XXL Nutrition

Kearress' fresh new start

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training van zaterdag:

Training A:
Squat 3x5x83
Bench 3x5x65
Deadlift 1x5x83
Dips 2x8xbw

Lekkere trainingen; kort maar krachtig.:)

Lekkere trainingen; kort maar krachtig.:)

Thanks. Tja, rippetoe staat garant voor korte trainingen. Nu kwam het wel lekker uit omdat ik zaterdag toch weinig tijd had. De gebruikelijke buikspieroefeningen en korte cardio (deze log ik eigenlijk nooit) na de training heb ik daarom voor deze keer achterwege gelaten...

Nice, rippetoe! Leuk schema is het he? Kort maar krachtige trainingen, heerlijk!

Hoeveel kcal neem je nu ongeveer per dag? Ik vind je trouwens wel een redelijk sterke bench press hebben tegenover de rest van je stats. Je stats zijn ongeveer gelijkwaardig aan de mijne (ik heb deadlift hoger, jij bench).

Ik ga je volgen!

Nice, rippetoe! Leuk schema is het he? Kort maar krachtige trainingen, heerlijk!

Hoeveel kcal neem je nu ongeveer per dag? Ik vind je trouwens wel een redelijk sterke bench press hebben tegenover de rest van je stats. Je stats zijn ongeveer gelijkwaardig aan de mijne (ik heb deadlift hoger, jij bench).

Ik ga je volgen!

Welkom in mijn logje Kevvl!
Exact aantal kcal moet ik nog even uitrekenen. Als ik tijd heb zal ik dat vd week eens doen. Deadlift loopt bij mij nogal achter omdat ik ontzettend lang met een rugblessure heb gezeten (s vorm in ruggegraat ten gevolge van beenlengteverschil :() Maar nu gaat alles perfect. Vandaar dat ik pas net begonnen ben met deadlift. Omdat ik zo lang met die blessure heb gelopen begin ik ook rustig qua gewicht en zorg ervoor dat de uitvoering 100% is.

Welkom in mijn logje Kevvl!
Exact aantal kcal moet ik nog even uitrekenen. Als ik tijd heb zal ik dat vd week eens doen. Deadlift loopt bij mij nogal achter omdat ik ontzettend lang met een rugblessure heb gezeten (s vorm in ruggegraat ten gevolge van beenlengteverschil :() Maar nu gaat alles perfect. Vandaar dat ik pas net begonnen ben met deadlift. Omdat ik zo lang met die blessure heb gelopen begin ik ook rustig qua gewicht en zorg ervoor dat de uitvoering 100% is.
Dat verklaart het. Verstandig om rustig aan te beginnen. Kwaliteit > Kwantiteit. Daar ben ik ook achter gekomen ;)

Hoe is je gevoel over je voeding? Denk je dat je hoog in kcal zit of niet? Ik dacht altijd dat ik vrij hoog zat, terwijl ik net op 2600 zat :P

Dat verklaart het. Verstandig om rustig aan te beginnen. Kwaliteit > Kwantiteit. Daar ben ik ook achter gekomen ;)

Hoe is je gevoel over je voeding? Denk je dat je hoog in kcal zit of niet? Ik dacht altijd dat ik vrij hoog zat, terwijl ik net op 2600 zat :P

:D we zijn aan het cross-posten :D

Ik denk dat ik nog wel wat hoger mag gaan met m'n cals. Daarom moet ik het maar even snel gaan uitrekenen, dan weet ik tenminste zeker hoe hoog ik zit...

Training B:
Squat 3x5x83
MP 3x5x43
Bor 3x5x63
Chins 2x8xbw

Commentaar: squats en bors gingen easypeasy, laatste set van mp ging lekker zwaar :) Heerlijke training!

Training B:
Squat 3x5x83
MP 3x5x43
Bor 3x5x63
Chins 2x8xbw

Commentaar: squats en bors gingen easypeasy, laatste set van mp ging lekker zwaar :) Heerlijke training!
Netjes. Lekkere oefening he, die MP. Doe je hem staand of zittend? Bij de laatste paar reps letterlijk ALLES geven om die reps eruit te persen, love it!

Mp is altijd staand, anders is het een frontpress. Staand is ook meer compound omdat je je core moet gebruiken voor balans en stabiliteit. Heerlijk als je de schouders achteraf lekker voelt branden ;)

Je bent zeer tevreden over rippetoe, he?

Training A:
Squat 3x5x83
Bench 3x5x65
Deadlift 1x5x83
Dips 2x8xbw

Commentaar: ready 4 the next step :)

Nette bench toch wel hoor. 10kg hoger dan mijn bench, damn!

Ready 4 the next step? Take it, goddamn!

Training B:
Squat 3x5x85
MP 3x5x45 < fail laatste hh van laatste set
Bor 3x5x65
Chins 2x8xbw

+ de bekende buikspierdingen

Commentaar: ging zwaar vandaag, waarschijnlijk omdat ik net uit bed was gerold :o Alles wel gehaald behalve de allerlaatst hh van mp, die net niet. maar dat gaat vd week lukken!!!

Prettig weekend!

Netjes netjes. Sochtends trainen is ook niet bepaald mijn beste moment van de dag om te trainen, dan gaat het allemaal net niet.

Jij ook een fijn weekend!

Training A:
Squat 3x5x85
Bench 3x5x67 < Laatste hh van laatste set met spot
Deadlift 1x5x85
Dips 2x8xbw

Commentaar: Ging redelijk vandaag, maar denk dat ik de bench volgende week gewoon op hetzelfde gewicht pak als nu, want de laatste hh was met spot en erg zwaar...

Hoe spot je een DL ???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven