Fitness Seller

Kearress' fresh new start

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha, is ook wel zo met dit schema. Mark kan het altijd mooi verwoorden.

• Topic Starter Topic Starter
Training A:
Squat 3x5x85
Bench 3x5x63
Deadlift 1x5x85
Dips 2x8

Daarna nog wat buikspieroefeningen en cardio.
Commentaar: ging niet zo heel erg lekker vandaag, ben dan ook niet tevreden. Ik denk dat ik mijn cal-inname wat moet gaan opkrikken...

Training B:
Squat 3x5x85
MP 3x5x40
Bor 3x5x60
Chins 2x8xbw

Daarna nog even de buikspieren aangepakt.
Commentaar: Ging een stuk beter dan zaterdag! Squat was lekker met hele goede uitvoering en de rest voelde ook heerlijk! Blij om zo'n training te hebben na het ontevreden gevoel dat ik zaterdag had overgehouden :)

Nice, Juggernaut. Had je je kcal nog verhoogd? Misschien ging het daarom wat beter?

Nice, Juggernaut. Had je je kcal nog verhoogd? Misschien ging het daarom wat beter?

:D Hij is de juggernaut nog niet vergeten hoor :D Ja, ben langzaam m'n cals aan het verhogen. Zal binnenkort even m'n voedingsschema posten...

Training A:
Squat 3x5x85
Bench 3x5x65
Deadlift 1x5x80
Dips 2x8xbw

+ nog wat buikspieroefeningen.
Commentaar: Heb wat last van m'n linkerknie, maar dit is niet van het trainen. Eigenlijk al een aantal weken maar na warming-up was het meestal weg. Vandaag voor het eerst tijdens de worksets ook last gehad. Daarom besloten de gewichten deze week niet te verhogen. Heb vandaag bij deadlift zelf een klein stapje terug gedaan. Hopelijk trekt t snel weg. Verder ging het wel lekker...

Training B:
Squat 3x5x85
MP 3x5x40
Bor 3x5x60
Chins 2x8xbw

Daarna het bekende buikspierkwartiertje.
Commentaar: Pijn in mijn knie is nog licht aanwezig maar heb er niet veel hinder van gehad. Denk wel dat het nog een tijd zal duren voor het helemaal weg is, maar zolang het niet erger wordt is het geen probleem. Zaterdag maar weer wat verhogen!

Is het gewrichtspijn oid? Misschien glucosamine nemen, schijnt pijntjes te verhelpen.

Is het gewrichtspijn oid? Misschien glucosamine nemen, schijnt pijntjes te verhelpen.

Glucosamine wordt verondersteld wat te verlichten bij artrose, maar ik geloof niet dat dat de oorzaak is. Ik wacht het maar gewoon even af...

Dacht trouwens even door je avatar dat GroteSuriMan weer terug was :p

Training A:
Squat 3x5x88
Bench 3x5x65
Deadlift 1x5x85
Dips 3x8xbw

+ buikspieroefeningen.
Commentaar: Ging lekker vandaag! Haast niets van m'n knie gevoeld. Squat enn bench gingen weer goed, deadlift was ook netjes.

Vandaag even afspraak gemaakt bij de fysio om toch maar even te laten kijken naar m'n knie omdat ik er vandaag aardig wat last van heb. Het vreemde is dat ik zaterdag met squatten bijna niets voelde en gister ook de hele dag niet. Vandaag bij het opstaan was de pijn ineens weer zeer aanwezig. Hoop dat het allemaal wel meevalt maar wil toch wat meer duidelijkheid...

Heel verstandig. Ben benieuwd wat de diagnose is.

Vandaag bij de fysio geweest en conclusie: irritatie van het gewricht door overbelasting. Dit is verder ook niet te bahandelen en het advies is om de komende weken de oefeningen als squat met meer herhalingen en minder gewicht te doen. Ziet er dus naar uit dat ik rippetoe even opzij moet schuiven :( Deze week hou ik nog even rust en zaterdag zal ik met een nieuw schema aan de slag gaan. Ik zal er eens even induiken maar ik denk dat ik squat maar terug breng naar 1 x per week en dan 3x12 of 3x15 herhalingen. Over andere spiergroepen zal iknog even m'n gedachten laten gaan aangezien rippetoe me eigenlijk heel erg beviel!!!

Heb besloten alleen de squats aan te passen en 3x12 te gaan doen en de rest te laten zoals het is. Zodra ik denk dat het weer kan gaat de squat ook weer naar 3x5...

Plannen toch even gewijzigd: Vandaag laatste rustdag en m'n knie voelt weer goed aan. Vanaf morgen ga ik gewoon weer alles volgens rippetoe doen. Dus ook squats 3x5. Klein stapje terug en dan weer rustig opbouwen met gewicht...

Plannen toch even gewijzigd: Vandaag laatste rustdag en m'n knie voelt weer goed aan. Vanaf morgen ga ik gewoon weer alles volgens rippetoe doen. Dus ook squats 3x5. Klein stapje terug en dan weer rustig opbouwen met gewicht...

Mooi om te horen. :thumb: Hopelijk keert de pijn niet terug!

Training B:
Squat 3x5x80
MP 3x5x40
Bor 3x5x60
Chins 2x8xbw

Daarna buikspieren en wat cardio.

Commentaar: ging heerlijk vandaag! 0,0 last van m'n knie dus het ziet er goed uit. Kan er weer tegenaan! Prettig weekend!

Training A:
Squat 3x5x80
Bench 3x5x65
Deadlift 1x5x80
Dips 2x8xbw

+ buikspierkwartier.
Comentaar: geen, alles ging zoals het hoort. Lekker dus :)

Training B:
Squat 3x5x80
MP 2x5x45 + 1x3x45 < foutje, dit had 40 moeten zijn :rolleyes:
Bor 3x5x60
Chins 2x8xbw

En natuurlijk nog de bekende buikspieroefeningen.
Commentaar: squats gingen heerlijk vandaag! MP vond ik al redelijk zwaar gaan ten opzichte van de laatste keer, toen ik er bij de laatste set achterkwam dat ik er 5 kilo teveel op had. Verder ging alles lekker.Zaterdag weer wat verhogen...

Gaat lekker, man: ga zo door en veel succes! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven