- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje wel SeldaZelda zei:
Ik doe me bestSmoothmold zei:

ik zou het idd met een handdoek of ez bar doen.Esperantisto zei:Oh, caffeïne, dacht dat je creatine schreef, want daar houd je juist relatief meer vocht door vast, wat trouwens de vetverbranding juist bevordert. Als je eenmaal aan caffeïne gewend bent, ga je er echt niet uitgedroogd van raken.. kwestie van meer drinken.
't Is vooral het veelvuldig in een verkeerde positie zitten met typwerk dat ik het gekregen heb.. dus pols-rotator cuff en nek. Voor nek doe ik nu ook voor het eerst oefeningen. Volgende cyclus ook weer wrist curl en die rainbow press (of hoe die ook mag heten) gaat dus maar met een handdoek of mogelijk kan ik ook wat bereiken met de EZ-bar (7,5kg). Kijk gewoon hoe het loopt.
Wat ik wil bereiken is dat ik niet steeds door schouderblessures gehinderd wordt met trainingen waar de schouders een nevenrol spelen. Dus het versterken zonder ze extreem te belasten. Petje af dat jij die rainbow press met zoveel gewicht aankan. Maar pas ajb op en ga niet de grenzen opzoeken!
zou je denken? hou wel de laatste week veel vocht vast dus hoop dat het daar aan ligt. denk zelf dus wel dat het bij de 10-12% zit maar goed ik weet het pas al ik het heb laten meten.AlexT zei:stuk groter dan vorrig jaar juli foto al
denk alleen dat je nog lang niet op 10% zit, eerder ~15, nog ff door cutten dus jordy!
Santino88 zei:Nice Pics !!! Je borst ziet er ook al beter uit
Ik ben jaloers op je Back lad spread.
en lads zijn ook aardig gegrooit afgelopen periode. Hoop dat ik komende bulk nog wat schone kilo's kan pakken en dat ik 3 december op 85kg bij 4% sta.18fitie zei:ziet er goed uit jordy, grote armen en schouders ook. Hoe groot zijn die guns van je? Hoe lang ga je nog cutten?
jordy zei:zou je denken? hou wel de laatste week veel vocht vast dus hoop dat het daar aan ligt. denk zelf dus wel dat het bij de 10-12% zit maar goed ik weet het pas al ik het heb laten meten.
dankje wel iig.
!AlexT zei:Meestal zit je (zover ik weet dan) bij 10% toch bijna wel op een sixpack, maar verder is het maar een nummer, gewoon door cutten tot je tevreden bent!
wat mete je armen?
edit: zie het al..

echt flut ging het18fitie zei:

close grip pulldowndaarna pulldown met smalle greep, weet iemand hoe dat ding heed?
wrm sumo stand?sumo stand maar dat is moeilijk omdat je je benen raakt
18fitie zei:
AlexT zei:sterke rows hoor jordy, ik noem die oefening zelf "hammer (grip) pulldowns"
cardio is saai he?