Fitness Seller

Kearress' fresh new start

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoi K,

Ik moest aan deze quote van Mark denken toen ik je training bekeek.

Vraag 4. Ik squat meer dan ik deadlift. Dat is raar. Ben ik een talent?
Normale mensen met normaal geproportioneerde lichamen zullen altijd meer deadliften dan squatten. ALTIJD! Als je dan toch
meer squat dan deadlift dan kan de oorzaak in 1 van de volgende oorzaken liggen:
1) Je squat niet diep genoeg.
2) Je squat niet diep genoeg.
3) Je squat niet diep genoeg.
4) Je squat niet diep genoeg.

Ok, ze zijn qua gewicht misschien wel hetzelfde maar zit hier geen kern van waarheid in?

• Topic Starter Topic Starter
Hoi K,

Ik moest aan deze quote van Mark denken toen ik je training bekeek.

Ok, ze zijn qua gewicht misschien wel hetzelfde maar zit hier geen kern van waarheid in?

Kraft, je volgt me nu toch al een tijdje, ook in mijn andere log? Moet je je toch herinneren dat ik ruim een jaar last heb gehad van een rugblessure, veroorzaakt door beenlengteverschil. Ben ontzettend blij dat het nu over is en ben daarom sinds september pas gaan dl-en, terwijl ik al wel wat langer squatte (al was dat in een smith :o). Vandaar dat ik gewoon ontzettend rustig ben begonnen met dl en vooral op techniek let. Het zal langer duren voor ik met dl op een plateau kom, dus die dl gaat de squat straks echt wel voorbij, no worries :D

Maar als we het toch over verhoudingen hebben, hoort een squat ook niet altijd sterker te zijn dan een bench? :D ;)

Inderdaad.. Nice training! Die bench vind ik wel sterk tegenover de rest, good job!

Ja, dacht ik later aan. Toen ik offline was dacht ik ook aan je blessure. Maar mijn 1rm below parallel squat is hoger dan mn bench. En het lijkt me sterkt dat de 1 rm van squat van de meesten berekend is als fullsquat.

Ja, dacht ik later aan. Toen ik offline was dacht ik ook aan je blessure. Maar mijn 1rm below parallel squat is hoger dan mn bench. En het lijkt me sterkt dat de 1 rm van squat van de meesten berekend is als fullsquat.

Wat is je 1 rm van parallel Kraft? Want heb dat niet kunnen vinden in je log...

Wat is je 1 rm van parallel Kraft? Want heb dat niet kunnen vinden in je log...

Ik weet niet mijn 1rm van squats en deadlift. Maar als ik er een 1 rm calculator bijpak dan kom ik op 170 uit ofzo. Maar wat boeit het eigenlijk ik ben geen pl'er. Alleen omdat ik met de 'race naar 150 bench' topic meedoe, concentreer ik me meer op de bench 1 rm.

Training B:
Squat 3x5x88
MP 3x5x45 yesss, nu wel :)
Bor 3x5x65
Chins 2x8xbw

buikspieren en cardio erna.
Commentaar: ging gewoon lekker. Erg blij met de mp en het feit dat ik totaal geen last meer heb van mn knie tijdens en na het squatten :)
nu lekker genieten van het weekend!

Training B:
Squat 3x5x88
MP 3x5x45 yesss, nu wel :)
Bor 3x5x65
Chins 2x8xbw

buikspieren en cardio erna.
Commentaar: ging gewoon lekker. Erg blij met de mp en het feit dat ik totaal geen last meer heb van mn knie tijdens en na het squatten :)
nu lekker genieten van het weekend!
lekker hoor, die 45kg MP!
Goed dat die knieproblemen er niet meer zijn, altijd fijn!

Training A:
Squat 3x5x88
Bench 3x5x67
Deadlift 1x5x88
Dips 3x8xbw

En natuurlijk de buikspiertjes en wat cardio.
Commentaar: Ging allemaal redelijk easypeasy vandaag. Had goede energie en ook veel zin om te trainen. Donderdag weet ik niet of ik kan want ik heb surprise op het werk met aansluitend een etentje. Misschien dat ik vrijdag maar even ga dan...

Ook leuk toch? Suprises? Netjes gewerkt!

Training B:
Squat 3x5x90
MP 3x5x45
Bor 3x5x65
Chins 2x8xbw

commentaar: snelle training vandaag. Squat ging lekker, mp was weer lekker zwaar. Voelde de schoudertjes lekker branden :)

Training A:
Squat 3x5x90
Bench 3x5x68
Deadlift 1x5x90 touch&go + 1x5x90 1sec stop
Dips 2x8xbw

daarna nog wat cardio.
Commentaar: ging heerlijk vandaag! Alles voelde top! Nog 1,5 weken trainen en dan rust tot het nieuwe jaar. Nog ff knalle dus :)

Laatst bewerkt:
Training B:
Squat 3x5x90
MP 3x5x45
Bor 3x5x65
Chins 2x8xbw

Geen commentaar vandaag? :D

Doe nog wel cardio en wat abs werk maar ik geniet zeker van een weekje rustig aandoen.

Doe nog wel cardio en wat abs werk maar ik geniet zeker van een weekje rustig aandoen.

Mijn rustig weekje komt er ook bijna aan. Trouwens een klein beetje commentaar the day after: Heb eindelijk weer eens wat spierpijn :) das toch wel ff geleden. Niet dat het verder wat zegt maar geeft toch altijd een gevoel van goed getraind te hebben :D

Zaterdag helaas niet kunnen trainen omdat ik stukken had met m'n auto :mad: Morgen maar even extra hard er tegenaan dan!

Gister:

Training A:
Squat 3x5x90
Bench 3x5x68
Deadlift 1x5x90
Dips 2x8xbw

Gewicht heb ik even hetzelfde gehouden omdat ik zaterdag een training moest skippen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven