- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Watdan? Zij zijn allemaal natty dude...
Dude.... Geloof jij dat niet dan?!?!

Dude.... Geloof jij dat niet dan?!?!
Haha, kidding man.. Volgens mij is dit wel redelijk common sense dat zij niet per sé natty zijn
Grappig is, in Amerika is steroids zó anders dan in Europa. Gisteren heb ik Muscular Development gekocht op het vliegveld, en daar staat gewoon en advertentie in voor Anavar, Dianabol, Decabolin, etc., inclusief verschillende cycles![]()
.Sterker nog, het is daar gewoon bij retailers te verkrijgen, dus de drugs zelf is helemaal niet illegaal.Huehue. We begrijpen elkaar.
Wtf! Daar was ik niet van op de hoogte.. Reclame maken voor drugs is gewoon legaal daar? Best bizar als je het mij vraagt.
Ik heb geen idee, heb niet gekeken.. Anders had ik de verleiding misschien niet kunnen weerstaanOh shit dat is waar ook.. Bepaalde staten hebben het natuurlijk gelegaliseerd!!
Is het daar dan ook gelijk een stuk goedkoper trouwens?

Nee joh! Er hangt echt een sfeertje wat ik niet kan verklaren.. Je stapt binnen in zo'n grote hal, je herkent alles van filmpjes die je al gezien hebt. Overal hangen foto's van Mr en Ms Olympia. Er trainen echt gigantische beesten, maar tegelijkertijd zie je ook gastjes rondlopen die nog kleiner zijn dan ik. Er staan zo veel verschillende machines en apparaten.Ik was een beetje bang voor teleurstellende ervaring bij Golds', maar dit klinkt wel erg gaaf
Weer tonnen motivatie nu?
Ja Bradley is echt een toffe vent. Gewoon lekker toegankelijk en spontaan, leuke humor ook. En ja, hij doet echt de meest achterlijke dingenWat een super coole trip moet jij gehad hebben man! En die Bradley Martin, wat een kerel zeg! Echt een beest, en volgens mij is die vent zo maf als een deur! Toen straks wat shizzle op zijn insta gezien, die gast doet echt de gekste lifts! (squats met gewicht aan slechts één zijde, squats met wat chicks op de barbell etc).

LOL!Toch even opzoeken, Bradley Martin
eerste 100 hits zijn een meisje met stijl blond haar
We moeten Bradley Martyn hebben![]()
Hahah nice. Potje 1-testosterone, dianabol en equibolin kopen, mooi "supplementen" kuurtje voor 3 á 4 weken.vet!
ik ga 9 juli 3 weken ohio.. inb4 100kg 10% bij terugkomst![]()
Pff, waar niet.. Chipotle (overrated crap), dunkin donuts, IHOP, Subway, Mac, burger king, paar lokale tentjes. Alleen cheesecake factory ben ik niet tegen gekomen..
Ja, aardige gast ook. Best mee kunnen lachenHet valt altijd mee als je gewoon begint
Die Bradley is wel een character, grote jongen ook...
Toen ik hem aansprak daar zei ik ook zo van 'ja ik zal je niet lang ophouden, jij komt hier ook om te trainen', maar is echt geen probleem joh. Die gast is chill, vind het tof om aangesproken te worden door volgers enzo.. Althans, zo leek het 
Jazeker!!