Fitness Seller

Kevv's quest to summertime shredness

Klussen, brrr.. Vooral schuren en behang trekken :o.
Als alles er eenmaal opzit is het vaak alsnog meer dan de moeite waard, je weet waar je het voor doet.. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.122
Is ook wel zo hoor..je bepaald alles zelf..

Neukt in huis waar je wil:roflol:

Verder?
Eten wat, wanneer en hoeveel ik maar wil (niet wat de pot schaft).. Oké, dat was gewoon lui zijn.
Vrienden over de vloer hoe en wanneer ik dat wil.
Afertjes.
Meenemen wie ik wil zonder rare blikken of awkward situaties te krijgen

Wacht maar tot je eens kinderen hebt dan :roflol:
Dat gaat voorlopig niet gebeuren in ieder geval :D
Netjes, die press! Vind je het niet kloten om deze te pakken na een legday? Ik was dan altijd slecht in staat om de glutes en abs goed te 'squeezen' :o
Nee juist. Beetje spierpijn in de gluten en hams, daardoor voel ik juist heel goed dat ik ze squeeze :P
Klussen, brrr.. Vooral schuren en behang trekken :o.
Als alles er eenmaal opzit is het vaak alsnog meer dan de moeite waard, je weet waar je het voor doet.. :rolleyes:
Gelukkig niet hoeven schuren of behang te trekken. Voornamelijk wat geverfd en plinten gedaan. Het appartement was eigenlijk helemaal opgeknapt door de vorige bewoner, dus niet super veel aan hoeven doen :)

• #2.123
Training van vanavond: Chest + biceps

W/o comments: Kut gegeten afgelopen 3 dagen. Gamescom gehad in Duitsland en letterlijk 0 tijd gehad om te eten tussendoor. Afspraken van 9 tot 18:00 gehad, snel een broodje braadworst erin en door tot 0:30 :')
Anyway, Beachboy training vandaag was oke. 5 op de repout is prima, bicep werk voelde sterk.

Screen Shot 2016-08-19 at 22.47.40.png

Zo, na verhuizen en beurs weer een flinke training :)

Vreemd is dat..hoe er soms tussendoor een setje echt ruk gaat en je daarna gewoon weer herpakt..

En., Nog getraind? :D

• #2.127
De afgelopen dagen helemaal niet meer hier geweest, realiseer ik me net. Het weekend van 20 augustus een weekend Decibel gehad. Vorige week en afgelopen weekend druk geweest met overhuizen en dingetjes regelen.
Trainen wel gewoon gedaan, maar niet op de intensiteit als ik het had gewild. Voeding is er ook redelijk bij ingeschoten afgelopen week.

Vanaf deze week pak ik de draad weer voorzichtig op. Besloten om voeding wat minder strikt te doen tijdens vakantie, maar training wel weer volle bak te doen. Volgende week weer aan het werk, dus dan ook weer meal preppen en een vaste structuur. Deze week ook beginnen in de nieuwe gym, dus da's ook een lekkere motivatie :D

• #2.128
Dus maar meteen de training van vandaag: Legs

W/o comments: Ging met redelijk lage verwachtingen de training in, maar al met al viel het niet tegen. Het is geen 5 reps zoals vorige keer (dit is 2e keer deze cycle), maar ach.. Target is gehaald.
Leg press, plate loaded, is echt te siiiiick! <3

Screen Shot 2016-08-29 at 23.36.11.png

LOL: standing calf raise seated....

• #2.131
Training van vanavond: Chest + biceps

W/o comments: Prima training. Wederom net target gehaald, met veel moeite. Even kijken hoe volgende cycle gaat, maar vermoed met goed eten dat kracht wel weer her-/ doorpakt.
Te zieke chest + bicep pomp net :)

Screen Shot 2016-08-30 at 23.35.33.png

• #2.132
Training van vandaag: Back + triceps

W/o comments: Sweet ass workout. Die plate loaded machines zijn echt de BOM! Damn, die contraction en pomp was echt surreal :) Wel heel erg wennen, spanning komt toch heel anders op je spieren te staan ofzo

Screen Shot 2016-08-31 at 19.19.00.png

Lekker he plate loaded, maar die low row kan toch wel een stuk zwaarder?

• #2.135
  • #2.136
Training van gisterenmiddag: Legs

W/o comments: Knallen!

Screen Shot 2016-09-02 at 21.18.03.png

Beste training weer :D. Wat is je huidige DL 1 rm eigenlijk?

• #2.138
Beste training weer :D. Wat is je huidige DL 1 rm eigenlijk?
Geen idee. Al ff niet meer getest en dat ga ik voorlopig ook even niet doen. Ga gewoon lekker door met Wendler zoals ik nu doe, dat gaat prima.
Volgens 1RM calculator zou m'n huidige 1RM op 170-175kg. Voor het einde van dit jaar wil ik wel een keer 1RM testen, en dan hoop ik toch wel 200 te halen.

Beste repout op die deads en flinke volumes op de legpress!:thumb:

• #2.140
Terug
Naar boven