AndroidHealthClinic

Jordybuilds 58kg>90kg++

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ok,sterk bezig dan en 6oefeningen voor de borst ,nice. Hoeveel sets doe je van iedere borstoefening.?
Hoe oud ben je ?Dit is toch geen schema voor n beginner en zeker niet voor watjes .

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ok,sterk bezig dan en 6oefeningen voor de borst ,nice. Hoeveel set doe je van iedere borstoefening.?
Hoe oud ben je ?Dit is toch geen schema voor n beginner.

ik ging geen borst doen maar rug vandaag, maar toen vroeg ik of ik 32kg kon, toen ging ik dat doen, dus eerst ff snel 8x24 gedaan en toen wou ik dus 32kg doen, toen faalde ik, nog een proberen en toen lukte het met moeite. En daarna voelde ik me best wel vaag, helemaal bezweet en hoge hartslag, toen maar gestopt met trainen.

[] is mogelijk oefening die ik kan doen voor die spiergroep, en X is dat ik die heb gekozen en gedaan.
Dus je hebt in je hele training drie oefeningen gedaan?

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jul 2011 om 17:56 ----------

ik ging geen borst doen maar rug vandaag, maar toen vroeg ik of ik 32kg kon, toen ging ik dat doen, dus eerst ff snel 8x24 gedaan en toen wou ik dus 32kg doen, toen faalde ik, nog een proberen en toen lukte het met moeite. En daarna voelde ik me best wel vaag, helemaal bezweet en hoge hartslag, toen maar gestopt met trainen.
Hoezo vraag je aan iemand anders of je 32kg kan doen? Dat moet je aan jezelf vragen? En stoppen alleen omdat je bezweet bent en een hoge hartslag hebt is een no-go. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk ;)

dat is nog geen antwoord op men vraag :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jul 2011 om 17:56 ----------

Hoezo vraag je aan iemand anders of je 32kg kan doen? Dat moet je aan jezelf vragen? En stoppen alleen omdat je bezweet bent en een hoge hartslag hebt is een no-go. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk ;)
Hij vroeg of ik dat kon..
dat is nog geen antwoord op men vraag :rolleyes:
Er staat 6 oefeningen, uit die 6 oefeningen kies ik welke ik ga doen, elke x verschillende.

Ja omdat ik dus 32kg ging doen en dacht daarna moet ik maar stoppe want het voelde niet zo goed.

Hij vroeg of ik dat kon..

Er staat 6 oefeningen, uit die 6 oefeningen kies ik welke ik ga doen, elke x verschillende.

Ja omdat ik dus 32kg ging doen en dacht daarna moet ik maar stoppe want het voelde niet zo goed.

Ah, maar je probeert dus stoer te doen door 32kg te tillen voor iemand anders?

Dan moet je geen 32kg doen kerel :roflol: Kan me ook niet voorstellen hoe 1 oefening je hele training kan vernken. Maar ok. Wat je al vaker gehoord hebt: Ga SS doen.

Tja ik moest het wel kunnen dacht ik, 2x6x30 gedaan vorige week ..

heb je n probleem kiddo ? Jij kan blijkbaar nog niet eens begrijpelijk lezen .Je kan nog geen vraag degelijk beantwoorden mongooltje. Ben je zo dom of doe je zo dom ? Wss het eerste .

Log van het jaar! :D

Godver

Wat een mongöl jonguh :)

Bicep training gedaan in me kamer met hardstyle aan,

2x10x12kg
1x10x15kg
3x6x15kg
2x8x14kg

15 kg is het maximum wat op een dumbbell past, ik kan er 16 aan doen maar moet aan de ander 14.

weer een lekkere bicep trainingje gedaan :)

waren allemaal stand bicep curls

Jij faalt zo hard niet normaal :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven