SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind hoog volume wel lekker. En dat heeft afgelopen weken echt goed gewerktPoeh... hoop reps in die warmte, je kan beter voor zwaar gaan zoals bij DL.

Is ook niet slecht, maar ik aim altijd op 7, of 8 op een goede dag. Zeker nadat ik laatst 8 reps deed op 95% valt dit toch tegen. Maar ach, target gehaald = goed.
Doe ik zodat ik mijn voeten wat verder naar voren kan plaatsen6 reps op dat percentage is idd harstikke netjes man.
Waarom doe je eigenlijk squats in de smith?!![]()
Feel dem burnzzzz
Dat dacht ik ook al..

Doe ik zodat ik mijn voeten wat verder naar voren kan plaatsen
Vind hoog volume wel lekker. En dat heeft afgelopen weken echt goed gewerkt
Zeker nadat ik laatst 8 reps deed op 95% valt dit toch tegen.
Het zou in ieder geval 95% van trainings 1RM moeten zijn. Was 8x 145kg, terwijl ik deze week moeite had met de 6e rep 135.
Niks mis met smith squats! En al helemaal niet op de wijze zoals Kevin ze uitvoerd!![]()
Ik wou dat we zo'n hacksquat machine hadden. Die zijn echt goud <3smith hack squat dus?? niks mis mee hoor sanne, moet je maar eens doen, die spierpijn is bij mij altijd ziekelijk.
Het zou in ieder geval 95% van trainings 1RM moeten zijn. Was 8x 145kg, terwijl ik deze week moeite had met de 6e rep 135.
Ik wou dat we zo'n hacksquat machine hadden. Die zijn echt goud <3
Hoe pak je die rows trouwens? Ik denk dat je die makkelijk zwaarder zou moeten kunnen doen!Onderaan helemaal uitrekken, en schuin naar achter/omhoog trekken. Ik kan ze ook wel wat zwaarder, maar laat nu assistence work meelopen met de compounds.Vreemd man! Ik heb dat de laatste tijd ook steeds. De ene dag gaat het heerlijk en een week later zit er geen fut in :/
Hacksquat machines zijn echt goud waard inderdaad.
Mooie training bro!Hoe pak je die rows trouwens? Ik denk dat je die makkelijk zwaarder zou moeten kunnen doen!
Misschien ben je een stuk sterker dan je denkt.Het zou in ieder geval 95% van trainings 1RM moeten zijn. Was 8x 145kg, terwijl ik deze week moeite had met de 6e rep 135.
Yep, ik vermoed dat het een combinatie is van een 1RM die iets te laag is (geschat) en een goede dag. We zullen aankomende 5/3/1+ zien hoe het gaat..Misschien ben je een stuk sterker dan je denkt.
Als 8x145 de grens is, zou 1 RM wel op 180 liggen volgens http://www.exrx.net/Calculators/OneRepMax.html
Eens. Er staan redelijk wat apparaten die ik in m`n huidige gym niet heb. Dus dat is een voordeel. Daarnaast is een nieuwe omgeving, met andere mensen ook wel een goede prikkel denk ik. Plus het is allemaal wat ruimer opgezet, wat je gewoon iets meer vrijheid geeft.Eens van gym wisselen lijkt me alleen al fijn vanwege de afwisseling, je past hoe dan ook waarschijnlijk je training wel een beetje aan, niets mis mee.

Alleen maar voordelen dusEens. Er staan redelijk wat apparaten die ik in m`n huidige gym niet heb. Dus dat is een voordeel. Daarnaast is een nieuwe omgeving, met andere mensen ook wel een goede prikkel denk ik. Plus het is allemaal wat ruimer opgezet, wat je gewoon iets meer vrijheid geeft.
En.. Niet geheel onbelangrijk; gym is tot 16:00 open ipv 13:00 nu tijdens de zomer. En... Ook nog eens 20 euro per maand goedkoper![]()

Het is er wel aanzienlijk drukker... Maar de afgelopen 3 dagen heb ik daar nog geen last van gehad eigenlijk