XXL Nutrition

KaLe's hondepoep stijl log

• Topic Starter Topic Starter
damn.....nogmaals respect dan:D! je baalt er zeker wel van dat je pas op je 20e begonnen bent?

Lekker schema oud!

Tot hoe zwaar gaan jullie db trouwens?
Als i rug kom doen, moet ik wel kunnen knallen he;)

Rug/kuiten

Pulldown (hammergrip) 110kg 12/6/7 (25RP)
Bent over row 130kg 10/5/3 (18RP)
Chest supp. db row 38kg 10/4/3 (17RP) 3-5 sec. negatief
Deadlift (deadstop) 6x90 6x140 8x200kg 3x220
V-handle pulldown (widowmaker) 66kg 30 reps
Stretch 60 sec. 50kg hang

Seated calves 50kg 2x20
Standing calves 125kg 2x15
Stretch 60 sec. 150kg

Opmerkingen; lekker! Onderrug was nogal opgebrand van de benentraining eergister, toch aardig kunnen liften, helemaal na 3 oefeningen. Pijn aan mijn bicep/elleboog aanhechting zat me behoorlijk in de weg met pulldowns en bent over rows. Vooral pulldowns, dus denk dat ik deze met minder gewicht pak volgende keer en dan ook de nadruk leg op de excentrische fase met 3-5sec. Overall wel iets meer gewicht gepakt en wat extra reps op de DL. Die 8x200 DL is wel een PR alszijnde 4e oefening.

durf bijna niks meer te posten als ik dit zo lees

mooie training hoor

schouders/triceps

Machine press 200lbs (fullstack) 10/5/3 (18RP) 3-5 sec negatief
Seated side raises 24kg 11/8/6 (25RP)
Rear delt machine 100kg 11/7/4 (22RP)
Wide grip upright row 45kg 30+ reps
Stretch

Pressdown 60kg 12/5/2 (19RP) 3-5 sec negatief
Skullcrushers 50kg 12/4/3 (19RP) 3-5 sec negatief
Dumbbell extension 36kg (widowmaker) 26 reps + stretch 60sec.

Opmerking;
heerlijke training! Alleen shrugs vergeten :(

Nog steeds vooruitgang zo te zien. weer 5 kg op de upright rows enzo. En als de training lekker was maakt het ook niet uit dat je shrugs een keer vergeet.

Nog steeds vooruitgang zo te zien. weer 5 kg op de upright rows enzo. En als de training lekker was maakt het ook niet uit dat je shrugs een keer vergeet.

Jup. Wel veel andere oefeningen gekozen. Smithmachine in deze gym is klote (stroef enzo), dus dan maar de machine gepakt. Was wel een lekkere machine. En de shrugs... ach, heb deze week 2 keer gedeadlift, heb ze al genoeg op hun donder gegeven ;)

Netjes!!!!

Voor een alcoholist:D

Borst/biceps/kuiten

Incline benchpress 100kg 9/5/3 (17RP)
Incline hammerstrenghtpress 120kg 10/4/2 (16RP)
Flye machine 100kg 22 reps (widowmaker)
Flye machine stretch 66kg 1 minuut

Seated db curl 30kg 12/5/4 (21RP)
Seated hammer curl 34kg 9/5/3 (17RP)
Preachercurl machine 50kg 30 reps (widowmaker)
Preacher barbell stretch 30kg 60 sec.

Standing calves 150kg 2 sets tot failure
Seated calves 60kg 2 sets tot failure
Standing calve stretch 150kg 60 sec.

Opmerking;
Kwam er een beetje moeilijk in. Eerste flat bench.. tot 70kg. Begon pijn te doen aan mijn schouder. Toen lopen k*tten op de smithmachine. Ook maar afgekapt en uiteindelijk maar voor de incline bench gekozen (maandag avond chaos :D ). Echt een ontzettende k*tbench. Verder vrij veel last van mijn onderarm en schouder gehad. Toch k*t dat ik dan niet tot het gaatje kan gaan, omdat je toch bij elke rep met die blessures in je maag zit. Gaat behoorlijk ten koste van je concentratie. Volgende week de incline bench in de powercage, dat zal wel beter gaan denk ik.

Wat jij er nog allemaal krijgt uitgeperst met een schouder blessure blijft toch indrukwekkend Kale.Heb je al vaker een rustperiode geadviseerd,maar ik weet als geen ander hoe het zuigt om weer stil te liggen en letterlijk je welverdiende massa te zien verdwijnen.:(

Succes man.

Die incline bench is echt k*t, zeker als je lang bent, moet je die stang naar je buik brengen of zo :roflol:
Was best druk vandaag idd :eek:
Lekkere training!

Wat jij er nog allemaal krijgt uitgeperst met een schouder blessure blijft toch indrukwekkend Kale.Heb je al vaker een rustperiode geadviseerd,maar ik weet als geen ander hoe het zuigt om weer stil te liggen en letterlijk je welverdiende massa te zien verdwijnen.:(

Succes man.

Ja precies. Mede door de mindere totaal belasting op de gewrichten doe ik ook dit schema. Heb 3 weken geleden een week rust gehad, maar ik zit mezelf dan compleet op te vreten. Ik kan dat niet, maar ik zou eigenlijk een maandje moeten stoppen om de blessures te laten helen. Ik hou dit schema in totaal 5 weken aan denk ik en dan 2 weken gas terug met een normale split (soort van deload). Op het moment is de blessure in mijn onderarm het grootste probleem. Elke flexie die je met je arm doet bij een oefening voel je.

Doe je eigenlijk nog cardio, Kale?

Terug
Naar boven