AndroidHealthClinic

Kevv's quest to summertime shredness

Squats in Smith.. :sad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.062
Poeh... hoop reps in die warmte, je kan beter voor zwaar gaan zoals bij DL.
Vind hoog volume wel lekker. En dat heeft afgelopen weken echt goed gewerkt :)
Is ook niet slecht, maar ik aim altijd op 7, of 8 op een goede dag. Zeker nadat ik laatst 8 reps deed op 95% valt dit toch tegen. Maar ach, target gehaald = goed.
6 reps op dat percentage is idd harstikke netjes man.
Waarom doe je eigenlijk squats in de smith?! :P
Doe ik zodat ik mijn voeten wat verder naar voren kan plaatsen
Feel dem burnzzzz

Niks mis met smith squats! En al helemaal niet op de wijze zoals Kevin ze uitvoerd!:thumb:

8 reps op 95%? Uhu :P.

Ha, ha, ik ben niet de enige zie ik...

• #2.069

Het zou in ieder geval 95% van trainings 1RM moeten zijn. Was 8x 145kg, terwijl ik deze week moeite had met de 6e rep 135.

Niks mis met smith squats! En al helemaal niet op de wijze zoals Kevin ze uitvoerd!:thumb:

smith hack squat dus?? niks mis mee hoor sanne, moet je maar eens doen, die spierpijn is bij mij altijd ziekelijk.
Ik wou dat we zo'n hacksquat machine hadden. Die zijn echt goud <3

• #2.070
Training van vandaag: Upperbody

w/o comments: Laat uit bed, dus eens een andere gym opgezocht. Niet de eerste keer hier, tijdens carnaval ook hier geweest. Zit toch erg hard na te denken om te switchen van gym..
Anyway, geen verkeerde training :)

Screen Shot 2016-07-23 at 16.15.04.png

Het zou in ieder geval 95% van trainings 1RM moeten zijn. Was 8x 145kg, terwijl ik deze week moeite had met de 6e rep 135.

Ik wou dat we zo'n hacksquat machine hadden. Die zijn echt goud <3

Vreemd man! Ik heb dat de laatste tijd ook steeds. De ene dag gaat het heerlijk en een week later zit er geen fut in :/

Hacksquat machines zijn echt goud waard inderdaad.

Mooie training bro! :) Hoe pak je die rows trouwens? Ik denk dat je die makkelijk zwaarder zou moeten kunnen doen!

• #2.072
Vreemd man! Ik heb dat de laatste tijd ook steeds. De ene dag gaat het heerlijk en een week later zit er geen fut in :/

Hacksquat machines zijn echt goud waard inderdaad.

Mooie training bro! :) Hoe pak je die rows trouwens? Ik denk dat je die makkelijk zwaarder zou moeten kunnen doen!
Onderaan helemaal uitrekken, en schuin naar achter/omhoog trekken. Ik kan ze ook wel wat zwaarder, maar laat nu assistence work meelopen met de compounds.
Dus week 1: 26kg, week 2: 28kg, week 3: 30kg
Volgende cycle: week 1: 28kg, week 2: 30kg, week 3: 32kg.

Aka progressive overload

• #2.074
Eens van gym wisselen lijkt me alleen al fijn vanwege de afwisseling, je past hoe dan ook waarschijnlijk je training wel een beetje aan, niets mis mee.

• #2.076
Eens van gym wisselen lijkt me alleen al fijn vanwege de afwisseling, je past hoe dan ook waarschijnlijk je training wel een beetje aan, niets mis mee.
Eens. Er staan redelijk wat apparaten die ik in m`n huidige gym niet heb. Dus dat is een voordeel. Daarnaast is een nieuwe omgeving, met andere mensen ook wel een goede prikkel denk ik. Plus het is allemaal wat ruimer opgezet, wat je gewoon iets meer vrijheid geeft.
En.. Niet geheel onbelangrijk; gym is tot 16:00 open ipv 13:00 nu tijdens de zomer. En... Ook nog eens 20 euro per maand goedkoper :P

• #2.077
Training van vanavond: Legs

w/o comments: Weer bij andere gym getraind, want plate loaded leg press <3
Goede training. Heel tevreden. Squats gingen best easy

Screen Shot 2016-07-25 at 22.25.45.png

Eens. Er staan redelijk wat apparaten die ik in m`n huidige gym niet heb. Dus dat is een voordeel. Daarnaast is een nieuwe omgeving, met andere mensen ook wel een goede prikkel denk ik. Plus het is allemaal wat ruimer opgezet, wat je gewoon iets meer vrijheid geeft.
En.. Niet geheel onbelangrijk; gym is tot 16:00 open ipv 13:00 nu tijdens de zomer. En... Ook nog eens 20 euro per maand goedkoper :P
Alleen maar voordelen dus :)

Fuark. Harde training weer bra!
Als ik jou was zou ik de leg press wel voor de leg extension pakken trouwens.

Terug
Naar boven