stefanbegint
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training hoor! MP gaat ook al lekker! En nu vreten, hoog vp in zomer is voor de echte diehards;p
Hehe, wil misschien 3 weken in Juni keihard Keto gaan doen aangezien ik dan de hele dag thuiszit.
---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 21:50 ----------
Thanks,bijna hetzelfde ja
Oke alleen snap ik niet waarom iedereen gaat cutten terwijl ze nog niet eens hun lengte -100 wegen. Lijkt me dat je totaal geen massa overhoudt;p
mooi die deadlift zo zonder strapsik vind zwaar deadliften maar k*t zonder straps
Gebruik je mixed grip of normale grip? Lekkere training voor de rest![]()
Ik doe ook normal grip, grip sterk verbeterd al bij mijhalf jaar geleden had ik geen grip meer met 8x80kg DL, gisteren 8x110kg gedaan en toen verslechterde me grip pas;p
Ik heb meer problemen met zweet waardoor de barbell gewoon wegglijd, grip gewoon lijkt wel goed te zitten ;p
Log je niet meer trouwens?
Had ik geen zin meer in haha, zal af en toe nog fototje plaatsen
Okee dan magnesium proberen?
Ik log al maandje niet meer ofzoHad ik geen zin meer in haha, zal af en toe nog fototje plaatsen
![]()
Hoe komt die deadlift ineens weer op 105? In Zeeland pakte je niet meer dan 70? No offence verder hoor, mooi dat de trainingen lekker gaan.
Door die squat in Zeeland ervoor. Had nog nooit squat en deadlift op dezelfde dag gedaan en voelde t toen ook hard. Ik wil het best wel filmen voor proof hoor;p Had in Zeeland ook wel f voor het eerst in 3 weken goede diepe full sets gesquat en die waren al killing voor mn hamstrings. Vond het ook raar dat ik maar 70 DLte toen.
. Verder die andere dagen nog wel een beetje naar je zin gehad? Het weer zat niet echt mee...Haha neeman ik geloof je wel hoor maar als we weer samen trainen kom je dan niet meer weg met een 70kg deadliftje. Verder die andere dagen nog wel een beetje naar je zin gehad? Het weer zat niet echt mee...