XXL Nutrition

Kearress' fresh new start

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training B:
Squat 3x5x90
MP 3x5x45
Bor 3x5x65
Chins 2x8xbw

daarna 30 minuten op de crosstrainer met hartslag rond de 130. Wil mn bf wat omlaag hebben dus zal ook mn voeding wat gaan aanpassen. Minder kh en meer eiwitten dus. Weeg nu ongeveer 74 met een bf van rond de 18 of 19 schat ik. Dit wil ik onder de 15 brengen.

Laatst bewerkt:
Dus het wordt met de feestdagen kalm aan doen met eten? :p

Tja, niet de beste tijd om een lichte cut in te zetten maar ik stoor me eraan dat het vet wat ik heb voornamelijk rond de buikstreek zit (een welbekend probleem natuurlijk :)). Abs zichtbaar hoeft niet maar een beetje strakker mag wel. Wordt gewoon kip, beef en vis eten met de feestdagen. Het meest schadelijk tijdens de feestdagen is meestal toch de zoetigheid en het vele drinken, iets wat ik makkelijk achterwege kan laten ;)

Laatst bewerkt:
Kerstdagen overleefd? Nog getraind, K?

Jazeker heb ik het overleefd :) alleen was mn geplande week rust door alle drukte n week eerder en n week langer geworden. Maar vanaf volgende week ga ik er weer tegen aan en zal ik dus ook weer wat meer online zijn om te loggen en andere logs te bekijken.

Fijne jaarwisseling alvast!!

Na een rustperiode van 2 weken vanavond eindelijk opnieuw trainen. Ik ga voorlopig nog gewoon even door met het rippetoe-schema (iig tot de 5x100 kg squat) en plak er voortaan minstens 30 minuten low-intensity cardio achteraan.
Vanavond dus Training A:
Squat
Bench
Deadlift
Dips

Vanavond rustig begonnen om de spieren weer even te laten wennen.
Squat 3x5x80
BP 3x5x60
DL 1x5x80
Dips 2x8xbw

daarna 30 minuutjes crosstrainer.
Commentaar: niets bijzonders eigenlijk. Lekker om wat gewicht te verplaatsen na de rust, maar bijzonder was het niet. Zorgen dat de gewichten weer snel omhoog gaan nu, maar dat zal geen probleem zijn. Nu door voor de 5x100 squat met dit schema!

Training B:
Squat 3x5x80
MP 3x5x40
Bor 3x5x55
Chins 2x8xbw

daarna buikspieren flink aangepakt en 30 minuten cardio.
Commentaar: ging wel okee. Zal nu snel weer in het ritme zitten. Zometeen door de sneeuw crossen om boodschapoen te doen en dan de rest van het weekend lekker rustig.

Training A:
Squat 3x5x85
BP 3x5x63
DL 1x5x85
Dips 2x8xbw

Daarna nog ff op de crosstrainer.
Commentaar: blij dat de gewichten weer wat omhoog zijn. DL had nog wel wat zwaarder gemogen, maar da's dan voor de volgende keer. Zometeen languit op de bank m'n bak kwark naar binnen metselen!

Die DL kan inderdaad wel wat hoger. Hij is nu gelijk aan je squat, terwijl ie toch wel minimaal een kg of 10-20 boven je squat hoort te zijn. Hoe diep ga je tijdens het squatten?

Die DL kan inderdaad wel wat hoger. Hij is nu gelijk aan je squat, terwijl ie toch wel minimaal een kg of 10-20 boven je squat hoort te zijn. Hoe diep ga je tijdens het squatten?

Ik squat parallel. DL liep bij mij achter omdat ik hier later mee ben begonnen dan squat. Maar nu wordt t tijd om m flink omhoog te krikken. Gaat zeker goedkomen ;)

Training B:
Squat 3x5x85
MP 3x5x40
Bor 3x5x55
Chins 2x8xbw

Daarna nog 30 minuten low intensity cardio.
Commentaar: Ging Lekker vandaag. Was wel druk in de sportschool, maar gelukkig maken niet veel mensen gebruik van het squatrek zodat ik niet hoefde te wachten. Dinsdag squatten met 88 kg, deadlift met 100...

Training A:
Squat 3x5x88
BP (smith :mad:) 3x5x62
DL 1x5x100 :)
Dips 2x8xbw

Daarna half uurtje op de crosstrainer.

Commentaar: Was erg druk in de sportschool. Moest al wachten voor ik kon gaan beginnen met squatten en toen ik wilde gaan benchen was iemand me net voor. Uit noodzaak maar in de smith gaan benchen maar dat voelt toch niet zo lekker als normaal benchen. Gelukkig maakte de DL dan weer een en ander goed...

Training A:
Squat 3x5x88
BP (smith :mad:) 3x5x62
DL 1x5x100 :)
Dips 2x8xbw

Daarna half uurtje op de crosstrainer.

Commentaar: Was erg druk in de sportschool. Moest al wachten voor ik kon gaan beginnen met squatten en toen ik wilde gaan benchen was iemand me net voor. Uit noodzaak maar in de smith gaan benchen maar dat voelt toch niet zo lekker als normaal benchen. Gelukkig maakte de DL dan weer een en ander goed...
Nice! Ik had exact hetzelfde verhaal. Verdomd lange warming up gedaan voor m`n squatreck (benchpress bij ons ;)) vrij was.
Waren er geen losse bankjes vrij? Dan was het denk ik verstandiger om met losse dumbbells borst aan te pakken, maar wat je zegt.. Deadlift maakt het goed. Goede techniek enzo? :)

Nice! Ik had exact hetzelfde verhaal. Verdomd lange warming up gedaan voor m`n squatreck (benchpress bij ons ;)) vrij was.
Waren er geen losse bankjes vrij? Dan was het denk ik verstandiger om met losse dumbbells borst aan te pakken, maar wat je zegt.. Deadlift maakt het goed. Goede techniek enzo? :)

Voor zover ik kon zien in de spiegel was de techniek van de DL wel goed ja. Volgende keer als m'n spotter er weer bij is kan ik hem laten beoordelen ;)

Mooizo. Welke grip gebruik je? En gaat dat goed zo met de grip?

Ik gebruik bovenhandse greep. Bij de laatste hh komt het wel eens voor dat ik m'n handen opnieuw goed om de barbell moet leggen, maar aangezien ik de DL met een stop van 2 sec doe is dat geen probleem...

Ik gebruik bovenhandse greep. Bij de laatste hh komt het wel eens voor dat ik m'n handen opnieuw goed om de barbell moet leggen, maar aangezien ik de DL met een stop van 2 sec doe is dat geen probleem...
Hmm nice dan! De barbell glijdt heel fijn uit m`n handen als ik een andere grip dan mixed grip pak..

Beetje onregelmatig getraind afgelopen week, deze week zal ik ook wat moeten schuiven met de dagen. Ik denk vrijdag en zondag ipv donderdag en vrijdag. Even kijken hoe ik alles kan inplannen daze week.

Anyway, training van vanavond:
Training B:
Squat 3x5x88
MP 3x5x42
Bor 3x5x60
Chins 2x8xbw

daarna cardio.
Commentaar: mp was heerlijk zwaar. Voelde de schouders lekker branden. Bor ging daar
na dan weer redelijk easy. Was niet de beste training vandaag, maar al met al toch tevreden. Nu ff een shake maken met melk, kwark, dextrose en wat kiwi's :)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven