MuscleMeat

Gestopt Kevinve's "You can do anything you set your mind to" Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
pff noem je je log "you can do anything you set your mind to' en dan ben je te lam om even wat gewichten bij te houden. het is ook gewoon heel handig om je progressie te meten hoor

pff noem je je log "you can do anything you set your mind to' en dan ben je te lam om even wat gewichten bij te houden. het is ook gewoon heel handig om je progressie te meten hoor

Progressie zie ik in de spiegel en zonder op te schrijven houd ik het ook bij.

Hij heeft er geen zin in, klaar.

dus jij schrijft nu niks meer op van je gewicht? en cutten zou ik ook nog niet doen kan nog wel wat bij.

je kan tog nooit persies onthouden hoeveel reps met hoeveel kg?,dan blijft je op het zelfde nivaue hangen en breek je minder snel een barrière door :)

Juist die kleine dingen maakt dat je veder pusht, kevinve ga gewoon door met logge kost ongeveer 5 tot 10 minuten per dag :eek:

Laatst bewerkt:
waarom houd iedereen zijn gewichten eigenlijk bij?
Als je maximaal traint dan is het toch goed. of dat nou met 100 kg is of met 80 kg.
We zijn toch geen powerlifters ;)

waarom houd iedereen zijn gewichten eigenlijk bij?
Als je maximaal traint dan is het toch goed. of dat nou met 100 kg is of met 80 kg.
We zijn toch geen powerlifters ;)

Als jij nouw 50kg bankdruk pak je mischien de volgende keer 48kg daarna denk je het gaat zwaar bij 47kg enc, als je het opschrijft kan je steeds een stapje hoger komen, meer gewicht= meer spier,

Ik ben van 70kg squat naar 115kg squat in 4 maanden als niet had opschreven was ik nu op de 90kg blijven hangen

• Like
Waarderingen: Lork
als jij tot falen bent gegaan met 47 of met 48 kg dan maakt dat niet uit.
Het gaat er om dat je de spieren prikkelt.

Ligt er wel aan wat je doel is. Wil je zoveel mogelijk kg's tillen of groot worden.

Als jij nouw 50kg bankdruk pak je mischien de volgende keer 48kg daarna denk je het gaat zwaar bij 47kg enc, als je het opschrijft kan je steeds een stapje hoger komen, meer gewicht= meer spier,

Ik ben van 70kg squat naar 115kg squat in 4 maanden als niet had opschreven was ik nu op de 90kg blijven hangen

Wat is dat nou voor onzin! :rolfol:
Je moet naar je lichaam luisteren, je kan niet iedere training meer pakken.
Soms heb je nou eenmaal een dipje en pak je wat minder gewicht, het gaat er om dat je je spieren zwaar belast.

Normaal squat ik 150kg op reps, maar als ik slecht geslapen heb of iets dergelijks ga ik niet alsnog proberen 155 te squaten.
Pak dan gewoon wat lichter en misschien wat meer reps, zolang je MM connection maar goed is.

Robbie (de vriend van mascha tieken) heeft mij ooit een keer wat verteld dat me is bijgebleven:
'Als je de spier niet voelt, train je hem niet'

Met andere woorden, als jij niet die spier voelt branden/vechten in de sets dan doe je iets niet goed.

Je hebt gelijk je hoeft ook niet elke keer meer en je moet natuurlijk naar je lichaam luisteren , maar het is wel handig dat je weet wat je de vorige keer hebt gedaan, om je tot een bepaalt niveua te pushen, ofc als je aan je max zit ga je niet elke keer weer 2.5kg er bij denk dat dit meer geld voor beginners aangezien jij al een tijdje traint is dat denk ik minder belangerijk,

maar het opschrijven heeft me tog echt geholpen , maar ik ben het met je eens

Ben ik dan zo'n genie dat ik gewoon nog weet wat ik bv een week geleden gepakt heb kwa weights tijdens het trainen?

I'M SMART :D:D.D

JA, ik onthou alleen waar me sport school is :S,

Ik schrijf het op omdat ik dan persies weet hoeveel reps/gewicht, en waar ik op moet letten houding enc.. ik vind hetook leuk om tedoen en je kan zien na een jaar later wat je allemaal hebt gepresteerd maar het kan ook zeker zonder, ik denk dat voor beginners vooral handig is omdat ze ook niet alle oefining niet weten

kevin, luie fl**ker, maak dat je een ander log opstart ergens dan, bulklog ofzo... ik weet waar je huis woont!

kevin, luie fl**ker, maak dat je een ander log opstart ergens dan, bulklog ofzo... ik weet waar je huis woont!

Ben te lui om een logje bij te houden haha, vooral nu in mijn examens. Misschien dat ik het erna wel weer oppak in mijn gewone log.

Ik weet waar jij met een fiets loopt, jwz.

killy heeft wel status zeg hij zegt iets een keer en het word gelijk aangenomen :P

Ok **** it, misschien ga ik toch wel weer loggen. Moet wel reacties krijgen, anders wordt t niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven