XXL Nutrition

KaLe's hondepoep stijl log

Aan 60 sec. stretchen is weinig te 'chillen', 't doet gewoon ****ing veel pijn :)

• Topic Starter Topic Starter
Rug/kuiten

Pulldown (hammergrip) 110kg 12/6/7 (25RP)
Bent over row 130kg 10/5/3 (18RP)
Chest supp. db row 38kg 10/4/3 (17RP) 3-5 sec. negatief
Deadlift (deadstop) 6x90 6x140 8x200kg 3x220
V-handle pulldown (widowmaker) 66kg 30 reps
Stretch 60 sec. 50kg hang

Seated calves 50kg 2x20
Standing calves 125kg 2x15
Stretch 60 sec. 150kg

Opmerkingen; lekker! Onderrug was nogal opgebrand van de benentraining eergister, toch aardig kunnen liften, helemaal na 3 oefeningen. Pijn aan mijn bicep/elleboog aanhechting zat me behoorlijk in de weg met pulldowns en bent over rows. Vooral pulldowns, dus denk dat ik deze met minder gewicht pak volgende keer en dan ook de nadruk leg op de excentrische fase met 3-5sec. Overall wel iets meer gewicht gepakt en wat extra reps op de DL. Die 8x200 DL is wel een PR alszijnde 4e oefening.

Het was ehh.. heel indrukwekkend :eek:

hehe thanks :)

Nice deadz kerel.:thumbup:

Nette rowzz. En 8x200 deadz gaat de goede kant op!

Nette rowzz. En 8x200 deadz gaat de goede kant op!

tja die rows. rest/pauze style is toch pittig met rows. Die 10x130 is geen probleem, maar de rest :eek: En de spierpijn is niet normaal meer :D

Toen ik vanmorgen in de spiegel keek vond ik mezelf goed droog en vol ogen. Afgezien van het beetje vet om mijn middel (wat gewoon hardnekkig is bij mij en met mijn lengte meer opvalt dan een langere persoon), toch aders op mijn onderbuik/bovenbenen. En bespeurde ik straie op mijn heupen. WTF!? De weegschaal gaf rocksolid 89kg aan voor het ontbijt en na het pissen, terwijl ik vorige week op 90 kg stond; maar dan 's avonds en een stuk vochtiger!. De manier van eten en trainen en het minderen van alcohol lijkt toch z'n vruchten af te werpen!

Laatst bewerkt:
DL:eek:

Striae nog meer :eek:

En hoe bevallen die stretches van de site? of nog niet geprobeerd.
Paar vraagjes.
Het schema van doggcrapp raad toch af om rp set te doen met rows, toch zie ik ze jou doen?
Doe je van elke spiergroep een widowmaker?, aangezien ik bij de uitleg heb gezien dat ze deze alleen bij de quads doen.
En ook doe je meerdere werksets voor de deadlift bijvoorbeeld, hierbij dacht ik dat deze maar uit 1 werkset mocht bestaan.
Voor de rest. ****in beestachtige trainingen man, Keep it up

En hoe bevallen die stretches van de site? of nog niet geprobeerd.
Paar vraagjes.
Het schema van doggcrapp raad toch af om rp set te doen met rows, toch zie ik ze jou doen?
Doe je van elke spiergroep een widowmaker?, aangezien ik bij de uitleg heb gezien dat ze deze alleen bij de quads doen.
En ook doe je meerdere werksets voor de deadlift bijvoorbeeld, hierbij dacht ik dat deze maar uit 1 werkset mocht bestaan.
Voor de rest. ****in beestachtige trainingen man, Keep it up

Nogmaals; dit is geen doggcrap ;) , maar een schema met doggcrap toevoegingen. Ik doe voor deads 2 werksets (die 90 en 140 zijn opwarm sets). En wat betreft de rows; hij raad het af vanwege de blessure gevoeligheid, maar ik vind het prima gaan.

Nogmaals; dit is geen doggcrap ;) , maar een schema met doggcrap toevoegingen. Ik doe voor deads 2 werksets (die 90 en 140 zijn opwarm sets). En wat betreft de rows; hij raad het af vanwege de blessure gevoeligheid, maar ik vind het prima gaan.

Ok thanks voor de comment. Dacht zelf ook al, waarom niet bij rows. Hoe blessuregevoelig is dat ???.

die deads gaan de goede kant op dude !! En ik denk dat het minder drinken van alcohol de komende tijd je nog veel meer progressie zal opleveren :)

Ok thanks voor de comment. Dacht zelf ook al, waarom niet bij rows. Hoe blessuregevoelig is dat ???.

Is maar net hoe gek je het zelf maakt. Als je als een gek staat te cheaten, is de kans aanwezig dat je ruggengraat eruit klapt :D

die deads gaan de goede kant op dude !! En ik denk dat het minder drinken van alcohol de komende tijd je nog veel meer progressie zal opleveren :)

Correctie; deads gaan weer de goede kant op :) Ben er nog niet hoor. Maar mijn onderrug voelt wel steeds beter nu ik weer 2 keer in de week deadlifts doe. En wat betreft de alcohol.. dit word week 5 :D Ik denk zeker dat het me aardig wat progressie gaat opleveren :)

gaat lekker kale ......na het schema wat ik nu doe ga ik het kale schema doen ik weet het zeker eeeuhhh wel wat lichtere gewichten denk ik:(

damn, gaat hard hier!

"het kale schema" :roflol:

kerel:eek:...wat een ****ing lompe gewichten man:D

hoelang train jij nu eigenlijk al KaLe? en uhm, nog steeds naturel?

Terug
Naar boven