- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).Hey,
ff vanuit mijn mama's pc:
Was een heerlijke training. Rug voelt lekker aan nu.
Ik deed de dead met 200 x 2. Kon misschien wel meer, maar ben nog wat angstig.
Ze begonnen ook te b**chen toen ik op een machine wilde trainen (was niet hardcore genoeg).
2 kleine powerhousen!
Tempo zat er ook lekker in!
@Massallah:
dumbbells zijn te beladen tot 123 kg met de juiste schijven. Bij hun kon het niet zwaarder als 83.
had goddomme een omleiding op de terugweg. Was pas 23:15 thuis.
, terwijl ik met SLDL, fullsquats, etc toch zeker wel sterk ben.hehe was mooi oud! Mijn rug voelt ook heerlijk aan. Megaspierpijn (maar ook in de biceps en onderarmen). Maar wel echt grappig (wat g-men ook al zei), op sommige oefeningen suck je gewoon. Ik suckte echt op die oefening van jou en op die machinerow, terwijl de BOR's bij mij een stapje hoger gingen. Ik heb het bijv. ook heel erg met legcurls. Dan pak ik net zo veel gewicht als een beginnende trainee (bij wijze van, terwijl ik met SLDL, fullsquats, etc toch zeker wel sterk ben.

Ik suck met een reden maatje
Deadlift kan veel hoger normaal gesproken. En Bor is 180 ook niet echt een probleem
Dus het lijkt dat ik nu suck op die oefeningen, maar is niet zo hoor.
Kom gewoon helemaal weer terug
En idd biceps onderarmen voelden ook aardig gaar aan.

Haha ik had het niet over jou, maar over het algemeen.![]()

Kale, ik heb gisteren na mn normale low rep/high volume powerstuff eens wat extra assistance werk gedaan met rest-pauze en dropset toestanden zoals jij hier vaak doet. Dit op oefeningen die ik in geen tijden meer gedaan heb. **** man, moet ik je nu positieve of negatieve karma geven voor die gigantische spierpijn ?![]()

Kale, ik heb gisteren na mn normale low rep/high volume powerstuff eens wat extra assistance werk gedaan met rest-pauze en dropset toestanden zoals jij hier vaak doet. Dit op oefeningen die ik in geen tijden meer gedaan heb. **** man, moet ik je nu positieve of negatieve karma geven voor die gigantische spierpijn ?![]()
Spierpijn is fijn 

Op die incline moest je echt diep gaan, zo rood heb 'k je nog niet gezien daar![]()

En wat is jouw algemeen gevoel over deze manier van trainen? Goede resultaten gehaald qua kracht en massa?
Ik denk een mix. Ik heb wel groeistrepen gekregen op mijn heupen. En ik ben iemand die nooit groeistrepen heeft gehad (1 kleintje op achterkant schouder, that's it).