MuscleMeat

Kevv's quest to summertime shredness

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
Allereerst gefeliciteerd met je aankoop man! :D
Balen van de omstandigheden, maar daar heb je nou eenmaal weinig invloed op. Mooi dat je inmiddels weer een beetje kan eten, dan zal het komende week weer lekker bijtrekken joh.
Wanneer ga je verhuizen?!
Thanks Bas! Ik verwacht ergens in de komende 2 of 3 weken te gaan verhuizen. Klussen is na dit weekend al klaar, maar wachten is op de meubels :(

Gisteren weer fatsoenlijk kunnen eten. Vanavond skip ik nog even voor de zekerheid, maar verwacht morgenavond weer een training te gaan draaien.

Gefeliciteerd, het lijkt me ook een stress volle bedoening, met bod uitbrengen en zo, maar je hebt nu wel wat!

Thanks Bas! Ik verwacht ergens in de komende 2 of 3 weken te gaan verhuizen. Klussen is na dit weekend al klaar, maar wachten is op de meubels :(

Gisteren weer fatsoenlijk kunnen eten. Vanavond skip ik nog even voor de zekerheid, maar verwacht morgenavond weer een training te gaan draaien.

Nice, dat is mooi vlot! Betekent dit tegelijkertijd ook dat je naar een andere gym gaat?

Herkenbaar, de invloed die spanning op je lichaam kan hebben :). Erg vervelend.. Ik hoop dat je nu weer meer slaap kunt pakken en in een nieuw, lekker ritme komt, de rest zal dan vanzelf volgen.
Enne.. Gefeliciteerd natuurlijk met je nieuwe crib! :D

• #2.105
Gefeliciteerd, het lijkt me ook een stress volle bedoening, met bod uitbrengen en zo, maar je hebt nu wel wat!

Nice, dat is mooi vlot! Betekent dit tegelijkertijd ook dat je naar een andere gym gaat?

Herkenbaar, de invloed die spanning op je lichaam kan hebben :). Erg vervelend.. Ik hoop dat je nu weer meer slaap kunt pakken en in een nieuw, lekker ritme komt, de rest zal dan vanzelf volgen.
Enne.. Gefeliciteerd natuurlijk met je nieuwe crib! :D
Thanks all! :)
Ik ben nu in ieder geval volledig hersteld en ga vanavond het trainen weer oppakken. Echt heel veel zin in weer :)

Nieuwe gym is niet per se omdat ik ga verhuizen. Ik ga letterlijk nog geen 5 minuten verderop wonen. Ik heb mijn huidige abonnement wel opgezegd, maar die loopt nog tot 10 september. Daarna een nieuwe omgeving, frisse start.
Eigenlijk best wel aan toe

• #2.106
Training van vanavond: Chest + Biceps

w/o comments: I'm back! Viel best wel even tegen vandaag, maar heerlijk om die pomp weer te voelen.
Chest leek vandaag wel veeeel groter dan voorheen. Van veel verloren vocht naar een dikke pomp = WIN! :P

Screen Shot 2016-08-12 at 21.08.22.png

HOLY SHIT! 5 oefeningen borst...vind je het gek die pomp:eek!:

Damn ja 5 oefeningen borst, dan knalt mn borst bijna uit elkaar:P

Lekka

• #2.109
  • #2.110
Training van vandaag: Back + triceps

w/o comments: Weinig energie, toch een goede training eruit weten te pompen.
1 Tricep oefening minder gedaan, omdat ik wat in tijdnood zat. Dalijk weer klussen.

Screen Shot 2016-08-14 at 12.30.10.png

• #2.111
Training van vanavond: Legs

W/o comments: Heb wel eens betere trainingen gehad. Anyway, moet ff door de zure appel weer. Komt goed :)

Screen Shot 2016-08-15 at 22.39.45.png

Klussen èn trainen is nu eenmaal niet ideaal! Goed dat je toch blijft gaan..het is toch ook een vorm van ontspanning!:thumb:

• #2.113
Klussen èn trainen is nu eenmaal niet ideaal! Goed dat je toch blijft gaan..het is toch ook een vorm van ontspanning!:thumb:
Is ook. Neemt toch wat energie elke keer, hoewel ik echt niet veel heb hoeven doen. Enneh, dude.. Legday is nooit ontspanning.
Deze week even niks doen. Aankomend weekend decibel, daarna alles rustig aan overhuizen. Weekend na decibel als het goed is helemaal over. Dan kan het goede leven écht gaan beginnen :)

Is ook. Neemt toch wat energie elke keer, hoewel ik echt niet veel heb hoeven doen. Enneh, dude.. Legday is nooit ontspanning.
Deze week even niks doen. Aankomend weekend decibel, daarna alles rustig aan overhuizen. Weekend na decibel als het goed is helemaal over. Dan kan het goede leven écht gaan beginnen :)
Wassen...koken..boodschappen doen..schoonmaken...repeat..

"Het goede leven"

• #2.116
Training van vanavond: Upper body

W/o comments: Not bad. Best tevreden zelfs :)

Screen Shot 2016-08-16 at 22.29.10.png

Wacht maar tot je eens kinderen hebt dan :roflol:

Netjes, die press! Vind je het niet kloten om deze te pakken na een legday? Ik was dan altijd slecht in staat om de glutes en abs goed te 'squeezen' :o

Terug
Naar boven