XXL Nutrition

jordy's trainings en voedings log

Ziet er goed uit Jordi!

• Topic Starter Topic Starter
ik heb wat foto's gemaakt voor het douchen. kwaliteit is slecht. hou de laatste week meer vocht vast dan daarvoor. denk dat het door het stoppen met caffeine kwam. ben er van af vandaag weer mee begonnen.

Front DB.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Back DB.

Back lad spread.

Side Chest.

Let niet op me vreemde kop:p

kon bij de rug pose ook niet ver genoeg naar achter hangen door dat ik nog steeds vette spierpijn in me abs heb.

stuk groter dan vorrig jaar juli foto al:thumbup:

denk alleen dat je nog lang niet op 10% zit, eerder ~15, nog ff door cutten dus jordy:D!

Oh, caffeïne, dacht dat je creatine schreef, want daar houd je juist relatief meer vocht door vast, wat trouwens de vetverbranding juist bevordert. Als je eenmaal aan caffeïne gewend bent, ga je er echt niet uitgedroogd van raken.. kwestie van meer drinken.

't Is vooral het veelvuldig in een verkeerde positie zitten met typwerk dat ik het gekregen heb.. dus pols-rotator cuff en nek. Voor nek doe ik nu ook voor het eerst oefeningen. Volgende cyclus ook weer wrist curl en die rainbow press (of hoe die ook mag heten) gaat dus maar met een handdoek of mogelijk kan ik ook wat bereiken met de EZ-bar (7,5kg). Kijk gewoon hoe het loopt.
Wat ik wil bereiken is dat ik niet steeds door schouderblessures gehinderd wordt met trainingen waar de schouders een nevenrol spelen. Dus het versterken zonder ze extreem te belasten. Petje af dat jij die rainbow press met zoveel gewicht aankan. Maar pas ajb op en ga niet de grenzen opzoeken!

Esperantisto zei:
Oh, caffeïne, dacht dat je creatine schreef, want daar houd je juist relatief meer vocht door vast, wat trouwens de vetverbranding juist bevordert. Als je eenmaal aan caffeïne gewend bent, ga je er echt niet uitgedroogd van raken.. kwestie van meer drinken.

't Is vooral het veelvuldig in een verkeerde positie zitten met typwerk dat ik het gekregen heb.. dus pols-rotator cuff en nek. Voor nek doe ik nu ook voor het eerst oefeningen. Volgende cyclus ook weer wrist curl en die rainbow press (of hoe die ook mag heten) gaat dus maar met een handdoek of mogelijk kan ik ook wat bereiken met de EZ-bar (7,5kg). Kijk gewoon hoe het loopt.
Wat ik wil bereiken is dat ik niet steeds door schouderblessures gehinderd wordt met trainingen waar de schouders een nevenrol spelen. Dus het versterken zonder ze extreem te belasten. Petje af dat jij die rainbow press met zoveel gewicht aankan. Maar pas ajb op en ga niet de grenzen opzoeken!
ik zou het idd met een handdoek of ez bar doen.
en ik let ook zeker wel op dat ik niet te zwaar ga met die rainbow press.
ik probeer de herhalingen wel goed uit te voeren.

AlexT zei:
stuk groter dan vorrig jaar juli foto al:thumbup:

denk alleen dat je nog lang niet op 10% zit, eerder ~15, nog ff door cutten dus jordy:D!
zou je denken? hou wel de laatste week veel vocht vast dus hoop dat het daar aan ligt. denk zelf dus wel dat het bij de 10-12% zit maar goed ik weet het pas al ik het heb laten meten.

dankje wel iig.

Santino88 zei:
Nice Pics !!! Je borst ziet er ook al beter uit :)

Ik ben jaloers op je Back lad spread.

Ja borst is idd eenheel stuk voller:D en lads zijn ook aardig gegrooit afgelopen periode. Hoop dat ik komende bulk nog wat schone kilo's kan pakken en dat ik 3 december op 85kg bij 4% sta.

ziet er goed uit jordy, grote armen en schouders ook. Hoe groot zijn die guns van je? Hoe lang ga je nog cutten?

