Fitness Seller

Kankerpatiënte mag sportschool niet in

Snap niet waarom ze zo kwaad word, moslim of kankerpatiente een hoofddoek is een hoofddoek en het mag niet, heeft niks met discriminatie te maken. En als je al een sportschool hebt gevonden waar je wel terecht kan waarom dan nog zeuren?

Precies, het is beleid.

is toch al langer bekend dat Fit For Free sowieso een k*t gym is, dumbbells tot 15kg enz :roflol:

Wat heeft dat met hoofddeksel beleid te maken?!

Je oordeelt wel erg makkelijk.
Het zou je vriendin maar overkomen, ik vraag me af of je er dan nogsteeds so simpel over denkt en tegen haar zegt dat ze niet zo moet moeilijk moet doen met haar gekanker.

Zou het moeilijk vinden maar zou een gym zoeken waar het geen probleem was. Consequent zijn. Ik zie liever niet dat er een kudde in hoofddoek getooide moslima's de gym bevolkt. Dan kun je toch niet zeggen 'oh voor haar maken we een uitzondering'?

ze wil niet aan gekeken worden in een gym voor haar kale kop, maar ondertussen wel naar de krant gaan en de aandachtsh**r uithangen.

Precies.

Als je mensen in je sportschool niet toelaat met een pet of wat voor hoofddeksel dan ook, dan ben je echt een trieste sportschool...

Gewoon kort pruikje dragen, simpel. Al de rest is geouwehoer.

Attention wh*re, ik ben ook kaal, mij hoor je ook niet zeiken.
Dit is weer zo'n geval die geen spruitjes lekker vindt. Zo'n mensen zeiken altijd om het geringste!

Sommige mensen hier hebben echt het empathische vermogen van een stonede luiaard..... Allereerst wat is de reden dat mensen zich ergeren aan een petje of een hoofddeksel? In een sportschool kom je om te sporten, niet om elkaar te bekijken.
Ten tweede, die vrouw heeft al genoeg confrontatie met zichzelf gekregen door haar ziekte. Iedereen die dat niet kan beseffen wens ik nog heel veel èchte karma toe.

En waarom zou ze een pruik moeten dragen als ze zich prettig voelt bij een hoofddoek? Ze zouden alleen moeten kijken of de veiligheid daarmee nog wel voldoende is, maar weigeren om het esthetische is oppervlakkige nonsens.

Vandaar de stap naar de media?

Zij wordt vernederd door de sportschool, zij brengt venedering en imagoschade naar de sportschool als antwoord. Heel terecht als je het mij vraagt.
Er leven te veel eikels op deze planeet en die mogen best publiekelijk aangepakt worden. Hoop dan ook dat die sportschool een flinke boete mag ontvangen.

Volgens mij beseffen de meesten ook niet waar het hier over gaat. Deze vrouw wordt geweigerd om een gevolg van een ziekte waar ze zelf ook niet voor gekozen heeft. Stel je nu eens voor dat jij voor een ziekte of aandoening die jij hebt, ergens bewust geweigerd wordt. Natuurlijk zou jou dat niet raken he, want jij bent niet zo moeilijk? :rolleyes:.

Zij wordt vernederd door de sportschool, zij brengt venedering en imagoschade naar de sportschool als antwoord. Heel terecht als je het mij vraagt.
Er leven te veel eikels op deze planeet en die mogen best publiekelijk aangepakt worden. Hoop dan ook dat die sportschool een flinke boete mag ontvangen.

Kom op hey, vernederd?! Het is gewoon beleid! Je mag ook niet met tank-tops, vernedert mijn gym mij nu ook?? Het is gewoon consequent van F4F. Je moet er je vraagtekens bij zetten, maar he is wél consequent.

Wat als ze haar toelaten.. Volgende week staat er een kudde woedende moslima's op de stoep die eisen dat zij ook een hoofddoek op mogen. En dan? DAN discrimineren zij pas...

Wat heeft dat met hoofddeksel beleid te maken?!
Kom op hey, vernederd?! Het is gewoon beleid! Je mag ook niet met tank-tops, vernedert mijn gym mij nu ook?? Het is gewoon consequent van F4F. Je moet er je vraagtekens bij zetten, maar he is wél consequent.

Wat als ze haar toelaten.. Volgende week staat er een kudde woedende moslima's op de stoep die eisen dat zij ook een hoofddoek op mogen. En dan? DAN discrimineren zij pas...
Ze heeft KANKER gast, wat heeft dat met moslimas te maken.
Een beetje uitzondering maken in speciale gevallen zou toch moeten kunnen.
K*t gym.

Wat als ze haar toelaten.. Volgende week staat er een kudde woedende moslima's op de stoep die eisen dat zij ook een hoofddoek op mogen

Nogmaals, je vergelijkt appels met peren. Tank-tops dragen vanuit persoonlijke wens of het dragen van een hoofddoek omdat je kaal bent door een zware en zeer ongewenste ziekte. Merk je daar nu werkelijk geen nuance in op?

En verschuilen achter beleid past bij een gemeente, niet bij een private organisatie. Een beleid overigens waar ik mijn twijfels bij heb over de juridische correctheid daarvan. Een beleid wat waarschijnlijk bestaat uit "tja zo doen wij dat nou eenmaal" en wat vervolgens niet eens op papier is gezet.

De suggestie dat er bij toelating vervolgens een aantal moslima's aan zouden kloppen is twijfelachtig. Daarbij vind ik wederom een nuance mogelijk tussen een gevolg van een ongewenste ziekte en het kiezen van een kledingstuk vanuit culturele waarden.

K*t gym.

als ze 1 uitzondering toestaan is het discrimineren tov de rest;)
waarom mogen mensen zonder kanker geen hoofddoek op? DISCRIMINATIE!!!! MOORD! BRAND!!! BRYANX!!!!

tuurlijk, vanuit een moreel standpunt heb je gelijk, maar tegenwoordig wordt er geen **** meer besteed aan moraliteit;)

K*t gym.

Als ze van haar een hoofddoek toestaan is er toch geen enkele reden meer om moslima's met een hoofddoek te weigeren? Dan kunnen ze die regel toch uit het beleid schrappen?? Zo'n uitzondering kunnen ze dus niet maken want dan duiken alle gelijke behandeling organisaties erop!!

K*t gym.

Dat is dus juist waar het om gaat, als ze die arme vrouw nu gaan vertroetelen omdat ze kanker heeft gehad dan willen de moslima's ook hoofddoeken op omdat het voor hun geloof is. Positieve discriminatie noemen ze dat, maarja iedereen is weer te blind om dat te zien, oh mevrouw heeft kanker gehad nou dan mag zij nu wel alles wat normaal niet mag omdat het zo'n verschrikkelijke ziekte is.

uitzondering bevestigd de regel!

• Topic Starter Topic Starter
K*t gym.

ze is hersteld van kanker. en dan nog als je kanker hebt, heb je dan meer recht dan gezonde mensen kom op man, ook voor kankerpatienten gelden regels.. dat wijf moet zich niet zo aanstellen ze kan ook een pruik dragen ofzo.

Logisch dat ze gewoon de reglementen handhaven. Wel lullig dat nu een keer een kankerpatiente de klos is, maar laat haar dan gewoon een pruik dragen ipv een hoofddoek

Terug
Naar boven