XXL Nutrition

Kevv's quest to summertime shredness

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
  • #2.084
Training van vanavond: Back + triceps

w/o comments: Goede workout is goed. Lekkere flow, motivatie zit goed, kracht & massa lijken lekker vooruit te gaan.

Screen Shot 2016-07-26 at 21.52.38.png

Face pulls
12x 60kg
12x 60kg
15x 60kg + 5x 60kg snelle reps

Flink wat tricep pumping!:fire:

• #2.087
Training van vanavond: Chest + biceps

w/o comments: Brr, borst. Ik blijf dat echt een klote spiergroep vinden. Voor m`n gevoel groeit het niet, en ik progress echt rete langzaam.
Overall best tevreden, biceps pompen was goeie. Stonden er weer lekker bij vanavond :) Sinds ik borst + biceps en rug + triceps combineer zijn m`n armen echt merkbaar gegroeid.

Screen Shot 2016-07-28 at 21.25.13.png

Borst lijkt op papier best goed te gaan!! Misschien wat meer focussen op MMC...:trollface:

• #2.089
Training van vanavond: Legs

w/o comments: Lekker! Goede training.
Even snel zo, want Excel is kapot

Deadlift
3x 110
3x 127,5
6x 142,5

Smith machine squat
3x 10x 65

Leg curl SS walking lunges
10x 50kg SS 10x 20kg + barbell
10x 55kg SS 10x 20kg + barbell
10x 55kg SS 10x 20kg + barbell

Leg extension
3x 10x 65kg

Toe press
3x 12x 120kg

• #2.090
Training van vanavond: Upperbody

w/o comments: Happy met die OHP rep-out :) Verder een prima, solide training. Wel echt t*ring druk, dus wat oefeningen moeten schrappen - Belangrijkste is de DB bench press. Waren gewoon géén bankjes vrij ffs.

Screen Shot 2016-08-01 at 23.04.09.png

Zo hatelijk die drukte! Maar op papier toch een prima training?

Blijven toch nog 9 oefeningen over, netjes.
Is maandag nog altijd bench day in Nederland?

• #2.093
  • #2.094
Training van vanavond: Legs

w/o comments: Daaaamn son! Killer squats vandaag. Easy ook nog!

sUeCwL7.png

Squats gaan goed man!!! Hoe gaat het met je shape (ook niet onbelangrijk..)

• #2.097
daarom train ik dus maandags niet:P

Dikke training man! Legs gaan goed he?
Normaal gesproken train ik maandag ook benen, dat doet namelijk niemand :P Maar deze week kwam ff anders uit.
Squats gaan wel weer de goede kant op ja ;)

Squats gaan goed man!!! Hoe gaat het met je shape (ook niet onbelangrijk..)
Shape gaat langzaam maar zeker vooruit denk ik. Hoor hier en daar van mensen die k ff niet meer gezien heb dat ze vinden dat ik groter ben geworden. Zelf zie je dat natuurlijk veel minder :P

Gewicht blijft nog steeds stabiel tussen 80 en 80,5kg. Kracht blijft vooruit gaan. Ben zeker wat BF% gezakt, maar hoeveel precies geen idee eerlijk gezegd. Ik ben in ieder geval tevreden met waar het naartoe gaat, hoewel het altijd te langzaam zal blijven gaan :'<

Je SQ gaat lekker, nice!

• #2.099
ff een hele snelle update;
Inmiddels heb ik een hele week niet kunnen trainen. Erg druk geweest op werk, maar vooral ook prive omdat ik een appartement heb gekocht. Dit bracht nogal spanning met zich mee, waar m'n lichaam vrij extreem op reageerde.
Een paar jaar geleden heb ik eens last gehad van, wat de dokters noemde, prikkelbaar darm syndroom. Extreme buikkrampen, 0,0 eetlust, extreme vermoeidheid en misselijkheid. En dat heeft me de afgelopen dagen dus weer bezig gehouden. Vanaf vrijdagmiddag heb ik ziek in bed gelegen tot en met maandag.

De afgelopen dagen ruim 3kg afgevallen, een paar keer gedacht dat ik doodging van de pijn, maar gisteren weer voorzichtig gaan werken en weer kunnen eten. Vannacht ook weer fatsoenlijk geslapen en vandaag kan ik het eten weer aardig opbouwen. Deze week gaat volledig om herstellen. Vanaf volgende week weer knallen! :)

ff een hele snelle update;
Inmiddels heb ik een hele week niet kunnen trainen. Erg druk geweest op werk, maar vooral ook prive omdat ik een appartement heb gekocht. Dit bracht nogal spanning met zich mee, waar m'n lichaam vrij extreem op reageerde.
Een paar jaar geleden heb ik eens last gehad van, wat de dokters noemde, prikkelbaar darm syndroom. Extreme buikkrampen, 0,0 eetlust, extreme vermoeidheid en misselijkheid. En dat heeft me de afgelopen dagen dus weer bezig gehouden. Vanaf vrijdagmiddag heb ik ziek in bed gelegen tot en met maandag.

De afgelopen dagen ruim 3kg afgevallen, een paar keer gedacht dat ik doodging van de pijn, maar gisteren weer voorzichtig gaan werken en weer kunnen eten. Vannacht ook weer fatsoenlijk geslapen en vandaag kan ik het eten weer aardig opbouwen. Deze week gaat volledig om herstellen. Vanaf volgende week weer knallen! :)

Allereerst gefeliciteerd met je aankoop man! :D
Balen van de omstandigheden, maar daar heb je nou eenmaal weinig invloed op. Mooi dat je inmiddels weer een beetje kan eten, dan zal het komende week weer lekker bijtrekken joh.
Wanneer ga je verhuizen?!

Terug
Naar boven