XXL Nutrition

Kevinve's road to 80kg shredded logje.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks man! Ga me iets meer richten op hamstrings en borst, minder op biceps, triceps en schouders. Nog even kijken hoe ik dit ga verdelen. Ik kan:
Di:armen+schouders
Woensdag:quads+buik
Donderdag:rug+calves
Zaterdag:borst+hams

Of:
Dinsdag:Borst+Biceps
Woensdag:Quads+buik
Donderdag:Schouder+triceps+Calves
Zaterdag:Rug+Hams

Kan ze nog ingewikkelder maken door schouder op te splitsen, maar dat gaat me te ver haha.

Laatst bewerkt:
Nieuwe schema:

Dinsdag;
Rug+calves
Deadlift 5 sets
Dumbbell row 5 sets
Pulldown 4 sets
Seated Calf Raises 4 sets
Rotary Calf 3 sets

Woensdag;
Quads+buik
Squat 5 sets
Leg Press 4 sets
Zechner Squat 3 sets
Verschillende buikspieroefeningen op apparaten en matje. 

Donderdag;
Armen+schouders
Dumbbell curls 5 sets
Dips 3 sets
V-bar pushdown 3 sets
Dumbbell shoulder press 4 sets
Side raises 3 sets
Rear delt cable flies 3 sets

Zaterdag;
Borst+Hams
Dumbbell Bench Press 4 sets
Incline Chest Press 4 sets
Incline Dumbbell Flies 3 sets
Dumbbell Pullover 4 sets
Seated Leg Curls 4 sets
Goodmornings 4 sets
Dit wordt de knaltraining, waarschijnlijk op zaterdag aangezien ik quads op woensdag pak en niet hams de dag ervoor of erna wil doen. 

Voedselvergiftiging opgelopen, daar gaat al m'n werk.

Geen idee, zaterdagavond naar feestje geweest en 's nachts 8x overgegeven. Zat nog maar op 70.5 kg net, ben wel veel vocht kwijt.

is hams en quads opsplitsenwel handig??? Waar doe je dan je compounds? doe je toch alleen maar isolatie oefneingen?

Ik moet mijn quads en hams opsplitsen omdat ik op woensdag fysio heb waar ik kan squaten en legpressen. Voor de hams hebben ze alleen een leg curl machine. Ik doe hier ook ongeveer 30 minuten om de stabiliteit en explosiviteit in mijn knie te krijgen, wat heel uitputtend is. Ik pak alle compounds gewoon, alleen tel ik de squats en leg presses als quads oefening, ook al weet ik dat ik ook mijn hams pak. Mijn hams liggen echter achter, daarom pak ik ze later nog eens.

Ik moet mijn quads en hams opsplitsen omdat ik op woensdag fysio heb waar ik kan squaten en legpressen. Voor de hams hebben ze alleen een leg curl machine. Ik doe hier ook ongeveer 30 minuten om de stabiliteit en explosiviteit in mijn knie te krijgen, wat heel uitputtend is. Ik pak alle compounds gewoon, alleen tel ik de squats en leg presses als quads oefening, ook al weet ik dat ik ook mijn hams pak. Mijn hams liggen echter achter, daarom pak ik ze later nog eens.

Squats pak je volgens mij meer hams mee, front squats voor quads

Serieus? Als je hams meer pakt met back squat maak je meer een goodmorning toch? Ik hou me iig bij dit schema, het ziet er goed voor me uit en werkt met mijn revalidatie.

Serieus? Als je hams meer pakt met back squat maak je meer een goodmorning toch? Ik hou me iig bij dit schema, het ziet er goed voor me uit en werkt met mijn revalidatie.

Weet het niet zeker hoor, maar wel dat je voor quads beter FS kon doen.

Front squat vind ik maar k*t persoonlijk, daarvoor pak ik zechner squat. Fijnste variant imo. Weet jij trouwens waar ik mijn beenomtrek moet meten?

Terugblik op Februari:

De maand begon goed, gewichten en eigen gewicht ging goed omhoog en bleef stijgen. 73 kg woog ik al op 10 Februari.

Helaas ging het de week voordat ik op vakantie ging minder, donderdag was een k*ttraining. Op vakantie ben ik 1 kg afgevallen, wat verder geen probleem is. Helaas heb ik een voedselvergiftiging opgelopen waardoor ik nog maar op 70.5 kg zit. Het wordt dus lastig om eind maart op 75 kg te zitten, maar ik ga het proberen.

Terugblik op Februari:

De maand begon goed, gewichten en eigen gewicht ging goed omhoog en bleef stijgen. 73 kg woog ik al op 10 Februari.

Helaas ging het de week voordat ik op vakantie ging minder, donderdag was een k*ttraining. Op vakantie ben ik 1 kg afgevallen, wat verder geen probleem is. Helaas heb ik een voedselvergiftiging opgelopen waardoor ik nog maar op 70.5 kg zit. Het wordt dus lastig om eind maart op 75 kg te zitten, maar ik ga het proberen.

De eerste dag dat je weer goed kan eten kom je toch weer +/- 2kg vocht aan;)

Vandaag naar school gegaan, maar na 3 uurtjes ziek naar huis. Ook weer niet goed gegeten vandaag en ook niet gaan trainen.

k*tzooi.

Planning voor quads morgen:
Eerst fysio oefeningen
Squat 5x10x70
Leg Press 4x8x140
Zechner squat 4x8x50

Laatst bewerkt:
29 feb
3 min fietsen
5 minuten warmlopen
Zo hoog mogelijk springen van 10 cm, 20 cm en 30 cm. Eerst grond zo kort mogelijk aantikken en dan explosief omhoog. 

Hierna zo hoog mogelijk springen met 2 benen en op 1 been. 
2 benen: 62,69,64 cm
Rechterbeen hoogste: 51 cm
Linkerbeen hoogste: 58 cm
Linkerbeen is dus weer op kracht, ben dus bijna klaar met de revalidatie. 
Toen 3x 50 meter met om de 10 meter draaien. 
Hierna 10x5 meter, om de 5 meter draaien in 13.08 seconden. 

Squat- onder parallel
10x70
10x70
10x70
10x70
10x70
Kon voor het eerst weer eens onder parallel squaten, dus dit was veel zwaarder. Leg Press was 4x8x140 de planning, maar dat wordt 4x8x120

Full Leg Press
8x120
8x120
8x120
8x120

Zercher Squat
10x40
10x50
10x50

Motivation song: /

Lekkere training, was wel al moe van fysio oefeningen. Buikspieren niet gedaan, geen tijd voor. 

Mooi dat je goed kon squaten!

Terug
Naar boven