18fitie zei:
ziet er goed uit jordy, grote armen en schouders ook. Hoe groot zijn die guns van je? Hoe lang ga je nog cutten?

Nou valt wel net iets boven de 40cm.

Ik kan nog maar 2 weken cutten. dan ga ik op vakantie.

jordy zei:
zou je denken? hou wel de laatste week veel vocht vast dus hoop dat het daar aan ligt. denk zelf dus wel dat het bij de 10-12% zit maar goed ik weet het pas al ik het heb laten meten.

dankje wel iig.

Meestal zit je (zover ik weet dan) bij 10% toch bijna wel op een sixpack, maar verder is het maar een nummer, gewoon door cutten tot je tevreden bent:D!

wat mete je armen?

edit: zie het al..

AlexT zei:
Meestal zit je (zover ik weet dan) bij 10% toch bijna wel op een sixpack, maar verder is het maar een nummer, gewoon door cutten tot je tevreden bent:D!

wat mete je armen?

edit: zie het al..

Goed zo;)

6pack zit er wel bijna hoor. komt alleen niet uit omdat ik door stevige spierpijn bijna niet me abs kon spannen. alleen de onderkant komt nog niet helemaal door.

heb ook nog getraint vandaag.

voorkantschouders.

zittend dumbbell drukken.
10*18kg
8*22kg Niet tevreden weinig energie
6*24kg
6*20kg :( echt flut ging het

daarna rainbowpress
12*20kg
10*30kg
7*40kg+8*20kg

daarna cardio op cross ding.

45minuten, 710kcals

cardio was lekker kracht was ver te zoeken vandaag gelukkig hoefde ik alleen voorkant schouders.

18fitie zei:

Ja normaal zondag met abs en hams maar hams had ik vrijdag al gedaan en abs zaterdag. omdat het zondag 1paasdag dicht was.

en maandag normaal rust. en anders zaten hams weer als ik het maandag zou doen te dicht achter rug die ik vandaag gepakt heb ;)

snapje?

snap3.jpg

dinsdag rug traps en achterkant schouders.

begon met chinup. target 20

7*
4*
4*
3*
2*

daarna pulldown met smalle greep, weet iemand hoe dat ding heed?
12*64kg
10*70kg
8*84kg
6*98kg + 4*70kg

daarna dumbbell row
10*30kg
8*34kg
2*8*40kg

daarna sitted row
12*70kg
10*84kg
10*98kg
6*112kg + 6*77kg

daarna rowing back op een row apperaat
dropset 35reps

daarna achter kant schouders. laterale raise
12*14kg
10*16kg
6*18kg
10*12kg staand

daarna BB shugs
12*70kg
10*110kg
10*140kg
8*140kg sumo stand maar dat is moeilijk omdat je je benen raakt
10*140kg
was trouwens van af de grond.

daarna kabel shug drop set 6*95kg perhand tot 40kg 35*reps.

als laatste deadlift combie met hyper exten.
8*70kg
6*110kg
4*140kg

15*hyper met 20kg en 5 zonder gewicht.

kan wat vergeten zijn.

rug was mooi vol jammer dat ik geen camera bij mij had:(
verder heerlijk getraint met een super pomp en veel spierpijn in me traps.

Vandaag Cardio

Hartslag: 140-150 spm.
Snelheid: 70-75 rpm.
Tijd: 45minuten
Verb kcal: 715Kcals.

daarna nog 12 minuten Mega bruiner

sterke rows hoor jordy, ik noem die oefening zelf "hammer (grip) pulldowns" :D

cardio is saai he:p?

AlexT zei:
sterke rows hoor jordy, ik noem die oefening zelf "hammer (grip) pulldowns" :D

cardio is saai he:p?

Oh hammer grip klink wel heel logies idd. thanks.

Cardio vond ik vroeger dodelijk saai maar de laatste tijd gaat het wel. lekker hard de muziek in die tent aan en knallen. gewoon steeds naar je zelf kijken. hehe.

maar ja als je weet waarvoor je het doet dan is het goed te doen.

Terug
Naar boven