Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb heel lang sumo gedaan, maar nu weer terug naar conventional. Weer eens wat anders

Ik heb heel lang sumo gedaan, maar nu weer terug naar conventional. Weer eens wat anders![]()
Mwoa nee, ik vind het eigenlijk gemakkelijker aanvoelen ineens.. Terwijl ik eerst juist sumo's over conventional verkoos.Niice! Best pittig na een poos sumo's te hebben gedaan he ;o
Jezelf ook weer niet helemaal te kort doen, he?
Ik ga er nu lekker op in ieder gevalBenieuwd wat je ervan vindt om een paar weken deze medium/hoog reps vol te houden.

Ja, rust verminderen scheelt echt heel veel. Zelf ook wat minder rust aan het nemen tussen setjes en dat merk je meteenMerk je niet dat je op een rapper tempo ook dubbel zo snel kapot bent?
Ben zelf de laatste tijd het tempo aan het opvoeren, vind het best een verschil!
Thx Freako!
Ik was begonnen met cutten, maar toen al snel overgeschakeld naar recomp op aanraden van een hoop mensen hier.. Sindsdien is m`n gewicht stabiel, maar ga ik qua kracht goed vooruit, dus we blijven voorlopig gewoon ff lekker doorgaanLekker volume indeed! Was je trouwens al begonnen met cutten? Ben het effe vergeten.![]()

Kijk aan! Goede berichten..hoe bevalt het recompen?Ik was begonnen met cutten, maar toen al snel overgeschakeld naar recomp op aanraden van een hoop mensen hier.. Sindsdien is m`n gewicht stabiel, maar ga ik qua kracht goed vooruit, dus we blijven voorlopig gewoon ff lekker doorgaan![]()
Kijk aan! Goede berichten..hoe bevalt het recompen?
.Hmm, recompen is niet echt heel bijzonder. Kracht gaat goed vooruit, terwijl m'n BW mooi rond 80,5kg blijft.Kijk aan! Goede berichten..hoe bevalt het recompen?
Dus goed idd, haha