XXL Nutrition

Kevv's quest to summertime shredness

Hoor veel wisselende verhalen over Wendler.. Heb het zelf lang gedaan maar ben er niet echt op vooruit gegaan. Houd ook van wat meer volume.. Heb je nog andere programma's geprobeerd die je juist wel of niet bevielen?

toch geen recomp en fb? :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.943
Hoor veel wisselende verhalen over Wendler.. Heb het zelf lang gedaan maar ben er niet echt op vooruit gegaan. Houd ook van wat meer volume.. Heb je nog andere programma's geprobeerd die je juist wel of niet bevielen?
Juist die low reps op de compounds en dat structureel verhogen van het gewicht dat je lift, werkte bij mij echt heel goed. Kracht is toen echt super goed vooruit gegaan. Hoog volume pak ik wel met de assistance oefeningen..
Ik ben aan het recompen nu.. Maar geen FB nee, dat trekt me echt helemaal niet.

Hoe verloopt je recomp eigenlijk? Wat is je macro verhouding bijv? (-20/+20 of iets dergelijks?)
Merk je het aan je lichaam qua vet/spiermassa verhouding?

Heel erg tof trouwens dat je naar LA gaat, naar USA gaan staat ook nog op mijn lijstje.

• #1.945
Training van vanavond: Push

Screen Shot 2016-06-09 at 23.38.30.png

Kort maar krachtige post ;)

maar -200 toch op rustdagen? rustdagen kan je prima nog wat lager trekken, kan je met trainen meer vreten :D

• #1.948
Ff snel een training die ik in het hotel gedaan heb. Na een hele dag sightseeing in LA. Geen fijne gym, geen muziek, vermoeidheid door de hele dag en halve jetlag. Dus medium gewicht, redelijk wat volume draaien.
Morgen, als het goed is, legday @ The Mecca!!

Shoulder press: 3x 8x 45 lbs
Lat pull down machine: 3x 12x 110 lbs
Bench press: 3x 8x 115 lbs
Dumbell row: 3x 12x 45 lbs
Incline chest press: 3x 12x 90 lbs
Side raise: 3x 10x 20 lbs
DB curl: 3x 10x 25 lbs

Toch getraind en daar gaat het om:)

Wel foto's make morgen he:)

Ben erg benieuwd naar de legday van vandaag! :D

Veel plezier vandaag!!!:D

Bodybuilding Mecca:bow:

• #1.952
  • #1.954
Dus.. LA, wat een trip man! :O

Eerder deze week in ons eerste hotel getraind - Prima gym, dus een UB training van gemaakt (zie hierboven). Vervolgens zijn we op maandag van hotel geswitcht, zodat we veel dichter bij de E3 (game convention) zouden zitten. Die laatste vrije dag was ook perfect voor een bezoekje aan Gold's Gym in Venice. Wát een ervaring!
Aangezien de gym in ons nieuwe hotel echt ruk was, besloten legday in The Mecca te doen. Daar hebben ze immers apparaten die ik hier in de buurt nog nooit heb gezien.

Na een korte warming up begonnen met deadlifts. Buiten.. Dat is echt zo bizar om te doen, ik zou er wel aan kunnen wennen.. Hier ook even met een local wat staan ouwehoeren, om gewoon de echte vibe mee te krijgen.

Deadlift

5x 235 lbs (106,6 kg)
5x 265 lbs (120,2 kg)
7x 295 lbs (133,8 kg)

IMG_4859.JPG

IMG_4860.JPG

Vervolgens de plate loaded leg press opgezocht. Waar me het eerste bekende gezicht me opviel. Ik kon niet meteen plaatsen wie het was, maar hij was wel gvd sterk - Toen ie nog wat singles met 220kg stond te squatten, schoot ineens z'n naam te binnen; Dit was fucking Mike O'Hearn! Ff tussen mijn leg press setjes een foto met hem geschoten en heel kort met hem gesproken - Volgens mij stond 'ie daar niet zo voor open, dus ook meteen weer met rust gelaten.

Plate loaded leg press > Diep en gecontroleerd
3x 10x 360 lbs (163,3 kg)

IMG_4864.JPG

Hack squat > Below parallel, paused

Apparaat waar ik misschien wel het meest naar uitkeek, was de hack squat machine. Wat een sloper is dat, zelfs met weinig gewicht.

3x 10x 90 lbs (40 kg)

Standing leg curl

2x 10x 50 lbs (22,6 kg)
1x 12x 50 lbs

Standing calf raise (machine)

3x 10x 120 lbs (54,4 kg)

En net toen ik met m`n laatste setje begon, zag ik iemand binnen komen lopen.. Al filmend. Wie denk je? Fucking Bradley Martyn!! Als ik twee mensen zou moeten kiezen om daar tegen het lijf te lopen, staat hij toch echt wel bovenaan mijn lijstje (naast Calum von Moger). Als een klein Justin Bieber sletje ben ik naar hem toe gelopen, netjes gewacht tot ze klaar waren met filmen en om een foto gevraagd. Paar foto's genomen, ff een shout out naar de dudes in mijn gym hier in NL opgenomen.

IMG_4868.JPG

Tegelijkertijd werden we gefilmd door Bradley's cameraman, en wat denk je? Als kers op de taart zit ik nog in één van z'n laatste vlogs ook nog! :D Voelde me net een klein kind daar joh! :O
Nu moet ik wel echt flink aan de bak, want man.. Ik ben een ecto. Die gasten weten je wel echt te motiveren, ik ben gebrand om morgenvroeg meteen de sportschool in te duiken voor een killer session. Massa moeten we pakken, MASSAAAAA!

Fucking Nice man!

Niiiicee!! :D Dat moet echt een vette ervaring geweest zijn zeg. Waren er trouwens veel toeristen daar in Gold's, of viel het mee? Ik kan mij voorstellen dat het een echte trekpleister is tegenwoordig :P.

coool

Freaking awesome bro! Damn...die gast is huge ook:eek!:

• #1.959
Niiiicee!! :D Dat moet echt een vette ervaring geweest zijn zeg. Waren er trouwens veel toeristen daar in Gold's, of viel het mee? Ik kan mij voorstellen dat het een echte trekpleister is tegenwoordig :P.
Ja man, was echt een té vette ervaring. Misschien wel mijn persoonlijke hoogtepunt van deze trip naar LA.. Het aantal toeristen in Gold's Gym zelf leek wel mee te vallen. Het is natuurlijk super groot en ik herken toeristen misschien niet zo goed als de locals, maar volgens mij viel het mee.

Freaking awesome bro! Damn...die gast is huge ook:eek!:
Dit was echt insane ja. Zowel Bradley als Mike zijn echt monsters, allebei zoveel massa. Echt een te bruut fysiek alle twee. Dat motiveert echt enorm. Voordat ik naar LA ging zat ik ff in een klein motivatie dipje, maar damn son, daar ben ik nu wel weer uit

Dus. De boel al besteld? :P

Terug
Naar boven