SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eten wat, wanneer en hoeveel ik maar wil (niet wat de pot schaft).. Oké, dat was gewoon lui zijn.Is ook wel zo hoor..je bepaald alles zelf..
Neukt in huis waar je wil
Verder?
Dat gaat voorlopig niet gebeuren in ieder geval
Nee juist. Beetje spierpijn in de gluten en hams, daardoor voel ik juist heel goed dat ik ze squeezeNetjes, die press! Vind je het niet kloten om deze te pakken na een legday? Ik was dan altijd slecht in staat om de glutes en abs goed te 'squeezen'![]()

Gelukkig niet hoeven schuren of behang te trekken. Voornamelijk wat geverfd en plinten gedaan. Het appartement was eigenlijk helemaal opgeknapt door de vorige bewoner, dus niet super veel aan hoeven doenKlussen, brrr.. Vooral schuren en behang trekken.
Als alles er eenmaal opzit is het vaak alsnog meer dan de moeite waard, je weet waar je het voor doet..![]()

Lol, vergeten de naam te veranderen. Was zelfs nog een apparaat ook!

Als je de MMC voelt, schijnt het ook goed te zijnLekker he plate loaded, maar die low row kan toch wel een stuk zwaarder?

Dat zal best snel gaan ja, maar dit was dus een van de oefeningen waarbij ik echt moest wennen aan de spanning ofzo. Ik had zelfs nog moeite met de laatste paar reps.Lekker he plate loaded, maar die low row kan toch wel een stuk zwaarder?
Trolololo
Geen idee. Al ff niet meer getest en dat ga ik voorlopig ook even niet doen. Ga gewoon lekker door met Wendler zoals ik nu doe, dat gaat prima.Beste training weer. Wat is je huidige DL 1 rm eigenlijk?
Ja, we zitten weer op oude krachtniveau van voor ik die extreme buikpijnen kreegBeste repout op die deads en flinke volumes op de legpress!![]()
En nu doorknallen! Nieuwe gym bevalt echt heel erg goed. Juiste keuze geweest.