- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 13%
[] is mogelijk oefening die ik kan doen voor die spiergroep, en X is dat ik die heb gekozen en gedaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok,sterk bezig dan en 6oefeningen voor de borst ,nice. Hoeveel set doe je van iedere borstoefening.?
Hoe oud ben je ?Dit is toch geen schema voor n beginner.
Dus je hebt in je hele training drie oefeningen gedaan?[] is mogelijk oefening die ik kan doen voor die spiergroep, en X is dat ik die heb gekozen en gedaan.
Hoezo vraag je aan iemand anders of je 32kg kan doen? Dat moet je aan jezelf vragen? En stoppen alleen omdat je bezweet bent en een hoge hartslag hebt is een no-go. Uitzonderingen daargelaten natuurlijkik ging geen borst doen maar rug vandaag, maar toen vroeg ik of ik 32kg kon, toen ging ik dat doen, dus eerst ff snel 8x24 gedaan en toen wou ik dus 32kg doen, toen faalde ik, nog een proberen en toen lukte het met moeite. En daarna voelde ik me best wel vaag, helemaal bezweet en hoge hartslag, toen maar gestopt met trainen.

ik ging geen borst doen maar rug vandaag, maar toen vroeg ik of ik 32kg kon, toen ging ik dat doen, dus eerst ff snel 8x24 gedaan en toen wou ik dus 32kg doen, toen faalde ik, nog een proberen en toen lukte het met moeite. En daarna voelde ik me best wel vaag, helemaal bezweet en hoge hartslag, toen maar gestopt met trainen.

Hij vroeg of ik dat kon..Dus je hebt in je hele training drie oefeningen gedaan?
---------- Post toegevoegd Fri 8 Jul 2011 om 17:56 ----------
Hoezo vraag je aan iemand anders of je 32kg kan doen? Dat moet je aan jezelf vragen? En stoppen alleen omdat je bezweet bent en een hoge hartslag hebt is een no-go. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk![]()
Er staat 6 oefeningen, uit die 6 oefeningen kies ik welke ik ga doen, elke x verschillende.
Dus je hebt in je hele training drie oefeningen gedaan?
Ja omdat ik dus 32kg ging doen en dacht daarna moet ik maar stoppe want het voelde niet zo goed.
Hij vroeg of ik dat kon..
Er staat 6 oefeningen, uit die 6 oefeningen kies ik welke ik ga doen, elke x verschillende.
Dus je hebt in je hele training drie oefeningen gedaan?
Ja omdat ik dus 32kg ging doen en dacht daarna moet ik maar stoppe want het voelde niet zo goed.
Ah, maar je probeert dus stoer te doen door 32kg te tillen voor iemand anders?
Dan moet je geen 32kg doen kerelKan me ook niet voorstellen hoe 1 oefening je hele training kan vernken. Maar ok. Wat je al vaker gehoord hebt: Ga SS doen.
heb je n probleem kiddo ? Jij kan blijkbaar nog niet eens begrijpelijk lezen .Je kan nog geen vraag degelijk beantwoorden mongooltje. Ben je zo dom of doe je zo dom ? Wss het eerste .
hou u maar gewoon erbuiten jongen....je hebt hier niks mee te maken,ok?

Tegen wie heb je het?heb je n probleem kiddo ? Jij kan blijkbaar nog niet eens begrijpelijk lezen .Je kan nog geen vraag degelijk beantwoorden mongooltje. Ben je zo dom of doe je zo dom ? Wss het eerste .