je niet in een pic rare houding kan liggen![]()
Waar ga je poesjes kijken!?
Goede tren, bijna 5 worstenbroodjes!

Succes met je poesjes kijken![]()
En progress gaat lekker![]()
kom de ook?
Waar ga je poesjes kijken!?
Goede tren, bijna 5 worstenbroodjes!