AndroidHealthClinic

Kankerpatiënte mag sportschool niet in

puur fitness je mag daar geen eens een hempje aan en volgens mij als je langer dan 3 tellen naar jezelf kijkt in de spiegels ben je een Freak opdoeken die zooi!!

Dat is dus juist waar het om gaat, als ze die arme vrouw nu gaan vertroetelen omdat ze kanker heeft gehad dan willen de moslima's ook hoofddoeken op omdat het voor hun geloof is. Positieve discriminatie noemen ze dat, maarja iedereen is weer te blind om dat te zien, oh mevrouw heeft kanker gehad nou dan mag zij nu wel alles wat normaal niet mag omdat het zo'n verschrikkelijke ziekte is.

Mededogen noemen ze dat. Ik gun die vrouw AL HET BESTE van de wereld, hopende dat ik die ziekte niet hoef te krijgen. Typisch weer hier die mensen die te druk zijn met het kijken of ze zelf niets te kort komen of dat ze niet benadeeld worden. Echt het slag volk wat aan de zijkant gaat staan wanneer een auto in een sloot crashed.

Ik vind het vreemd dat men het heeft over een algemeen verbod op hoofddeksels en dan toch de bandana toelaat wat ook gewoon een hoofddeksel is. Ik vind dat er voor deze mensen gewoon een uitzondering dient gemaakt te worden. Ze hebben al heel veel geleden onder fysieke en psychische pijn, dus dan probeer je elk extra leed te vermijden, en dan breekt nood wet.

kleine meisjes verkrachten en vermoorden mag niet:finger:

laten we dutroux dan maar snel vrijlaten!

GAST

facepalm.jpg

Maar even, ik vind dat ze haar wel zouden moeten toelaten tot de gym. Ze heeft het al zo moeilijk gehad en wilt gewoon fit blijven!

Mededogen noemen ze dat. Ik gun die vrouw AL HET BESTE van de wereld, hopende dat ik die ziekte niet hoef te krijgen. Typisch weer hier die mensen die te druk zijn met het kijken of ze zelf niets te kort komen of dat ze niet benadeeld worden. Echt het slag volk wat aan de zijkant gaat staan wanneer een auto in een sloot crashed.

Pleur op man stumperd. Dus omdat wij consequent zijn gunnen wij die vrouw kanker?? Debiel dat je er rond loopt. Mededogen vergoeilijkt positieve disciminatie dus?? Een moslima met een hoofddoek of een tieners met petjes, die zou jij (de beleidsregels van F4F in ogenschauw nemend) wel binnenlaten?

Ik vind het vreemd dat men het heeft over een algemeen verbod op hoofddeksels en dan toch de bandana toelaat wat ook gewoon een hoofddeksel is. Ik vind dat er voor deze mensen gewoon een uitzondering dient gemaakt te worden. Ze hebben al heel veel geleden onder fysieke en psychische pijn, dus dan probeer je elk extra leed te vermijden, en dan breekt nood wet.

Een verbod of hoofddeksels lijkt mij ook een verbod op bandana's?

Goed van je zeg, dat je kan vaststellen wat voor persoon ik ben over het internet.:rolleyes: Maarja je bewijst mn eerdere post met je eerste uitspraak dus case closed i guess.

Goed van je zeg, dat je kan vaststellen wat voor persoon ik ben over het internet.:rolleyes: Maarja je bewijst mn eerdere post met je eerste uitspraak dus case closed i guess.

Ja precies, wat een droevig figuur. Hij vindt dat een hoofddoek mag dus hij wenst die vrouw het beste. Wij vinden van niet, dus wij wensen haar kanker. Wat een stumperd.

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Maar dat is dus niet verboden als je het bericht leest.

Met de brede banadana dacht ik eigenlijk aan een normale zweetband. Niet een Hulk Hogan bandana :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In dit topic zitten duidelijk weer een paar helden die prive nog niet met dit soort vreselijke ziektes te maken hebben gehad. :thumbup:

In dit topic zitten duidelijk weer een paar helden die prive nog niet met dit soort vreselijke ziektes te maken hebben gehad. :thumbup:

In dit topic weer een paar helden die een discussie beginnen over wel of geen begrip hebben voor kanker terwijl het erom gaat dat F4F geen uitzonderingen kan en wil maken. Een beleidsregel van een private firma.

