XXL Nutrition

Kersenpit log to hugeness

• Topic Starter Topic Starter
No offence? Ben zelf ook nog jong enn vind die oudjes ook vervelend!
Mazzelaar dat je 's middags kan, ik maar 1 maal per week op mijn vrije dag! Morgen hopelijk om 6 uur er al hopelijk nog rustig.
Vanmiddag weer gesquat! Zie ik eigenlijk ook weining of geen mensen doen, maar goed jij erbij is al weer eentje extra! Maand niet kunnen sporten en haalde toch weer 3x10x55kg en 1x6x60kg!
Succes en veel plezier dan maar alvast donderdag!
Bedoelde het ook in het algemeen vor de oudere mensne die hier lezen:p
Zo dat is niet verkeerd heb nog nooit gesquat, misschien squat je wel meer dan mij:D

Vandaag weer getraind, nieuw 'recordje' 55kg.
Merkte al dat het allemaal lekkerder ging. Zaterdag weer trainen en dan deadliften.
xx

Nu al die uitleg gehad? recordje waarvan? squat? Weer zo idioot druk, kon vanavond niet, balen.

55kg BW? Nice man!

:trollface:

• Like
Waarderingen: Roth
Nee net toen hij er kwam gingen wij weg, dus die krijgen we nu zaterdag

---------- Toegevoegd om 00:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Ja maar waar heb je nu je record op dan???
:o

Had geen zin om alle pagina's te lezen maar je doet dus 3x p\w fullbody?

post eens trainingen wesley :D

Oke ik ben benieuwd man.

Wat zijn je stats op de grote 3? + je stats van gewicht etc. kloppen bij je foto <--

train ze zometeen

Oke ik ben benieuwd man.

Wat zijn je stats op de grote 3? + je stats van gewicht etc. kloppen bij je foto <--

train ze zometeen
Ja alleen vet % weet ik niet zeker weeg bijna 81kg.
Bankdrukken is 55kg 6x zou eventuueel wel zwaarder kunnen maar train er pas een weekje.
Deadlift en squat heb ik nog niet gedaan die word zometeen uitgelegt.
Word vanmiddag focussen op rug schouders en triceps.
Ga er nu vandoor MAZZZOOL

jooooo succes bro, train ze.

Net terug samen met aardappeltje ( zit ook op het forum)
Kuitheffen 180kg hij 200kg
Deadliften 55kg nog niet te hoog omdat we eerst de techniek moesten oefenen, wel een relaxte trainer.
En ook nog even lats en schouders aangepakt.
xx

Goed bezig kerel, hoe zit het met je voeding?

Goed bezig kerel, hoe zit het met je voeding?
was vandaag slecht vriendin was er ook dus dan ga ik geen kwark voor het slapen nemen:p en beetje slecht geslapen dus kracht was een beetje weg. Maar voor de rest let ik wel stuk meer op me voeding vooral qua inname.
Nog geen vast schema maar die ga ik (weer) maken en aan de trainer laten zien.
gr

Ja ja, altijd maar die vriendinnen die je ervan weerhouden om op je eten te letten :P

cerealblack.gif

Lol ik doe ook met pijn en moeite 55kg bankdrukken, mja, ik begon ook bij 20kg:o

was vandaag slecht vriendin was er ook dus dan ga ik geen kwark voor het slapen nemen:p en beetje slecht geslapen dus kracht was een beetje weg. Maar voor de rest let ik wel stuk meer op me voeding vooral qua inname.
Nog geen vast schema maar die ga ik (weer) maken en aan de trainer laten zien.
gr
Gewoon schijt hebben man. Ik lees zelf gewoon de Flex op school en eet mijn bak rijst op waar iedereen bij zit. Laat ze lekker zeiken.. Moeten ze nog eens doen als jij 4x zo buff als zij bent.

Inderdaad, ik ben ook wel eens yoghurt met brinta in de klas wezen eten, lol son dat had er grappig uit moeten zien, lekker ontbijtje daar:roflol:

Maar dan zeg je als je alsnog moeite ermee hebt dat je ff naar de plee gaat en dan gooi je dat er ff snel in? Ik heb me kwark in 5 minuten op..

Inderdaad, ik ben ook wel eens yoghurt met brinta in de klas wezen eten, lol son dat had er grappig uit moeten zien, lekker ontbijtje daar:roflol:

Maar dan zeg je als je alsnog moeite ermee hebt dat je ff naar de plee gaat en dan gooi je dat er ff snel in? Ik heb me kwark in 5 minuten op..
:roflol: Ik vroeg eerst of ik aub om 12 uur kon eten aangezien we door gingen met de les tot 10 voor 1. Het was goed en daar zat ik dan onder engels een bak rijst met kipfilet te eten :roflol:

Terug
Naar boven