MuscleMeat

Kersenpit log to hugeness

Daten doe je maar in de disco

OT: Doe je best kersje :)

Ja moet ook nog een voedingsschema maken pff:(

Ow dan ben ik er niet, haha ik ga altijd wel aardig door. Je bent niet groot nee:p
Maar ben er pas later dus dan lopen we elkaar mis

Haha moest eerlijk gezegt wel een beetje aan je denken toen er zo'n beest van een gozer naast me aan het trainen was, net zo bruin en beetje hetzelfde lichaam als jou

je hoeft geen voedingsschema te maken.. gwn om de 2 uur veel eten en oppassen met kh's..

Vreten Kers!
Pak gewoon; bakje tonijn, pakje kipfilet voor op brood (100gram), wat eieren (gewoon lekker bakken, je bent toch niet aan het cutten), brinta+whey shake, gebakken kipfilet (100-150 gram ofzo) en een 500gram kwark per dag. Dan komt die kracht helemaal goed.

Je moet natuurlijk ook niet verwachten brute gewichten te pakken na een lange tijd niets doen.

• Topic Starter Topic Starter
Kan wel 2 liter volle melk gaan drinken 4/5 eieren , en kipfilet en tonijn. 500gr kwark moet ook geen probleem zijn.
Zijn opzich allemaal wel goedkope producten
Nee dat verwachte ik ook niet maar vond dit nogal teleurstellend.

Kom je al een heel eind mee bro. Bekijk het van de positieve kant, het kan alleen maar beter gaan:roflol:.

Wat Roth zegt bro, dan kom je vanzelf aan je kracht.. gewoon een easy (makkelijk te eten) schema maken :)

rust moet je ook hebben voor kracht bro, vandaag heb ik helemaal niet kunnen slapen.
Lag als een zombie in bed en was ****ing moe vandaag tijdens training! :(

rust moet je ook hebben voor kracht bro, vandaag heb ik helemaal niet kunnen slapen.
Lag als een zombie in bed en was ****ing moe vandaag tijdens training! :(
Ik heb altijd al k*t geslapen ook toen ik op mn 'best' was :p
Maar weet precies wat je bedoelt, je wilt verder maar jeb ent gewoon op

jah pff koop volgende keer gewoon slaappillen.

heb je vandaag kunnen trainen?

Net klaar met trainen, ging opzich wel oke.
Was alleen veels te druk, wou ook gaan deadliften dus vroeg aan trainer (die zelf echt huge is) of die me kon uitleggen hoe ik deadlift en squat moest uitvoeren maar zij dat die het nogal druk had en kwam nogal ongeinteresseerd over.
Maar hij vroeg ik of ik donderdag terug kon komen en dan zou die het wel uitleggen.
Voor het eerst zonder smith gebankdrukt is wel even wennen dat balanceren van de stang.

Was alleen veels te druk, wou ook gaan deadliften dus vroeg aan trainer (die zelf echt huge is) of die me kon uitleggen hoe ik deadlift en squat moest uitvoeren maar zij dat die het nogal druk had en kwam nogal ongeinteresseerd over.
Maar hij vroeg ik of ik donderdag terug kon komen en dan zou die het wel uitleggen.
Voor het eerst zonder smith gebankdrukt is wel even wennen dat balanceren van de stang.

Pak een lege stang, of als je je te goed voelt daarvoor pleur je dr 30kg aan weetikveelwat, en probeer zelf een beetje uit. ;)

Pak een lege stang, of als je je te goed voelt daarvoor pleur je dr 30kg aan weetikveelwat, en probeer zelf een beetje uit. ;)
Deed 10kg aan beide kanten en had het daar aaridg moeilijk mee???
Zijn ook echt van die gigantisch lange stangen en niet normaal dik

Dan oefen je met stang alleen, en vraag dan aan instructeur of je het goed doet.. Een ja of nee vraagt niet veel tijd.

Degene die ik zei dus, hij heeft bijna altijd zo'n ongeinteresseerde uitdrukking. Als hij tijd heeft neemt hij ook echt de tijd voor je en althans is mijn ervaring, had snel last van onderrug en moest alle rugoefeningen voor doen om te kijken of ik ze wel goed uitvoerde, wat gecorrigeerd en bijna geen last meer. Zaterdag is hij er anders ook vaak en dan is het zeker rustig.
Vanmiddag was het lekker rustig! :p

Dan oefen je met stang alleen, en vraag dan aan instructeur of je het goed doet.. Een ja of nee vraagt niet veel tijd.
Wacht even dacht dat je het over bankdrukken had, ik ga donderdag wel en dan zie ik wel hoe het loopt.
Degene die ik zei dus, hij heeft bijna altijd zo'n ongeinteresseerde uitdrukking. Als hij tijd heeft neemt hij ook echt de tijd voor je en althans is mijn ervaring, had snel last van onderrug en moest alle rugoefeningen voor doen om te kijken of ik ze wel goed uitvoerde, wat gecorrigeerd en bijna geen last meer. Zaterdag is hij er anders ook vaak en dan is het zeker rustig.
Vanmiddag was het lekker rustig! :p
Hij was ook niet onbeleefd ofzo maar gewoon totaal niet spontaan en/of geinteresseerd:p
Ja ben ook van plan om vaker in de middag te gaan trainen, savonds zijn ook al die groepslessen er en al die 45+ers ( no offence ). Die van alles bezet houden om er vervolgens te gaan babbelen met elkaar.

Wacht even dacht dat je het over bankdrukken had, ik ga donderdag wel en dan zie ik wel hoe het loopt.

Hij was ook niet onbeleefd ofzo maar gewoon totaal niet spontaan en/of geinteresseerd:p
Ja ben ook van plan om vaker in de middag te gaan trainen, savonds zijn ook al die groepslessen er en al die 45+ers ( no offence ). Die van alles bezet houden om er vervolgens te gaan babbelen met elkaar.

No offence? Ben zelf ook nog jong enn vind die oudjes ook vervelend!
Mazzelaar dat je 's middags kan, ik maar 1 maal per week op mijn vrije dag! Morgen hopelijk om 6 uur er al hopelijk nog rustig.
Vanmiddag weer gesquat! Zie ik eigenlijk ook weining of geen mensen doen, maar goed jij erbij is al weer eentje extra! Maand niet kunnen sporten en haalde toch weer 3x10x55kg en 1x6x60kg!
Succes en veel plezier dan maar alvast donderdag!

Terug
Naar boven