Pleur op man stumperd. Dus omdat wij consequent zijn gunnen wij die vrouw kanker?? Debiel dat je er rond loopt. Mededogen vergoeilijkt positieve disciminatie dus?? Een moslima met een hoofddoek of een tieners met petjes, die zou jij (de beleidsregels van F4F in ogenschauw nemend) wel binnenlaten?

Denk dat jij een kaartje mag ontvangen.....

Ik had een groter talent tot nuancering verwacht van iemand met jouw leeftijd. Nergens schrijf ik dat "jullie" haar kanker gunnen. Het probleem allereerst is dat ze niet consequent zijn, omdat ze wel bandana's toelaten.
Daarbij is consequentie niet altijd de weg die het beste bewandeld kan worden. Als jij daarin wel gelooft dan ben je daarin vrij, maar dan ben je in mijn ogen puur en alleen een schaap van de maatschappij, een ambtenaar, die zich verschuilt achter regeltjes en wetjes.

Mededogen vergoeilijkt SELECTIEVE positieve discriminatie. Een tiener met een petje heeft geen werkelijke redenen om dit toe te staan. Een moslima met een hoofddoek is twijfelachtig, aangezien daar de discussie over geloof en de positie die deze heeft binnen de maatschappij bij komt kijken.
Een vrouw die "hersteld" is van kanker na meerdere emotionele en fysieke tegenslagen heeft wel werkelijke redenen tot positieve discriminatie vanuit sociaal oogpunt.

En waar praten we in godsnaam over? In het pretpark gaan altijd de mong*len en de gehandicapten voor. Zou je in hun schoenen willen staan/zitten?

wat heeft dat er nu mee te maken dat ze kanker heeft gehad.
Het gaat erover als het discriminatie is of niet, en dat is het niet. Ze hebben een regel, en als ze 1 uitzondering toelaten omdat deze toevallig een ernstige ziekte heeft gehad is dat positieve discriminatie.

daar gelaten dat het een k*tregel is van waarschijnlijk een k*tsportschool, maar om ze aan te klagen wegens discriminatie is gewoon absurd.

Wat een betutteling weer.

1. Het is triest dat zo'n dame die om die reden een hoofddoek draagt geweigerd wordt in de sportschool.
2. Het is triest dat die dame daarvoor de publiciteit opzoekt.
3. Het is triest dat zo'n dom akkefietje uiteindelijk landelijk nieuws wordt waar heel de Benelux zich een mening over moet vormen.

• Topic Starter Topic Starter

de mensen die kanker hebben gehad in mijn omgeving hadden geen zin om naar de krant te stappen om over dit soort onzin te zeiken.

Denk dat jij een kaartje mag ontvangen.....

Ik had een groter talent tot nuancering verwacht van iemand met jouw leeftijd. Nergens schrijf ik dat "jullie" haar kanker gunnen. Het probleem allereerst is dat ze niet consequent zijn, omdat ze wel bandana's toelaten.
Daarbij is consequentie niet altijd de weg die het beste bewandeld kan worden. Als jij daarin wel gelooft dan ben je daarin vrij, maar dan ben je in mijn ogen puur en alleen een schaap van de maatschappij, een ambtenaar, die zich verschuilt achter regeltjes en wetjes.

Mededogen vergoeilijkt SELECTIEVE positieve discriminatie. Een tiener met een petje heeft geen werkelijke redenen om dit toe te staan. Een moslima met een hoofddoek is twijfelachtig, aangezien daar de discussie over geloof en de positie die deze heeft binnen de maatschappij bij komt kijken.
Een vrouw die "hersteld" is van kanker na meerdere emotionele en fysieke tegenslagen heeft wel werkelijke redenen tot positieve discriminatie.

En waar praten we in godsnaam over? In het pretpark gaan altijd de mong*len en de gehandicapten voor. Zou je in hun schoenen willen staan/zitten?

zeker, lekker op de eerste rij vd dalton terror:D

misschien, misschien niet. Punt is dat hier absoluut geen sprake is van discriminatie + ze heeft al toegang gekregen tot een andere sportschool, wat is dan de reden dat ze nog een aanklacht indient?

Begrijp me niet verkeerd ik vind het heel erg wat haar overkomen is maar dat betekent niet dat er opeens geen regels meer voor haar gelden. Ze kon ook wachten tot haar haren weer teruggegroeid waren, of ze kon een pruik aanschaffen, dan had ze al die publiciteit ook niet gehad want ze vindt het verschrikkelijk dat de sportschool weet dat ze kaal is maar ze vindt het blijkbaar niet erg dat heel nederland nu weet dat ze kaal is?

+1

Terug
Naar boven