- Waardering
- 52
Hehe, ben bang dat dat niet zo goed is voor m'n ego, maar wel een leuk idee.
Zal er over nadenken. 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal er over nadenken. 

Hey Kale, ben zelf ook begonnen aan Doggcrapp en bevalt mezelf ook erg goed. Vooral die stretches zijn killing. Voor de variatie heb ik nog wel een leuke link voor andere stretches Step One
vooral die voor biceps is killing![]()
En de spierpijn is niet normaal meer 
En hoe bevallen die stretches van de site? of nog niet geprobeerd.
Paar vraagjes.
Het schema van doggcrapp raad toch af om rp set te doen met rows, toch zie ik ze jou doen?
Doe je van elke spiergroep een widowmaker?, aangezien ik bij de uitleg heb gezien dat ze deze alleen bij de quads doen.
En ook doe je meerdere werksets voor de deadlift bijvoorbeeld, hierbij dacht ik dat deze maar uit 1 werkset mocht bestaan.
Voor de rest. ****in beestachtige trainingen man, Keep it up

, maar een schema met doggcrap toevoegingen. Ik doe voor deads 2 werksets (die 90 en 140 zijn opwarm sets). En wat betreft de rows; hij raad het af vanwege de blessure gevoeligheid, maar ik vind het prima gaan.Thanks
Nogmaals; dit is geen doggcrap, maar een schema met doggcrap toevoegingen. Ik doe voor deads 2 werksets (die 90 en 140 zijn opwarm sets). En wat betreft de rows; hij raad het af vanwege de blessure gevoeligheid, maar ik vind het prima gaan.
.Ok thanks voor de comment. Dacht zelf ook al, waarom niet bij rows. Hoe blessuregevoelig is dat.

die deads gaan de goede kant op dude !! En ik denk dat het minder drinken van alcohol de komende tijd je nog veel meer progressie zal opleveren![]()
Ben er nog niet hoor. Maar mijn onderrug voelt wel steeds beter nu ik weer 2 keer in de week deadlifts doe. En wat betreft de alcohol.. dit word week 5
Ik denk zeker dat het me aardig wat progressie gaat opleveren