XXL Nutrition

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
Zit vandaag een dagje extern, dus zal tren van vandaag vanavond loggen. Voeding van vandaag is al goed begonnen, net een blik monster en gevulde koek op als tweede maaltijd

Goed begin van de dag, Monster!:thumbs:

Beide wel suikervrij hoop ik? Anders kan je beter maar heel snel wat BCAA's nemen... Hele week trainen naar de klote nu.

Goed begin van de dag, Monster!:thumbs:
Yeaaa
Beide wel suikervrij hoop ik? Anders kan je beter maar heel snel wat BCAA's nemen... Hele week trainen naar de klote nu.
Monster was suikervrij, en heb braafjes vanochtend al me bak havermout en whey op
Kunt hier komen eten tussen de middag :D
Haha dan moet ik me collega meenemen, maar werken meestal door in de pauze dan kan ik lekker om 3 uur naar huis :$

jammer voor jou..
ik heb worstenbroodjes :D
:(

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Deel 3 van me voedsel vandaag :$

2e560qu.jpg - 360424

:meal:

needs some tobasco though

Pfff, maakt je zus dat voor je of heb je zelf zulke kookkunsten? Kom ik aan met m'n bak rijst en pasta :o

Ziet eruit als een lekker uitsmijtertje!

Ik vind meestal dat ik op dergelijke dagen veel te weinig voedsel krijg. Dus netto kom je waarschijnlijk onder je onderhoud uit, waardoor een gevulde koek hier en daar geen 'probleem' is..

Pfff, maakt je zus dat voor je of heb je zelf zulke kookkunsten? Kom ik aan met m'n bak rijst en pasta :o
Dit was bij een truckstop
Hahaha
Ziet eruit als een lekker uitsmijtertje!

Ik vind meestal dat ik op dergelijke dagen veel te weinig voedsel krijg. Dus netto kom je waarschijnlijk onder je onderhoud uit, waardoor een gevulde koek hier en daar geen 'probleem' is..
Mwa is ook wel zo denk ik.. Ben nogal bang dat ik teveel ga eten, maar zat gister nog op 75,5 dus valt mee

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Zal nog even snel tren van gisteren posten, en over kwartiertje schouders en triceps trenne BAM

Back:

Deadlift:
8x80KG
8x80KG
8x80KG
easy peasy nog wat reps en extra op houding letten, nog ff rustig aan vanwege me traps.

Pullups:
9xbw
7xbw
6xbw
Extra langzaam, vandaar iets minder reps dan normaal.

V-bar Latpulldown:
8x65KG
8x65KG
8x65KG
Pijnlijk, moest de laatste er echt uit pushen. was ook moe.

One arm dumbell row:
12x32KG
12x32KG
12x32KG
Was van plan deze eigenlijk te verhogen, maar wou toch ff rustig aan doen :(

Cable rows:
10x55KG
12x55KG
10x55KG
Volgens jefit een VPR op 12 reps.

nog wat bicaps werk, omdat me maat nog niet klaar was.

Rating:2/5 Worstenbroodjes, beetje magertjes door me nek en weinig energie.

Vannacht op zolder geslapen, waar me oude eenpersoonsbed staat (soort van ziekenbed, redelijk nice dus), en verbazingwekkend is me nek nu een stuk losser ???

Misschien omdat je op een eenpersoonsbed je niet in een pic rare houding kan liggen :p

Misschien omdat je op een eenpersoonsbed je niet in een pic rare houding kan liggen :p

mwa, me nek is iig over, onderrug is het eerste uur dood, trekt daarna ook weer weg.

tren van gisteren

Schouders / triceps

OHP:
9x37.5KG
8x37.KG
7x40KG !PROGRESS!

Dumbell Arnold press:
10x20KG
11x20KG
10x20KG
Volgende keer verhogen.

Lateral raise:
10x10KG
10x10KG
10x10KG

Cable lateral raise:
8x10KG
8x10KG
8x10KG

Facepulls:
10x35
10x35
10x35

Machine shrugs:
12x60KG !PROGRESS!
12x60KG !PROGRESS!
12x60KG !PROGRESS!

Rating:4/5 worstenbroodjes, schouders altijd lekka

vanavond poesjes kijken en waarschijnlijk deload volgende week.

Succes met je poesjes kijken :rolleyes::rolleyes:

En progress gaat lekker ;)

hf op poesjes lounge

Waar ga je poesjes kijken!?

Goede tren, bijna 5 worstenbroodjes!

Lekker die OHP man ;)

p*ssy lounge nice :thumbs:

Succes met je poesjes kijken :rolleyes::rolleyes:

En progress gaat lekker ;)

Progress gaat zeker lekkaaa, eigenlijk geen zin in deload, maar merk dat vooral me aanhechtingen in me armen beginnen af te haken.

kom de ook?

Waar ga je poesjes kijken!?

Goede tren, bijna 5 worstenbroodjes!

Yeaaaa

Tot vnv! :D

Lekker die OHP man ;)

p*ssy lounge nice :thumbs:

thx!

Terug
Naar boven