- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.Precies ditDie instructeurs weten over het algemeen niet veel, tenminste die bij basic fit rondlopen hier niet haha.

Wat verwacht je met een testosteron gehalte welk ongeveer 200x zo hoog is dan bij normale stervelingen..Ontzettend gaaf zeg dat je Bradley hebt ontmoet, al lijkt het me wel een enorme macho. Ach tsja, wat wil je ook als je er zo uitziet, denk dat het dan moeilijk wordt om niet boven jezelf uit te gaan stijgen.
.
Gelukkig is deze zelf een XXL atleet geweest en traint hij nu meerdere bodybuildersDie instructeurs weten over het algemeen niet veel, tenminste die bij basic fit rondlopen hier niet haha.
Lekkere pull training, ben je nu aan het cutten?
Misschien heeft hij niet dezelfde filosofie als de veel bodybuilders van vandaag, maar de kennis lijkt me zeker wel aanwezig
Bradley was echt super chill. Tijdens z'n training gewoon tijd voor een praatje, wat mee kunnen lachen. Heel verschil tegenover Mike O'Hearn, die wilde zo snel mogelijk van me af (en dat begrijp ik ook wel).Ontzettend gaaf zeg dat je Bradley hebt ontmoet, al lijkt het me wel een enorme macho. Ach tsja, wat wil je ook als je er zo uitziet, denk dat het dan moeilijk wordt om niet boven jezelf uit te gaan stijgen.
Fijn dat je hebt kunnen overleggen met iemand, twee weten er toch altijd meer dan een. Wie weet kom je nog wel op goede ideeën, kan nooit kwijt om eens met een ander samen te trainen.
True.. #halfnattyWat verwacht je met een testosteron gehalte welk ongeveer 200x zo hoog is dan bij normale stervelingen..
Wel brute gast!![]()
Gelukkig is deze zelf een XXL atleet geweest en traint hij nu meerdere bodybuildersMisschien heeft hij niet dezelfde filosofie als de veel bodybuilders van vandaag, maar de kennis lijkt me zeker wel aanwezig
![]()
Nog wel stiekum gekeken hoe 'O Hearn aan het trainen was? Toch wel een naam om in het echt te zienBradley was echt super chill. Tijdens z'n training gewoon tijd voor een praatje, wat mee kunnen lachen. Heel verschil tegenover Mike O'Hearn, die wilde zo snel mogelijk van me af (en dat begrijp ik ook wel).
True.. #halfnatty

In b4: A lot of bro-science (aldus DBB)Gelukkig is deze zelf een XXL atleet geweest en traint hij nu meerdere bodybuildersMisschien heeft hij niet dezelfde filosofie als de veel bodybuilders van vandaag, maar de kennis lijkt me zeker wel aanwezig
![]()
Hij was anderhalf uur ofzo squat singles aan het doen, suuuuuper langzaam en gecontroleerd met 220+ kg. Heb daar nog wel een video van..Nog wel stiekum gekeken hoe 'O Hearn aan het trainen was? Toch wel een naam om in het echt te zien![]()
Ik ook.. Weet nog niet of zijn filosofie bij mijn visie past hoor, maar extra kennis is altijd mooi meegenomenGoede pull-workout. Ik ben benieuwd wat deze trainer voor je kan betekenen!
Tja, alles is bro science
Beetje erg zaaaaie training.... waarschijnlijk heel goed voor je techniek.1,5 uur langs singles draaien?! Ben wel benieuwd naar t filmpje trouwens![]()

Naja, bijna mijn hele training was hij singles aan t doen ja..1,5 uur langs singles draaien?! Ben wel benieuwd naar t filmpje trouwens![]()
Zie hieronder. Netjes van achter gefilmd, zodat gezicht niet zichtbaar isBeetje erg zaaaaie training.... waarschijnlijk heel goed voor je techniek.
wel netjes omgaan met privacy en portretrecht....![]()

Yes, Defqon! Baal er achteraf echt haaaaaard van dat ik niet een weekend ben gegaan.. Fucking Headhunterz gemist op zondag

Ik heb er normaal gesproken niet zo'n last van eigenlijk..Vind SLDL sowieso al killing voor je onderrug, of je er nou last van hebt of niet.
t*ring hey, 10 jaar geleden? Mijn eerste DQ was pas 6 jaar geledenGoede legday! Defqon was vast en zeker genietenAlweer 10 jaar geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest (kut, ik ben oud
)

Hoezo jaloers op die hacksquats?Ja ja.. maak ons maar weer jaloers met die hack squats.
Mooi feestje gehad op Defqon trouwens??