Fitness Seller

Kevv's quest to summertime shredness

Die instructeurs weten over het algemeen niet veel:p, tenminste die bij basic fit rondlopen hier niet haha.

Lekkere pull training, ben je nu aan het cutten?

Ontzettend gaaf zeg dat je Bradley hebt ontmoet, al lijkt het me wel een enorme macho. Ach tsja, wat wil je ook als je er zo uitziet, denk dat het dan moeilijk wordt om niet boven jezelf uit te gaan stijgen :o.

Fijn dat je hebt kunnen overleggen met iemand, twee weten er toch altijd meer dan een. Wie weet kom je nog wel op goede ideeën, kan nooit kwijt om eens met een ander samen te trainen :).

Die instructeurs weten over het algemeen niet veel:p, tenminste die bij basic fit rondlopen hier niet haha.
Precies dit:roflol:

Ontzettend gaaf zeg dat je Bradley hebt ontmoet, al lijkt het me wel een enorme macho. Ach tsja, wat wil je ook als je er zo uitziet, denk dat het dan moeilijk wordt om niet boven jezelf uit te gaan stijgen :o.
.
Wat verwacht je met een testosteron gehalte welk ongeveer 200x zo hoog is dan bij normale stervelingen..

Wel brute gast!:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.984

Lekkere pull training, ben je nu aan het cutten?
Gelukkig is deze zelf een XXL atleet geweest en traint hij nu meerdere bodybuilders :) Misschien heeft hij niet dezelfde filosofie als de veel bodybuilders van vandaag, maar de kennis lijkt me zeker wel aanwezig :)

Ik zit nu een beetje tussen bulk en en cut in eigenlijk. Omdat ik wéér niet weet wat ik nu eigenlijk wil. Dus soort van recomp nu, op onderhoud. Ik ga met die trainer dinsdag weer in gesprek om te kijken wat hij me adviseert.

Fijn dat je hebt kunnen overleggen met iemand, twee weten er toch altijd meer dan een. Wie weet kom je nog wel op goede ideeën, kan nooit kwijt om eens met een ander samen te trainen :).
Bradley was echt super chill. Tijdens z'n training gewoon tijd voor een praatje, wat mee kunnen lachen. Heel verschil tegenover Mike O'Hearn, die wilde zo snel mogelijk van me af (en dat begrijp ik ook wel).

Wat verwacht je met een testosteron gehalte welk ongeveer 200x zo hoog is dan bij normale stervelingen..

Wel brute gast!:thumb:
True.. #halfnatty

Gelukkig is deze zelf een XXL atleet geweest en traint hij nu meerdere bodybuilders :) Misschien heeft hij niet dezelfde filosofie als de veel bodybuilders van vandaag, maar de kennis lijkt me zeker wel aanwezig :)

Wie is dat dan?

Bradley was echt super chill. Tijdens z'n training gewoon tijd voor een praatje, wat mee kunnen lachen. Heel verschil tegenover Mike O'Hearn, die wilde zo snel mogelijk van me af (en dat begrijp ik ook wel).

True.. #halfnatty
Nog wel stiekum gekeken hoe 'O Hearn aan het trainen was? Toch wel een naam om in het echt te zien :D

Goede pull-workout. Ik ben benieuwd wat deze trainer voor je kan betekenen!

In b4: A lot of bro-science (aldus DBB)

• #1.989
Nog wel stiekum gekeken hoe 'O Hearn aan het trainen was? Toch wel een naam om in het echt te zien :D
Hij was anderhalf uur ofzo squat singles aan het doen, suuuuuper langzaam en gecontroleerd met 220+ kg. Heb daar nog wel een video van..
Goede pull-workout. Ik ben benieuwd wat deze trainer voor je kan betekenen!
Ik ook.. Weet nog niet of zijn filosofie bij mijn visie past hoor, maar extra kennis is altijd mooi meegenomen
In b4: A lot of bro-science (aldus DBB)
Tja, alles is bro science

wtf 1,5 uur?

1,5 uur langs singles draaien?! Ben wel benieuwd naar t filmpje trouwens :)

Mwhaha, we zien t filmpje wel verschijnen :P

• #1.994
1,5 uur langs singles draaien?! Ben wel benieuwd naar t filmpje trouwens :)
Naja, bijna mijn hele training was hij singles aan t doen ja..
Beetje erg zaaaaie training.... waarschijnlijk heel goed voor je techniek.

wel netjes omgaan met privacy en portretrecht.... :D
Zie hieronder. Netjes van achter gefilmd, zodat gezicht niet zichtbaar is :P
Mwhaha, we zien t filmpje wel verschijnen :P

• #1.995
Training van vanmiddag: Legs

w/o comments: Dit weekend weer een festival gehad, dus rust en voeding was ruk. Vandaag weer flink aan de bak - Gisteren weer begonnen met meals preppen. Training ging tegen verwachting in best goed. Wel sinds donderdag wat last van m`n onderrug, dus vandaag de SLDL overgeslagen uit voorzorg.

Screen Shot 2016-06-27 at 21.09.50.png

Mooie training weer Kevin!

Naar Defqon geweest?

Vind SLDL sowieso al killing voor je onderrug, of je er nou last van hebt of niet :o.

Goede legday! Defqon was vast en zeker genieten :thumbs: Alweer 10 jaar geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest (kut, ik ben oud :D)

Ja ja.. maak ons maar weer jaloers met die hack squats :(.
Mooi feestje gehad op Defqon trouwens??

• #2.000
Mooie training weer Kevin!

Naar Defqon geweest?
Yes, Defqon! Baal er achteraf echt haaaaaard van dat ik niet een weekend ben gegaan.. Fucking Headhunterz gemist op zondag :(

Vind SLDL sowieso al killing voor je onderrug, of je er nou last van hebt of niet :o.
Ik heb er normaal gesproken niet zo'n last van eigenlijk..
Goede legday! Defqon was vast en zeker genieten :thumbs: Alweer 10 jaar geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest (kut, ik ben oud :D)
t*ring hey, 10 jaar geleden? Mijn eerste DQ was pas 6 jaar geleden :roflol:
Ja ja.. maak ons maar weer jaloers met die hack squats :(.
Mooi feestje gehad op Defqon trouwens??
Hoezo jaloers op die hacksquats? :P
Defqon was echt geweldig man. Eén van de beste weekenden ooit <3

Terug
Naar boven