SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist die low reps op de compounds en dat structureel verhogen van het gewicht dat je lift, werkte bij mij echt heel goed. Kracht is toen echt super goed vooruit gegaan. Hoog volume pak ik wel met de assistance oefeningen..Hoor veel wisselende verhalen over Wendler.. Heb het zelf lang gedaan maar ben er niet echt op vooruit gegaan. Houd ook van wat meer volume.. Heb je nog andere programma's geprobeerd die je juist wel of niet bevielen?
Ik ben aan het recompen nu.. Maar geen FB nee, dat trekt me echt helemaal niet.
Toch getraind en daar gaat het om
Wel foto's make morgen he![]()
Pff, wat was Golds Gym VET zeg! Geweldige gym, paar super vette momenten. Nu op LAX aan het wachten, volledige verslag komt als ik weer in NL ben

Ben benieuwd man! Genieten daar!Pff, wat was Golds Gym VET zeg! Geweldige gym, paar super vette momenten. Nu op LAX aan het wachten, volledige verslag komt als ik weer in NL ben![]()
Voelde me net een klein kind daar joh! :OJa man, was echt een té vette ervaring. Misschien wel mijn persoonlijke hoogtepunt van deze trip naar LA.. Het aantal toeristen in Gold's Gym zelf leek wel mee te vallen. Het is natuurlijk super groot en ik herken toeristen misschien niet zo goed als de locals, maar volgens mij viel het mee.Niiiicee!!Dat moet echt een vette ervaring geweest zijn zeg. Waren er trouwens veel toeristen daar in Gold's, of viel het mee? Ik kan mij voorstellen dat het een echte trekpleister is tegenwoordig
.
Dit was echt insane ja. Zowel Bradley als Mike zijn echt monsters, allebei zoveel massa. Echt een te bruut fysiek alle twee. Dat motiveert echt enorm. Voordat ik naar LA ging zat ik ff in een klein motivatie dipje, maar damn son, daar ben ik nu wel weer uit