XXL Nutrition

JP's log.

• Topic Starter Topic Starter
Gister kwali in Lobith

Truckpull

GIng ok ergens in de 33 sec. Trekker en oplegger. Greep een paar keer mis aan het einde wat me waarschijnlijk een paar tienden gekost heeft. 4e plek.

Log herh met 110kg

12 herh in 75 sec met nog over voor mn gevoel. Geen riem om en dat was lekker voor mn lucht. Na dit onderdeel dacht serieus mee te kunnen doen voor de eerste plaats.. Gedeeld 1e plek.

Anker slepen.

Voelde me goed en dacht dat ik hem in een sprint over het parcour ging trekken. Ging iets anders, lol. Rond de 45 sec volgens mij en ergens onder in geeindigd. Klote en wist dat het hem niet meer ging worden vandaag. VOlgens mij verloor iedereen in mijn baan trouwens.

Herc Hold

Dacht dat ik dit wel beter zou doen. Mn farmers grip is echt beter geworden. Helaas weinig carry over naar dit onderdeel. 27 sec nog wat en weer onder in geplaatst.

Stenen.

Alles erop in 38 sec dacht ik. Ging al beter dan laatst. Moet nog wel sneller wil ik serieus mee doen hierop. Volgens mij een 3e plek hierop.

Al met al wel een positieve ervaring gister. Marvin gefeliciteerd met de eerste plek, was erg sterk. Arno geplaatst voor de halve finale harstikke mooi natuurlijk. Mike ook in de halve finale hij ook gefeliciteerd! Verder dank aan de Fam vd Torre voor de hulp en Simon voor het filmen. Ik voelde me fitter en beter dan de laatste wedstrijd. Hoop dat ik dit door kan zetten en dan via de halve finale in de finale kan komen.

http://www.youtube.com/watch?v=-BhR8SPlraU&list=UUszGwguTbgT3dmd-E2N7BLw

http://www.youtube.com/watch?v=bJT8M3e408E&list=UUszGwguTbgT3dmd-E2N7BLw

http://www.youtube.com/watch?v=l8GdSt0S5Z4&list=UUszGwguTbgT3dmd-E2N7BLw

http://www.youtube.com/watch?v=3twjqyIkaEY&list=UUszGwguTbgT3dmd-E2N7BLw

Sterk jan. Nu richten op de 31e!

Nou heb de onderdelen gezien....

MP

20x5
40x5
60x5
80x5
100x5
120x5
140x4 PR

Pulldown V

80x10
115x15

Hammer incline bench

80x20

Zit roei machine

80x15

Veel last van de biceps. Word volgens mij tendionitis lijkt het wel.

Laatst bewerkt:
jammer van de onderdelen idd.. bij een halve finale was een max deadlift en/of boom bijv wel wat leuker geweest na 5 wedstrijden alles op reps

Ben er ook niet happy mee, Mike.

Deadlift RAW

270x3
300x2
340x2 PR

Legpress

450 (alleen schijven)x10 PR

Staand hams

3x10

Beste deadlift sinds lange tijd. Had nog ruim over, schrok er zelf van. Nice!

Behoorlijk dikke deadlift idd JP! Max raw moet toch langzaam richting de 360 gaan lijkt me..?

Verder ook dikke MP! Succes op de halve finale kerel!

zieke dl man

Jo Ruben. 360 moet idd wel lukken man. Was ff tempted om hem te doen maar waarom zo tussen 2 wedstrijden in. Komt goed. Als ik geen last van me bicep heb ga ik begin volgende week denk ik voor 145x5 op MP.

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Dit soort dagen geven weer vertrouwen, thnx.

haha jezus janpiet dit zijn geen nuchtere hollandse gewichten man, jammer van de halve finale kwa onderdelen maar gewoon knallen man je rauwe kracht is echt belachelijk nu.

Yo Mo. Tsjaa tis toch "sterkste" man lol. Ga me best doen was ff uit het veld geslagen maar krijg me hoofd er nu wel een beetje omheen, nog steeds niet happy maar goed.

Dat is niet mis JP. En dat nog RAW

Dat lees ik graag. Niet uit het veld laten slaan en via volgende week naar de finale.

Jaah Achja , als je deze lijn wat kan vasthouden moet je volgend jaar gelijk bij eerste kwali er bij zitten ;) al vind ik 2 statische onderdelen wel echt belachelijk, maar zal wel weer sponsors aanvastzitten

Lol. Zou super k*t zijn als ik het niet zou halen dit jaar..

Zaterdag

Farmers met 140kg

20m en 20 sec hold
20m en 35 sec hold

Grip voelt ok/goed

Forward hold, 17,5kg per hand

30 sec
35 sec

Band, 380kg

Setjes van 6 tot 8 flips

30/35 totaal niet geteld.

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------

MP

110x3
130x3
150x3 (laatste rep ietsie pietsie legdrive)PR

Piet jonge doe normaal op die mpees straks Moek die shit staand gaan benchen man.

Lol meer eten maat. Maar rek is er wel een klein beetje uit lijkt het..Tijd om het een beetje om te gooien. Ben ook weer een kilo of 7 a 8 kwijt ten opzichte van de kwali in Soest en ondanks dat ik me beter voel merk je het wel op press. BW nu 151kg.

Meer eten XD , denk dal dan moet gaan grazen ont weiland

Gister halve finale SMvNL

Aardige teleurstelling voor mij. Wist van te voren dat dit geen beste onderdelen waren voor mij maar had op de minder goede onderdelen van mijzelf toch een iets betere plaatsing verwacht. Nu nekken twee onderdelen de gehele wedstrijd voor mij. Weet ook niet zo goed wat ik er verder aan moet doen. Me hold op farmers is ok en een heel stuk verbeterd ten opzichte van vroeger. Maar mijn hercules hold blijft klote. Laadrace heb ik gevoelsmatig nooit zon probleem mee (train het nooit..stom natuurlijk) maar in de praktijk is het ook klote. Op beide onderdelen op een na laatste. Dus het was zoiets:

-Truckpull: 3e

-H Hold: Op een na laatste

-Boom: 3e

-Laad race: Op een na laatste (hier viel wel de wasmachine uit elkaar bij mij waardoor ik mn grip verloor en opnieuw op moest pakken) Maar de andere jongens zijn zo snel..

-Front Hold: 3e

-Stenen: Geen idee was er klaar mee. Stond toen we aan de stenen begonnen 6e met geen uitzicht op 5e. Vroeg me op dit moment ook serieus af wat ik daar nog deed maar goed toch aan de stenen begonnen. Werd niks motivatie weg.

Uiteindelijk 7e of 8e plek.

Voor mij zit SM er voorlopig in ieder geval er even op. Ben het een beetje zat om 150kg plus rond te lopen en ga wat afvallen. Misschien volgend jaar weer maar op dit moment ben ik er even klaar mee. Blijf natuurlijk wel trainen en zal ook nog wel een onderdeel per week trainen denk ik maar de grote push naar nog groter en sterker en de lol is er vanaf.

Terug
Naar boven