AndroidHealthClinic

Joost goes true natty recomp

goeie pic brah stoot je nooit je kop aan die ijzeren shit als je in bed ligt? :roflol:

Alleen de ombouw, hou ik mn matras en lattebodem.

:(

fhag update je log, anders laat ik er een slotje opkomen (ja die macht heb ik)

• Topic Starter Topic Starter
fhag update je log, anders laat ik er een slotje opkomen (ja die macht heb ik)

gisteren fysio geweest, rug kraak gains are made. leek wel een knetterfestijn.

deload is saai, verheug me weer op gains volgende week.

rest in pieces.

gisteren fysio geweest, rug kraak gains are made. leek wel een knetterfestijn.

deload is saai, verheug me weer op gains volgende week.

rest in pieces.

Voel je wel verlichting nu je rug is gekraakt?
En kan/mag je wel trainen? Zou zuur zijn als dat niet meer mocht of minder moest. Als je niet anders kan is het anders.

Voel je wel verlichting nu je rug is gekraakt?
En kan/mag je wel trainen? Zou zuur zijn als dat niet meer mocht of minder moest. Als je niet anders kan is het anders.

rug voelt prima, had alleen ook moeten zeggen dat me nek ook nog licht gevoelig was.. die heeft tie niet gekraakt dit keer. trainen heeft hij niks over gezegd, hij blijft bij het feit dat trainen je rug versterkt.

Wel ga ik meer aandacht spenderen aan me core, en dan niet alleen me voorste buikspieren, maar ook me obliques. die wil ik nog wel eens vergeten, heb een tijd geleden een rug test gedaan, en daarin werd via kracht gemeten hoe mijn core / onderrug ontwikkeld is, obliques liepen redelijk ver achter samen met onderrug. en naast dat ga ik bij schouders de gewichten wat omlaag gooien en de reps wat omhoog gooien. merk dat ik de laatste tijd bijvoorbeeld met side raises ook wat te zwaar ga pakken.

Zit te denken om morgen ochtend een herstel training te doen, dus een FB op 50

zal van de week eens die test inscannen en hier posten.

rug voelt prima, had alleen ook moeten zeggen dat me nek ook nog licht gevoelig was.. die heeft tie niet gekraakt dit keer. trainen heeft hij niks over gezegd, hij blijft bij het feit dat trainen je rug versterkt.

Wel ga ik meer aandacht spenderen aan me core, en dan niet alleen me voorste buikspieren, maar ook me obliques. die wil ik nog wel eens vergeten, heb een tijd geleden een rug test gedaan, en daarin werd via kracht gemeten hoe mijn core / onderrug ontwikkeld is, obliques liepen redelijk ver achter samen met onderrug. en naast dat ga ik bij schouders de gewichten wat omlaag gooien en de reps wat omhoog gooien. merk dat ik de laatste tijd bijvoorbeeld met side raises ook wat te zwaar ga pakken.

Zit te denken om morgen ochtend een herstel training te doen, dus een FB op 50

zal van de week eens die test inscannen en hier posten.

Wel handig dat je die informatie hebt om zo gericht te trainen. Zou sowieso wel blijven trainen inderdaad, mij lijkt een hersteltraining wel verstandig.
Succes!

Wel handig dat je die informatie hebt om zo gericht te trainen. Zou sowieso wel blijven trainen inderdaad, mij lijkt een hersteltraining wel verstandig.
Succes!

stoppen met trainen heb ik geen een keer in me hoofd gehaald hoor :P

dan maar trainen met wat pijntjes.

Gisteren deload tren gedaan, voelde goed. flink wat facepulls en pull aparts gedaan met een powerband.
Daarna op 50% een soort full body training gedaan.

- shitload aan paused benches met 40kg.
- nog wat cgbp presses gedaan.
- latpulldowns, lekker langzaam
- cable rows, same ook langzaam
- Side raises, geconcentreerd en langzaam
- nog wat biceps voor de pumps :D
- Nog wat core werk, planks etc.

Maandag weer knallen, volgende week nog even geen gewicht er boven op gooien, of zal ik meteen voor de 5x5 77.5kg benchpress gaan :D

Als je rug vast zit, is dat met n behandeling dan voor een (groot) deel verholpen?
En wat voor behandeling?
Heb wat moeite met arch bij bench door rugpijn, maar skeere tijden :o

Als je rug vast zit, is dat met n behandeling dan voor een (groot) deel verholpen?
En wat voor behandeling?
Heb wat moeite met arch bij bench door rugpijn, maar skeere tijden :o
Vaak is het dan gewoon een wervel die vast zit. Keer laten kraken doet dan wonderen. De truc is juist om te voorkomen dat een wervel scheef gaat staan ;)

Mooi shirt op je ava
Xx

Terug
Naar boven