- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Laat dat geen zooi achter?Liquid chalk <3 echt een aanrader.
Je kunt het kopen online bij klimwinkel.nl ofzo, of bij beversports in de stad.
ik neem aan dat je dan wel nog steeds de bar goed moet onderhouden, omdat dat spul vocht aantrekt en de bar dan gaat oxideren.Nee niet bij de fysio geweest, misschien een idee'tje om te doen. Maar of er echt meerwaarde aan verbonden zit weet ik niet..Lekkere training, klote van je been. Ben je al bij de fysio geweest?
volgens mij is het gewoon een combinatie van inflexibiltieit + 3x per week squatten met inferieure vorm. Ik houdt deze week lekker rust met squatten.Ik krijg pas pijn/last als ik met mijn heupen bijna bij parallel kom, dus qua deadliften zit het wel goed.
Verhoog je nou elke keer met 10kg? En deadlift je elke training? Je deed toch 5x5 of heb ik wat gemist?
Ik verhoog deadliften met 5kg per workout, en ik deadlift elke workout.
Ik doe 3x5 rippetoe, alleen rippetoe heeft bij workout A deadlifts (1x5), en workout B cleans (5x3).
Cleans durf ik niet aan omdat:
- ik workout thuis en er ligt hier een tegelvloer met daaronder vloerverwarming.. ik heb wel 2 rubberen matten maar ik denk niet dat die veel gaan helpen als er iets mis gaat met cleans..

Ik kan het wel tijdelijk buiten doen maar.. winter is coming..

- Ik heb totaal geen ervaring met cleans, en wacht momenteel op de 45cm diameter 10kgs (nog 2 weken! bijna..), en de rest die meesport ook niet. Ik durf het niet aan hier binnen.
- Ik ben niet super overtuigd dat je jezelf goede techniek met cleans kan aanleren, zonder coaching.
Dus ipv cleans, deadlift ik gewoon een 2e keer. Maar ik wil misschien wel vanaf a.s. workout, de deadlifts gaan verhogen met 2.5kg ipv 5kg - omdat ik de deadlifts dus dubbel zo vaak pak en nu toch wel héél dicht bij mijn max zit.
Momenteel ziet her er zo uit:
Workout A:
3x5 squat (normaal gesproken
)3x5 overhead press
1x5 deadlift
2x1-12 pull ups (als ik aan de 12 zit, gewicht erbij gooien)
Workout B:
3x5 squat
3x5 bench press
1x5 deadlift
3x [8-10 standing calf raise - superset - 12-15 sitting calf raise]
Edit: Oeps... ik had inderdaad 125kg moeten deadliften en niet 130kg. ik keek even terug in het schema en zag 125kg staan. ach ja het is gelukt dus wat dat betreft kan ik niet klagen.. vrijdag maar 132.5kg doen.
Edit2: Ik heb nu die liquid magnesium besteld van klimwinkel.nl ..morgen binnen zelfs! ben heel erg benieuwd - thanks

Laatst bewerkt:

!